Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 15. maj 2014 07:40

http://www.ign.com/articles/2014/05/15/ ... e-powerful
Så all har vel hørt rygter om at xbox one, kunne blive stærkere uden kinect 2.0.
Hvad mån vi ender med? Cloud har været rygtet til at gøre det, DX12 kommer, og nu det her =P~
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. maj 2014 08:17

ALIE skrev:http://www.ign.com/articles/2014/05/15/sonys-huge-loss-xbox-one-may-become-more-powerful
Så all har vel hørt rygter om at xbox one, kunne blive stærkere uden kinect 2.0.
Hvad mån vi ender med? Cloud har været rygtet til at gøre det, DX12 kommer, og nu det her =P~


Jaaa det er rigtig spænden :-) tro at til E3 kommer vi nok til at høre om cloud og DX12 :-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 15. maj 2014 11:20

ALIE skrev:http://www.ign.com/articles/2014/05/15/sonys-huge-loss-xbox-one-may-become-more-powerful
Så all har vel hørt rygter om at xbox one, kunne blive stærkere uden kinect 2.0.
Hvad mån vi ender med? Cloud har været rygtet til at gøre det, DX12 kommer, og nu det her =P~


Skal de så til annoncere ders spil med "better without kinect" :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 15. maj 2014 13:49

nakka skrev:
xbox one, bliver mere og mere en helt almindelig konsol, der er "dårligere" end ps4.
der skal arbejdes hårdt. er stadig forvirret over at F2P og MMOer stadig kræver guld.


Flot påstand - som du har postet det helt rigtige sted!
(jeg holder ros-torsdag)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. maj 2014 17:07

ALIE skrev:http://www.ign.com/articles/2014/05/15/sonys-huge-loss-xbox-one-may-become-more-powerful
Så all har vel hørt rygter om at xbox one, kunne blive stærkere uden kinect 2.0.
Hvad mån vi ender med? Cloud har været rygtet til at gøre det, DX12 kommer, og nu det her =P~


IGN har dog misforstået det hele lidt, ms har sagt at de vil optimere de system resources der er afsat til kinect, det er nu 10% og de vil optimere det til næsten 0% for de spil udviklere der ønsker det. Og det vil blive valgfri om spil udviklerne ønsker a bruge de ekstra system resources til deres spil, eller have fuld kinect understøttelse i deres spil.
Der vil ikke være nogen forskel på systemet om men køber kinect eller non-kinect versionen af X1.

Som det er nu bliver der afsat 10% system resources, også i spil der ikke bruger kinect. For de spil der i fremtiden vil bruge 100 % system resources, vil det muligvis / højst sansynlig betyde at man ikke kan bruge *snap mode* til skype og twitch mens man spiller, og det kan jeg sagtens leve med.

Og for dem der har et kinect system, de skal selvfølgelig ikke slukke for kinect for at køre et spil der bruger 100 system r. , kinect vil bare ikke være aktiv imens man spiller de spil.

Men det er dejlig at man får et valg : kinect eller non-kinect systemer.
Senest rettet af Blandina 15. maj 2014 17:26, rettet i alt 2 gange.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. maj 2014 17:15

Thorpedo29 skrev:Kunne ikke forstille mig boksen uden kinect som det er i dag men det er da bare fint folk får en valg mulighed. Jeg ville selv have valgt den fra men nu er jeg egentligt glad for jeg blev tvunget til at købe den.


Jeg er også rimelig ligeglad med kinect, kan dog godt lide Xbox On / Off funktionen og kinect auto sign-in.
ville nok købe uden hvis jeg skulle købe nu.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. maj 2014 17:50

Forresten så bliver der mulighed for at få Forza 5 og Ryse tli nedsat pris:

Exclusive Discounts. Deals with Gold will also launch for Xbox One in June, delivering discounts for great games each month, with significant savings for Xbox Live Gold members. The first titles offered in June will include “Forza Motorsport 5,” “Ryse: Son of Rome,” and a few other surprises. In the coming months, we will offer significant savings of up to 50 – 75 percent off certain titles. This program will continue to be available for Xbox Live Gold members on Xbox 360. And new on Xbox One, we will launch a virtual VIP room exclusive to Xbox Live Gold members where we will feature free games, monthly deals, and other great benefits.

http://news.xbox.com/2014/05/xbox-deliv ... re-choices
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. maj 2014 08:37

Så varer det ikke længe:

Billede

Håber godt nok ikke de er lige så nemme at læse på en PC som 360'ens drev er.
For så kan vi godt gøre os klar til hacked lobbies i mange multiplayer spil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 16. maj 2014 08:55

Går ud fra at når vi så kommer til at bruge en ekstern HDD, at vi så kan installere vores spil på den når den interne er fyldt. Går ud fra at spillene vil loade lige så hurtigt? Tænkte på om man så skulle købe en HDD med 7200rpm eller en SSD? :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. maj 2014 13:26

UnrealPirate skrev:Går ud fra at når vi så kommer til at bruge en ekstern HDD, at vi så kan installere vores spil på den når den interne er fyldt. Går ud fra at spillene vil loade lige så hurtigt? Tænkte på om man så skulle købe en HDD med 7200rpm eller en SSD? :-)


