Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 11. nov 2013 09:31

spif2001 skrev:Jeg synes det er meget underligt, at 3D ikke virker fra start af. MS har satset hårdt på, at ONE skal være et home-entertainment system, der inkluderer alle mulige features, der skal hjælpe brugeren til en bedre tv oplevelse - hvad jeg synes der er rigtig godt (...og på tide).

Nu siger man samtidig, at man ikke liiige har synes, at 3D var noget brugerne behøver. Ergo har man lavet et home-entertainment system til folk med mediocre til low-end tv. Det er sgu da til grin. En fremtidsvision for tv der ikke indbefatter 3D, er ikke en fremtidsvision, men en stagnation.

...og det mest skræmmende er jo, at det ikke er blevet lovet i en future update. Det er under al kritik...

måske er det i erkendelse af, at 3D-tv er en endnu større gimmick end den første Kinect. Det er selvfølgelig begrænset til min egen omgangskreds, men jeg kender INGEN, der kunne finde på at sætte en 3D-udgave på når der skal ses film. Det er filmverdenens svar på Buffalo sko!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 11. nov 2013 09:34

Kan man godt købe xbox one spil nu og alt andet tilbehør
Til xbox one :-) jeg skal til London på torsdag hvad i så on jeg kan
Købe det i butikken derover :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 11. nov 2013 09:55

hackNICE1112@ skrev:Kan man godt købe xbox one spil nu og alt andet tilbehør
Til xbox one :-) jeg skal til London på torsdag hvad i så on jeg kan
Købe det i butikken derover :-)

Jeg tror ikke du kan købe noget før den 22 november, men du kan da forsøge :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 11. nov 2013 10:00

hackNICE1112@ skrev:Kan man godt købe xbox one spil nu og alt andet tilbehør
Til xbox one :-) jeg skal til London på torsdag hvad i så on jeg kan
Købe det i butikken derover :-)


Ring til HMV i London på Oxford Street og spørg?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 10:26

Annxii skrev:måske er det i erkendelse af, at 3D-tv er en endnu større gimmick end den første Kinect. Det er selvfølgelig begrænset til min egen omgangskreds, men jeg kender INGEN, der kunne finde på at sætte en 3D-udgave på når der skal ses film. Det er filmverdenens svar på Buffalo sko!


Vi køber nu altid 3D udgaven, særligt CGI film er så meget bedre i 3D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 11. nov 2013 11:56

Blandina skrev:
Annxii skrev:måske er det i erkendelse af, at 3D-tv er en endnu større gimmick end den første Kinect. Det er selvfølgelig begrænset til min egen omgangskreds, men jeg kender INGEN, der kunne finde på at sætte en 3D-udgave på når der skal ses film. Det er filmverdenens svar på Buffalo sko!


Vi køber nu altid 3D udgaven, særligt CGI film er så meget bedre i 3D


Hvad vil CGI film sige?
Jeg har også selv over 30 3d film, men får sgu aldrig rigtigt set dem. Jeg ser nemlig helst film på projektoren, og den har desværre ikke 3d :(

Ved i forresten om man kommer til at kunne se/snakke med ens Xbox 360 venner, over Xbox One? Eller om man skal tilføje dem på ny?
For hvis der kun kan være 100 på ens venneliste nu, og der kan være "uendeligt" på One, så ved jeg da ikke lige hvordan det vil virke?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. nov 2013 12:35

susperia skrev:
Ved i forresten om man kommer til at kunne se/snakke med ens Xbox 360 venner, over Xbox One? Eller om man skal tilføje dem på ny?
For hvis der kun kan være 100 på ens venneliste nu, og der kan være "uendeligt" på One, så ved jeg da ikke lige hvordan det vil virke?


Mener at Major Nelson har udtalt at man kan se sine venner tværs af platformene, men kan man ikke snakke/spille sammen, da de kører på forskellige systemer. Der burde være en lille notifikation om, hvorvidt det er Xbox 360 eller Xbox One
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 11. nov 2013 13:04

Ok tak, havde håbet at man stadig kunne snakke med dem som sidder på en 360.
Men det bliver spændene at se om nogle uger, så vi endelig kan blive klogere på det hele.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2013 13:36

XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 11. nov 2013 14:12

Så kunne du vel lave et citat uden at inkludere kilde eller link...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 11. nov 2013 14:18

Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Er det ikke det der allerede er afkræftet af MS?

http://spong.com/article/30883/No-Xbox- ... S4s-Either
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2013 14:18

CvKM skrev:Så kunne du vel lave et citat uden at inkludere kilde eller link...


Jamen det kunne jeg da, men det gjorde jeg ikke. Citatet siger ikke just mere end det jeg har statet i overstående - men hvis du gerne vil have et link kan du jo smide mig en PB
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2013 14:24

Thorpedo29 skrev:
Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Er det ikke det der allerede er afkræftet af MS?

http://spong.com/article/30883/No-Xbox- ... S4s-Either


Jeg har ikke kunne finde nogen officiel afkræftning fra MS endnu - Heller ej i det du linker til.
Men det ville ikke undre mig overhovedet hvis de afkræftede det, da det jo er et rygte.

Kan overhovedet ikke forstå hvis de vil lave konsollen bagud komp. Som indtjeningskilde er det da at skyde sig selv i foden - Det er i alle tilfælde kun noget der ville komme forbrugeren til gavn og ikke en kommerciel fordel - Så det ville ligne både MS og Sony dårligt hvis det var tilfældet (husk bare PS3 bagud komp. i starten af dens levetid)

Men stor respekt til det firma der undsiger sig den påtænkte indtjening og gør deres konsol bagud komp. Tror bare ikke det bliver på den her generation, men det er helt sikkert noget der skal følges nærmere i den kommende tid.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 11. nov 2013 14:34

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 11. nov 2013 14:35

Nej kan heller ikke se det ske og hvis jeg er ærlig vil jeg også hellere have at de bruger kræfterne på alt muligt andet i en ny konsol.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster

cron