Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Buktu » 24. maj 2013 10:19

Elgaard skrev:Hælder stadig mest til PS4 efter jeg har set præsentationen og fået flere oplysninger om specs. Jeg ser aldrig fjernsyn, faktisk er mit TV slet ikke sat til antennen, så de features kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Min vurdering går ud fra maskinernes evne som spillekonsol alene, og der er Sony foran spec mæssigt, og med en langt mere udviklervenlig maskine denne gang.


Mener du udviklervenlig i forhold til PS3'eren eller Xbox One? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 24. maj 2013 10:19

Kinect 2.0 virker da vildt cool, men hvis jeg kan slippe 1000,- billigere ved ikke at få den med, ville jeg gøre det. Det er da irriterende, at jeg ikke kan få valget.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 24. maj 2013 10:27

Er der egentligt nogen der har set forudbestillings tilbud fra butikkerne? Jeg har kun set dem online men det er måske alt for tidligt.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mr Zen » 24. maj 2013 11:13

Jeg sad faktisk i går og snakkede med Unreal omkring Cloud Computing Gaming og nu bliver det realitet!
Det ser bedre og bedre ud :)
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 24. maj 2013 11:15

Jeg kan personligt sagtens se potentiale i kinect, og de fordele man har, når alle har en. Det betyder, den kan implementeres meget bedre, når det ikke kun er en lille skare af mennesker, der har den. Et eksempel på det er at i den nuværende generation af konsoller, kunne man næsten ikke finde en lobby, på xbox, hvor næsten alle ikke har headset,på godt og ondt, hvorimod på ps3 kunne man sagtens finde servere, hvor næsten ingen har headset. Håber dog dette har ændret sig med tiden, har ikke en ps3 mere.

min største bekymring med kinect er nok nærmere forøgelse af prisen kontra ps4.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. maj 2013 11:17

Slimjay DK skrev:
Major Oblivious skrev:Efter at have set de kinect videoer, så er jeg en del mere imponeret, men også villig til at have den stående fremme.. Det er sku temmelig imponerende, hvad den er i stand til..
Kan mærke at min skeptisme begynder at fortage sig efter der kommer mere og mere frem.. Det der kan jo rent faktisk anvendes i spil, og ikk bare til at hoppe dumt rundt.


Yup, det er tit pga. manglende viden og information at folk flipper ud, der findes ikke noget nemmere end at være negativ og vi lever i en tid hvor alt handler om "mig, mig, mig" hvilket ikke gøre det nemmere :lol:


Ja, og en lille ildebrænd bliver hurtig større. Jeg har endda selv tænkt, sæt at MS bruger Kinect til at udspionere os .. christ :lol:

Men MS kunne jo have undgået en masse ballade, hvis de havde linket til nogle mere uddybende forklaringer på Kinect, måske vist noget ingame af enkelte spil.. Smidt et ben ud til de core spillere. De må bruge voldsomme mængder af ressourcer på damage control i øjeblikket.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 11:57

spif2001 skrev:Kinect 2.0 virker da vildt cool, men hvis jeg kan slippe 1000,- billigere ved ikke at få den med, ville jeg gøre det. Det er da irriterende, at jeg ikke kan få valget.


Ja, det kan du selvfølgelig havde ret i , men hvis man selv kunne vælge så ville udviklerne ikke kunne udnytte produktet ordentligt, og så ville man igen få et halvhjertet forsøg på at lave noget godt. Nu er det med i pakken, så ved udviklerne hvad de har at gøre godt med.

Jeg tror ikke der ville være nogle prisforskel for os som forbruger fordi der er kinect med, jeg tror bare Microsoft tager et større tab. Microsoft er jo godt klar over at de har en konkurrent der smider en maskine ud ca. samtidigt med X1, og X1 skal jo helst ikke koste mere end PS4.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. maj 2013 12:10

Slimjay DK skrev:
spif2001 skrev:Kinect 2.0 virker da vildt cool, men hvis jeg kan slippe 1000,- billigere ved ikke at få den med, ville jeg gøre det. Det er da irriterende, at jeg ikke kan få valget.


Ja, det kan du selvfølgelig havde ret i , men hvis man selv kunne vælge så ville udviklerne ikke kunne udnytte produktet ordentligt, og så ville man igen få et halvhjertet forsøg på at lave noget godt. Nu er det med i pakken, så ved udviklerne hvad de har at gøre godt med.

Jeg tror ikke der ville være nogle prisforskel for os som forbruger fordi der er kinect med, jeg tror bare Microsoft tager et større tab. Microsoft er jo godt klar over at de har en konkurrent der smider en maskine ud ca. samtidigt med X1, og X1 skal jo helst ikke koste mere end PS4.


Ifølge Coolshops prisliste, så koster Xbox One 4299 og PS4 4499 - så de satser på den bliver billigere end PS4 på trods af Kinect
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 12:17

Spændende ... vil dog håbe den kommer ned under de 4k :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 24. maj 2013 12:30

Slimjay DK skrev:Spændende ... vil dog håbe den kommer ned under de 4k :)

Og at det bliver inklusiv et spil af en eller anden art.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 24. maj 2013 12:31

PS4 kommer med deres PS Eye-bar som standard, så begge producenter skal bruge penge på en "kamera bar". Men det lyder meget sandsynligt at Xbox One bliver lidt billigere, der sidder trods alt lidt billigere hardware i.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rasbred » 24. maj 2013 12:37

Billede

Lidt ot. Men ret sjov
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 24. maj 2013 13:15

Der er nogen ting ved X1 som er gode og dårlige. På godt og ondt. Jeg har for længst pre-ordered både PS4 og X1. Har fra den lokale GameStop idag fået at vide at jeg tilmed er den første i køen på X1 :-)

Jeg ved bare at på launch af de to maskiner skal der hygges med alt fra menuer/marketplace osv. til Killzone - Shadow Fall, Watch Dogs, AC4 - Black Flag, drive Club og Forza 5 :-)

Bliver et godt efterår/vinter. Nu skal jeg bare se at blive færdig med alle de spil jeg har liggende og ellers pt. glæde mig til E3 og se alle de nye spil der kommer til X1 og hører mere om PS4 :-)

PS: Og vil MS igennem Kinect se min bare røv når jeg spiller Forza, so be it! :-D
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 24. maj 2013 13:20

UnrealPirate skrev:Der er nogen ting ved X1 som er gode og dårlige. På godt og ondt. Jeg har for længst pre-ordered både PS4 og X1. Har fra den lokale GameStop idag fået at vide at jeg tilmed er den første i køen på X1 :-)

Jeg ved bare at på launch af de to maskiner skal der hygges med alt fra menuer/marketplace osv. til Killzone - Shadow Fall, Watch Dogs, AC4 - Black Flag, drive Club og Forza 5 :-)

Bliver et godt efterår/vinter. Nu skal jeg bare se at blive færdig med alle de spil jeg har liggende og ellers pt. glæde mig til E3 og se alle de nye spil der kommer til X1 og hører mere om PS4 :-)

PS: Og vil MS igennem Kinect se min bare røv når jeg spiller Forza, so be it! :-D


Er der noget trade in offer hos Gamestop eller tager de bare bestillinger pt.?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 24. maj 2013 13:21

Tror de bare tager bestillinger. Ved faktisk ikke om der er noget trade-in. Men mon ikke der måske er noget eller at der kommer noget. Kunne forestille mig noget med at man kunne trade sin 360 ind og få et afslag i prisen på den nye :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron