Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 7. dec 2014 11:32

Mike JezZ skrev:
IkkNico skrev:
BuBubbi skrev:Derefter kan du så nyde de dyre overpriser på den danske store.. ;)

Snakkde med en kollega om digitale priser idag, og vi var rørende enige om, at det er pisse flabet at tage det samme for en digital kopi som for en fysisk. Der må trods alt være en besparelse i ikke at skulle have sit spil trykt i Kina, og derefter sendt rundt til hele verden


Problemet er givetvis danske afgifter samt konkurrence mod gamestop osv.


Det er Gamestop. Hvis MS - eller Sony for den sags skyld - begynder at sætte konkurrencedygtige priser mod retail, kan der hurtigt ryge en samarbejdsaftale, og som det er nnu, er udgiverne stadig afhængige af reklamesøjlerne og støtte til tv reklamer fra gamestopog andre retailers. I ser jo reklamerne på dansk TV ALDRIG er uden en retailer - bilka, elgiganten, komplett etc. er altid med, og deter fordi MS/Sony, spiludgiveren og retail butikken deles om udgifterne til de dyre dyre dyre tv reklamer.

susperia skrev:Er der andre som ingen besked får på Xbox one, når venner logger på? Jeg har haft problemet et stykke tid nu.
Den sagde heller ikke til, sidst da min controller var ved at løbe tør for strøm,

Den er sat til, at den skal sige til ved favoritter, det samme gælder smartglas på min telefon, den siger heller ikke til mere. når favoritter logger på.

Edit: Fandt selv lige det her, så det ser ud til at være et problem for mange.
http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox ... 70609.aspx


prøv det her: http://support.xbox.com/da-DK/xbox-one/ ... le-console
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 8. dec 2014 07:37

Desværre ikke noget der virker, da problemet er på begge mine Xbox ones, og smartglas.
Håber godt nok snart de får løst problemet.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 9. dec 2014 02:13

Nogle der ved om man kan slette flere klip samtidig? Hver gang jeg spiller GTA optager den automatisk klip hele tiden..

Hvilket leder mig hen på spørgsmål numero 2, kan man slå det fra? At den automatisk optager ting?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 9. dec 2014 02:49

Kun hvis man slår funktionen med at optage ting fra - det er utroligt irriterende. Jeg optager sjældent klip alligevel, men gider samtidig ikke slå funktionen helt fra. Det er dog et rent helvede med de alt for nemme "conditions" som nogle spil har, hvor klip bliver optaget alt for tit. I GTA V er det netop når du laver et barrel-roll med en bil, laver et headshot med en sniper(!) og lignende - nogle af dem er simpelthen for nemme at aktivere. Det samme gælder i fx Magic 2015, hvor spillet automatisk optager en video hver evigt eneste gang du vinder. Det ville jeg sgu gerne være foruden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 9. dec 2014 06:17

pede B skrev:Nogle der ved om man kan slette flere klip samtidig? Hver gang jeg spiller GTA optager den automatisk klip hele tiden..

Hvilket leder mig hen på spørgsmål numero 2, kan man slå det fra? At den automatisk optager ting?


Ja det er da smart, men også lidt irriterende at det kører hele tiden, for den gør det også i Horizon 2 og Sniper Elite 3, det må da også belaste maskinen at det kører i baggrunden hele tiden.
Kan se på min computer når jeg har Elgatoen kørende, at det belaster den en del og den har mere ram og kraftigere cpu end X1 har.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 9. dec 2014 06:29

pede B skrev:Nogle der ved om man kan slette flere klip samtidig? Hver gang jeg spiller GTA optager den automatisk klip hele tiden..

Hvilket leder mig hen på spørgsmål numero 2, kan man slå det fra? At den automatisk optager ting?


Det kan man sagtens.

Hvis du går ind i app'et upload og ind i My Clips skulle der gerne være et Manage Clips.
Derinde kan du slette flere ad gangen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 9. dec 2014 18:47

Er der seriøst ingen deals with gold for xbox one denne uge? What the hell?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf xsoenx » 9. dec 2014 18:54

Mike JezZ skrev:Er der seriøst ingen deals with gold for xbox one denne uge? What the hell?

Peggle 2 er, men man skal selv ind og finde det i storen. Har ikke set andet
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 9. dec 2014 19:23

Hm. Endnu et kedeligt tilbud :/

Ps4 får garden warfare gratis, XO kan købe peggle 2 sol man os får med i EA access
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. dec 2014 19:34

Mike JezZ skrev:Hm. Endnu et kedeligt tilbud :/

Ps4 får garden warfare gratis, XO kan købe peggle 2 sol man os får med i EA access


Det er jo fordi at det er 20 års jubilæum for PlayStation at de få garden warfare gratis :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 9. dec 2014 19:37

Og det var også kun gratis i 3 dage :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. dec 2014 19:45

Muggs skrev:Og det var også kun gratis i 3 dage :)


Jaa ok det var ikke i lang tid :-) men det er da lækkert nok med et gratis spil hvis man ikke har det :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 9. dec 2014 19:46

hackNICE1112@ skrev:
Muggs skrev:Og det var også kun gratis i 3 dage :)


Jaa ok det var ikke i lang tid :-) men det er da lækkert nok med et gratis spil hvis man ikke har det :-)

Ja gratis må man ikke klage over. Har da også hentet det selvom jeg igså har det p XOne.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. dec 2014 19:51

Jaa kunne være man skulle spille det i aften :-) har det selv til xbox one :-) fuck det glemt jeg der er en eller anden klovn der har gravet et kabel over så ikke nåde internet eller tv og ikke nok med det så er strømmen også røget
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Theis Jensen » 9. dec 2014 19:53

hackNICE1112@ skrev:Jaa kunne være man skulle spille det i aften :-) har det selv til xbox one :-) fuck det glemt jeg der er en eller anden klovn der har gravet et kabel over så ikke nåde internet eller tv og ikke nok med det så er strømmen også røget


Ingen tv!
Ingen internet!
Ingen strøm!

Hvad laver du så? :|
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster