Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 25. nov 2013 17:29

Min powerbrick summer :-/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 25. nov 2013 17:40

Morten Skou skrev:Hvis vi snakker om det kabel som går fra væggen og ned til strømforsyningen, så vil jeg altså påstå at de er identiske med dem som var på de nyere Xbox 360 og i øvrigt også dem som man bruger på PC?

Jep, det var også det jeg påpejede til manden, men derfor holdte han stadig fast i at man helst holdte sig til det original kabel (garanteret fordi folk kunne bruge forkert kabler ved en fejltalelse).
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 25. nov 2013 17:45

Major Oblivious skrev:Jeg fandt en 10A - 250 V dansk stik, og den kører fint :)

I forhold til om penge overføres.. jeg havde åbenbart nogle penge på min som blev konverteret til 6 dollars. Efter at jeg havde tilknyttet mit kort med US som Locale

Jeg havde forstået at der ikke blev konverteret, men sweet :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 17:50

Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg fandt en 10A - 250 V dansk stik, og den kører fint :)

I forhold til om penge overføres.. jeg havde åbenbart nogle penge på min som blev konverteret til 6 dollars. Efter at jeg havde tilknyttet mit kort med US som Locale

Jeg havde forstået at der ikke blev konverteret, men sweet :D


Sådan havde jeg også forstået det, men den ville lave en transition, og så poppede der 6 dollars op på storen. Ved ikke om jeg point eller DKR før..

spif2001 skrev:Min powerbrick summer :-/


Min summer også svagt, men det er ikke mere end min Xbox 360 S
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 17:58

For satan hvor det kører. Brugte lige Skou's lille trick så man kan bruge sit danske kredit kort og vupti, der blev Killer Instinct lige købt :-D HDD siger ikke noget mere nu... men alt i alt, super fed maskine men menuerne... damn, en jungle. :-D
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 18:00

Jeg kan heller ikke finde ud af menuerne, men FUCK en farve-palette. Sort er bare SORT

Min blueray afspiller er på vej videre i familien.. Hold nu kæft, hvor ser det godt ud :shock:

Er der egentlig vibration i killer instinct ?
Min controller vibrerer ikke, så frygter at der måske er mere galt med den end bare strømmen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 18:08

Ja, man skal lige lære at finde rundt på den - den er lidt mere kompliceret end PS4, men når man først har fundet tingene så kører det bare synes jeg. Specielt med Kinect voice commands.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 18:12

Lige en sjov ting i øvrigt:

Hvis jeg kører min Xbox 360 igennem min Xbox One, og altså spiller Xbox 360 via Xbox Ones TV-feature, så crasher Xbox 360 sgu hvis jeg skifter over til et spil på Xbox One og så tilbage til Xbox 360. :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 25. nov 2013 18:18

Undskyld de dumme spørgsmål men here goes:
Jeg har brugt det hdmi-kabel der fulgte med, men når jeg skifter over til kanalen, står der 720p, ikke 1080? Er det bare mig eller burde der stå 1080?
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2013 18:27

UnrealPirate skrev:Synes dog godt nok at HDD larmer en smule... Har i andre også oplevet det? :-/


Slet ikke... jeg er vildt imponeret over hvor lidt støj der overhovedet kommer fra den... (har kun haft den kørende ca. 2 timer, så måske den ikke har været presset endnu)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 18:27

Stranger skrev:Undskyld de dumme spørgsmål men here goes:
Jeg har brugt det hdmi-kabel der fulgte med, men når jeg skifter over til kanalen, står der 720p, ikke 1080? Er det bare mig eller burde der stå 1080?


Jo.. Du kan selv gå ind og ændre på instillingerne, således at der står 1080P


Er der nogen som kan svare på om Killer Instinct har vibration når man tæver på hinanden.. Der er stadig 80% tilbage af Ghost :(
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 18:32

Jeg har problemer med at få Netflix til at virke - den henter ca 10-20% af en episode, og så hopper den bare tilbage til menuen hvor jeg valgte "afspil episode". Er der andre der har haft lignende problemer?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 18:37

Major Oblivious skrev:
Stranger skrev:Undskyld de dumme spørgsmål men here goes:
Jeg har brugt det hdmi-kabel der fulgte med, men når jeg skifter over til kanalen, står der 720p, ikke 1080? Er det bare mig eller burde der stå 1080?


Jo.. Du kan selv gå ind og ændre på instillingerne, således at der står 1080P


Er der nogen som kan svare på om Killer Instinct har vibration når man tæver på hinanden.. Der er stadig 80% tilbage af Ghost :(


Husk at du kan spille før den er færdig :-) Kan dog ikke huske hvor mange procent det var på Ghosts.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. nov 2013 18:39

CaptainKicker skrev:Sony havde nok gjort det samme. Jeg ved godt at det er super træls, men Xbox Danmark kan vel ikke yde reperation til en maskine de ikke engang har udgivet i deres område...

Det har du givetvis ret i. Og det er jo, som skrevet tidligere, en af grundene til at jeg har valgt PS4. Den har support herhjemme fra dag 1. Og jeg køber, ret sikkert, en X1 når dem har fået DK release.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BonZo » 25. nov 2013 18:46

Nu ved jeg ikke om dette spørgsmål er besvaret tidligere i denne debat, men jeg gider altså ikke lede efter det ;-)

Kan man starte en partychat op på tværs af konsollerne 360/One ?
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron