Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 16:30

YES! Så kom min Xbox sgu. Pakker den ud nu og så beder jeg sgu til de højere magter om at den virker :-D
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 25. nov 2013 16:37

1. håndsindtryk efter ~5 timer med konsollen.

1. Konsollen er langt flottere i virkeligheden
2. Forvirrende menusystem
3. Er ikke vild med de nye skulderknapper på controlleren. Alt for hårde.
4. Killer Instinct er FEDT!!

5. Kinect virker af lort? Ved ikke om min er broke, men det virker virkeligt underligt. 9/10 gange samler den ikke noget op af det jeg siger OVERHOVEDET. Så lige pludselig fyrer den bare min command af. Men hvis jeg skal sige det 10 gange før det virker går der nok ikke længe før jeg ikke gider det mere.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 25. nov 2013 16:39

munckster skrev:1. håndsindtryk efter ~5 timer med konsollen.

1. Konsollen er langt flottere i virkeligheden
2. Forvirrende menusystem
3. Er ikke vild med de nye skulderknapper på controlleren. Alt for hårde.
4. Killer Instinct er FEDT!!

5. Kinect virker af lort? Ved ikke om min er broke, men det virker virkeligt underligt. 9/10 gange samler den ikke noget op af det jeg siger OVERHOVEDET. Så lige pludselig fyrer den bare min command af. Men hvis jeg skal sige det 10 gange før det virker går der nok ikke længe før jeg ikke gider det mere.


Det var lidt samme IGN skrev om Kinect. Det skal bare virke ved launch ellers dropper folk det og finder den ikke frem igen til commands.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 25. nov 2013 16:41

Jer der har modtaget en Xbox One, og har hjaft tid til at kege med den (altså Xboxen), må gerne sætte et kryds i vores Xboxlife - Xbox One fejlrate afstemning :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. nov 2013 16:43

Bubbibubbi skrev:
Morten Skou skrev:Kan dem som er så uheldige at få en defekt Xbox One, ikke skrive her i tråden, hvilke svar de får fra de forskellige firmaer - så andre ikke behøver at gå hele vejen igennem de forskellige, men kan hoppe direkte til løsningen?


Jo da.

amazon.de sagde først jeg skulle kontakte Xbox Supporten i Danmark.
Det gjorde jeg så, og de sagde der ikke ydes support på Xbox One i Danmark før den udkommer.
Så blev sendt videre til Xbox Support i England.
Der kunne de heller ikke noget, så de sagde jeg skulle kontakte amazon.de igen.
Det gjorde jeg så, og de sagde jeg skulle kontakte Xbox Support i Tyskland.
Dem ringede jeg så til, og de sagde de intet kunne gøre, og at jeg skulle kontakte amazon.de.

Så det gjorde jeg da bare igen igen, og det eneste de kunne gøre er at få den retur, og så give mig mine penge retur.
De kunne ikke ombytte den, fordi de ikke har flere Xbox One på lager.

Så var den heldige ejer af en defekt Xbox One i 4 timer, og nu er den pakket ned og afleveret på posthuset.
Der er gratis retur porto fra amazon.de, da de mailer et postlabel til en.
Den skal sendes til en adresse i København.

Virkelig nederen af MS at gøre dig til kastebold og at ingen vil tage ansvar og hjælpe.
Men så er det altid noget at du har købt hos amazon, som har en sublim retur service.
Men MS må fandme stramme op. Igen blev jeg bekræftet i at jeg har taget det rigtige valg.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 16:48

Her er en Tips & Tricks video som ligger på Xbox One konsollen når man får den. Jeg tænkte at andre måske også kunne være interesserede :-)

http://video.xboxlife.dk/xbox/2481/xbox ... ricks.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 16:55

Har lige fået min, og jeg får lov til at opdatere..
Satte en BR-skive i og drevet virker [-o<

Men min controller er defekt!

En af de metal-pins som skal connecte AA-batterierne mangler. Så der er liv i controlleren med et mini-usb stik, (tror jeg det hedder), og når jeg trykker på højre trigger, så møder den modstand..

Amazon smider 44 pund ind på min konto, så kører til Flensborg efter arbejde i morgen, og køber en ny controller.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 25. nov 2013 17:02

Kan man ikke bare bruge kablet fra 360? Mener jeg at have læst et eller andet sted i løbet af de sidste 400 sider?
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. nov 2013 17:03

Muggs skrev:Virkelig nederen af MS at gøre dig til kastebold og at ingen vil tage ansvar og hjælpe.
Men så er det altid noget at du har købt hos amazon, som har en sublim retur service.
Men MS må fandme stramme op. Igen blev jeg bekræftet i at jeg har taget det rigtige valg.


Sony havde nok gjort det samme. Jeg ved godt at det er super træls, men Xbox Danmark kan vel ikke yde reperation til en maskine de ikke engang har udgivet i deres område... Og hvis amazon ikke har flere, så har de ikke flere.

Det er pissetræls for bubbi, og jeg føler meget med ham, men sorry to say it, Sony havde givet samme tur, og der skal du endda betale for telefon opkaldet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 17:04

Stranger skrev:Kan man ikke bare bruge kablet fra 360? Mener jeg at have læst et eller andet sted i løbet af de sidste 400 sider?


Jo det burde du kunne - altså kablet fra væggen og ned til strømforsyningen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 25. nov 2013 17:09

Takker Morten! Prøver, brænder pisset sammen smider jeg den ud af vinduet
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 17:11

Synes dog godt nok at HDD larmer en smule... Har i andre også oplevet det? :-/
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 25. nov 2013 17:12

Morten Skou skrev:
Stranger skrev:Kan man ikke bare bruge kablet fra 360? Mener jeg at have læst et eller andet sted i løbet af de sidste 400 sider?


Jo det burde du kunne - altså kablet fra væggen og ned til strømforsyningen :)

Jeg spurgte også om det hos Microsofts support. Det anbefalede han heller ikke :)

Men det er vel også et spørgsmål om at sikre sig at Hr. og Frk. Jensen ikke brænder deres Xbox One's af ved at tro de kan bruge hvad som helst.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 17:21

Miaauw skrev:
Morten Skou skrev:
Stranger skrev:Kan man ikke bare bruge kablet fra 360? Mener jeg at have læst et eller andet sted i løbet af de sidste 400 sider?


Jo det burde du kunne - altså kablet fra væggen og ned til strømforsyningen :)

Jeg spurgte også om det hos Microsofts support. Det anbefalede han heller ikke :)

Men det er vel også et spørgsmål om at sikre sig at Hr. og Frk. Jensen ikke brænder deres Xbox One's af ved at tro de kan bruge hvad som helst.


Hvis vi snakker om det kabel som går fra væggen og ned til strømforsyningen, så vil jeg altså påstå at de er identiske med dem som var på de nyere Xbox 360 og i øvrigt også dem som man bruger på PC?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 17:29

Jeg fandt en 10A - 250 V dansk stik, og den kører fint :)

I forhold til om penge overføres.. jeg havde åbenbart nogle penge på min som blev konverteret til 6 dollars. Efter at jeg havde tilknyttet mit kort med US som Locale
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 67 gæster

cron