Uden at være alt for stor detektiv, så er der nok gode grunde til at tro du kan bruge en ekstern disk eftersom der står: "External Disk Ready". :roll:

Jeg venter lige til jeg har set nogle speedtests af hurtigere disken inden jeg anskaffer mig en ny.
Ellers har jeg en fin lille MyPassport disk jeg kan bruge til at starte med.
Selvom jeg på ingen måde har pladsproblemer endnu selv med alle de .
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 16. maj 2014 16:18

Bubbibubbi skrev:
UnrealPirate skrev:Går ud fra at når vi så kommer til at bruge en ekstern HDD, at vi så kan installere vores spil på den når den interne er fyldt. Går ud fra at spillene vil loade lige så hurtigt? Tænkte på om man så skulle købe en HDD med 7200rpm eller en SSD? :-)


Uden at være alt for stor detektiv, så er der nok gode grunde til at tro du kan bruge en ekstern disk eftersom der står: "External Disk Ready". :roll:

Jeg venter lige til jeg har set nogle speedtests af hurtigere disken inden jeg anskaffer mig en ny.
Ellers har jeg en fin lille MyPassport disk jeg kan bruge til at starte med.
Selvom jeg på ingen måde har pladsproblemer endnu selv med alle de .


Du misforstod det jeg skrev så. Selvfølgelig kan den bruges til konsollen, men om der er nogle restriktioner hvad spil angår. Hastigheder/antal GB og så videre.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. maj 2014 18:55

I skulle prøve at fylde harddisken op. Det kan nærmest ikke lade sig gøre. De spil jeg f.eks, ikke har spillet i lang tid bliver sat i que og al plads bliver frigivet. Alligevel hvis man pludselig skulle få lyst til at spille spillet, kan man installere det på under 1 minut. Skide let og slet ikke det problem mange gør det til. Prøvede det igår med Dead Rising som var blevet afinstalleret, kunne spille det med det samme.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 16. maj 2014 19:23

Vil faktisk sige, det vil ikke komme som et chock for mig hvis man skal købe en speciel harddisk hos MS, da der sikkert skal være nogle system filer som samarbejder sammen med xbox'en...

Men synes det er fedt de er så hurtig ude med den :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. maj 2014 19:44

DrGetHigh DK skrev:I skulle prøve at fylde harddisken op. Det kan nærmest ikke lade sig gøre. De spil jeg f.eks, ikke har spillet i lang tid bliver sat i que og al plads bliver frigivet. Alligevel hvis man pludselig skulle få lyst til at spille spillet, kan man installere det på under 1 minut. Skide let og slet ikke det problem mange gør det til. Prøvede det igår med Dead Rising som var blevet afinstalleret, kunne spille det med det samme.


Korrekt.
Xbox One sletter selv filer fra spil du ikke har spillet i lang tid for at holde fri plads.
Dog er det ikke sikkert det er lige så hurtigt at installere igen, hvis man kun har digital spil, og en ikke alt for hurtig internetforbindelse.

Jeg har selv en 150 Mbit/s linje, så jeg klarer mig.
Men er sikkert nogen med mindre hastighed der ville være trætte af at skulle sætte den til at hente hvis de pludseligt vil spillet et gammelt spil.
Jeg forstår stadig ikke hvorfor Xbox'en ikke er født med fx 2TB, da harddiske ikke er det dyreste i verden.
Men det bliver spændende at se hvad vi må bruge, og hvad der er af hastighedskrav og hastighedsforbedringer.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 17. maj 2014 09:57

Bubbibubbi skrev:
Major Oblivious skrev:
Bubbibubbi skrev:Der er jeg totalt modsat.
Jeg gider ikke danse og motionsspil, og bruger mest min til stemmekommandoer.
Det er langt hurtigere end at bruge controlleren.

Men det kræver selvfølgelig at man har den kalibreret korrekt, ellers vil jeg give dig ret i at den kan drille.
Jeg fik min kalibreret et par gange inden den nu bare virker perfekt.
Jeg kan sidde i en larmende stue og snakke still eg roligt til den, og den reagere bare promte.


hvordan gjorde du ? Jeg fornemmer at der nærmest er en usynlig mur på en 5-10 cm mellem registerer alt til at den overhovedet ikke hører noget som helst.. Selvom alt er på mute :?


Sørg for at fyr godt op for din lyd når du skal kalibrere den.
Skru så højt op, at den først siger at du har det for højt.
Skru så ned lidt efter lidt ind til du kan køre kalibreringen.

Har du andre ting i rummet der normalt står og summer eller kører, så sørg for at have dem kørende mens
du kalibrerer, så kinecten lærer at den skal ignorere de lyde.

Se evt. denne video:


Den varer 10 minutter, men se endelig hele videoen, da han virkelig går i detaljer om hvorfor man skal gøre
det på denne måde.


Super fedt!!! Nu virker mit også endeligt ordentligt!!! Tændte radio i køkkenet og ellers alt med baggrundsstøj :-) Lækkert
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron