Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 17. maj 2014 14:13

DrGetHigh DK skrev:I skulle prøve at fylde harddisken op. Det kan nærmest ikke lade sig gøre. De spil jeg f.eks, ikke har spillet i lang tid bliver sat i que og al plads bliver frigivet. Alligevel hvis man pludselig skulle få lyst til at spille spillet, kan man installere det på under 1 minut. Skide let og slet ikke det problem mange gør det til. Prøvede det igår med Dead Rising som var blevet afinstalleret, kunne spille det med det samme.


Takker. Har ikke prøvet at fylde HD endnu. Men rart at vide.
Det tyder jo på at vi snart får ekstern HD support, så jeg når vist ikke at fylde min HD.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 17. maj 2014 15:59

Har lige et spørgsmål til jer som har stereo headset adapteren.
Kan man godt bruge det til almindelige chat headset, her tænker jeg også på de gamle der fulgte med til 360en?
Jeg vil nemlig stadig gerne have lyden fra spil, ud af højtalerne på anlægget.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ztuphar » 20. maj 2014 06:51

Når jeg starter spil op på min Xbox One, larmer harddisken irriterende meget - i sådan en grad, at jeg skruer op for lyden på min forstærker. Når jeg ser tv via Xbox'en, er der ingen støj overhovedet, og heller ikke når jeg navigerer menuerne på Xbox One. Men så snart jeg starter et spil, begynder den irriterende harddisk-lyd. Er der andre med samme problem?

Jeg har netop modtaget den i går, fra amazon.co.uk, men nu er jeg parat til at sende den retur :-/
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 20. maj 2014 07:21

Lyder som en fejl, jeg kan ikke høre min ved opstart og slet ikke som du beskriver støjen.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. maj 2014 08:09

susperia skrev:Har lige et spørgsmål til jer som har stereo headset adapteren.
Kan man godt bruge det til almindelige chat headset, her tænker jeg også på de gamle der fulgte med til 360en?
Jeg vil nemlig stadig gerne have lyden fra spil, ud af højtalerne på anlægget.


Har du smidt det ud som fulgte til XB1 ?
Hvorvidt der vil komme chatlyd ud er et spørgsmål om jack-stick´ets standard, men det vil sikkert kræve en adapter, da stereoheadsettet´s indgang er 3.5 mm jack
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 20. maj 2014 08:35

Nej mit virker fint, men skulle spille med en ven i weekenden, og hans virkede pludselig ikke, det var som om der var en løs forbindelse.
Og han skal så finde på noget nyt, og jeg tænkte at jeg ikke gad stå med samme problem, hvis mit skulle gå i stykker på et tidspunkt.
Og da jeg nok har en seks stykker til den gamle 360, så kunne de jo altid bruges hvis det skulle ske.
Så jeg håbede bare at der var en, som havde prøvet at sætte et af dem fra chatpad til den adapter.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. maj 2014 08:39

ztuphar skrev:Når jeg starter spil op på min Xbox One, larmer harddisken irriterende meget - i sådan en grad, at jeg skruer op for lyden på min forstærker. Når jeg ser tv via Xbox'en, er der ingen støj overhovedet, og heller ikke når jeg navigerer menuerne på Xbox One. Men så snart jeg starter et spil, begynder den irriterende harddisk-lyd. Er der andre med samme problem?

Jeg har netop modtaget den i går, fra amazon.co.uk, men nu er jeg parat til at sende den retur :-/


Helt sikkert en fejl - retur med den
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ztuphar » 20. maj 2014 08:54

Zt3pH skrev:
Helt sikkert en fejl - retur med den


Ja, det tænkte jeg nok. Det er da super frustrerende, når jeg har ventet på den i en uge - men retur med den.

Tak for svaret.
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jake242 » 20. maj 2014 12:33

Hurtigt spørgsmål. Engelsk købt xone... ikke åbnet endnu. Skal jeg ud og købe en adapter til for at kunne bruge den eller kan jeg skifte stikket ud med et normal dk stik.

Har lige fået xone på arbejdet og skal hjem med den før den pakkes ud... gider bare ikke at være hjemme og så finde ud af at jeg skal ud og købe adapter.

Mvh Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. maj 2014 12:36

Jake242 skrev:Hurtigt spørgsmål. Engelsk købt xone... ikke åbnet endnu. Skal jeg ud og købe en adapter til for at kunne bruge den eller kan jeg skifte stikket ud med et normal dk stik.

Har lige fået xone på arbejdet og skal hjem med den før den pakkes ud... gider bare ikke at være hjemme og så finde ud af at jeg skal ud og købe adapter.

Mvh Jake

Du skal bare bruge sådan et her:

Billede

De kabler bruges til mange forskellige apparater, så du har sikkert et.
Enten fra din 360, en PC, fra en elkedel eller lignende.
Kablet kan købes for ca. 30,- hvis dette ønskes.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 20. maj 2014 12:51

Er der nogen der kan lave en lille guide om hvordan man opsætter sit tv til Xbox one??
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. maj 2014 12:54

klarityDk skrev:Er der nogen der kan lave en lille guide om hvordan man opsætter sit tv til Xbox one??

Har du nogen form for set-top boks - Altså en boks til dit tv som kommer med et HDMI stik op til fjernsynet? Hvis det er tilfældet, så smider du bare det HDMI stik, du normalt smider i TV ind i din XO.

Hvis du ikke har sådan en boks, så tror jeg ikke det er muligt at benytte TV på din XO. Men en eller anden må meget gerne korrigere mig, hvis jeg tager fejl?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 20. maj 2014 13:09

Ja, jeg har Set-Top boks, men vil det sige at jeg skal smide det hdmi der går fra boksen ind i min xbox one? Skal hdmi'en ind i out eller in?

EDIT: tror jeg har fundet ud af det. Men når jeg kommer til type ZIp code skal jeg, så skrive min rigtige eller den amerikanske da jeg opsatte min xbox?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. maj 2014 13:16

klarityDk skrev:Ja, jeg har Set-Top boks, men vil det sige at jeg skal smide det hdmi der går fra boksen ind i min xbox one? Skal hdmi'en ind i out eller in?


Din set top boks skal sættes til i den der hedder HDMI in - Kablet fra XO til dit tv skal sidde i HDMI out
Rimeligt logisk egentligt :)

Var der ikke sådan et stykke pap med, hvor der er påført en quick guide? Den skulle gerne kunne hjælpe dig med at få en korrekt og hurtig opsætning, hvis der er andet du er i tvivl om :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. maj 2014 13:18

klarityDk skrev:Ja, jeg har Set-Top boks, men vil det sige at jeg skal smide det hdmi der går fra boksen ind i min xbox one? Skal hdmi'en ind i out eller in?

EDIT: tror jeg har fundet ud af det. Men når jeg kommer til type ZIp code skal jeg, så skrive min rigtige eller den amerikanske da jeg opsatte min xbox?


Du kan finde en guide til dette lige her:
viewtopic.php?f=27&t=89616
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron