Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 18. nov 2013 19:25

Jeg er faktisk rimelig hyped for Ryse. Måske fordi Rome II babber alles løg. Ærgeligt jeg ikke skal have en Xbox One foreløbigt :lol:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 18. nov 2013 21:05

Jeg tror faktisk Ryse er lige mig, en ordentlig omgang Hack'n'Slash, men det må vente til jeg en dag får en Xbox One ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 18. nov 2013 22:10

Har snakket med GameStop i gågaden i Odense i dag! og fik oplyst at de får i hvert fald EA titler til Xbox One her i november.
Derudover kunne han se i sit system at spil så som BF4 og CoD: Ghosts også skulle komme inden så længe.
Faktisk skulle de have haft Ghosts til Xbox One på lager fra i fredags.
Han lovede mig at følge op på det, da jeg selv håber at kunne bruge deres CoD: Ghosts opgraderingstilbud fra 360 til One.
Jeg skal derfor ringe igen i mogen og der skulle jeg gerne kunne få oplyst noget mere.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 18. nov 2013 22:30

Fedt man, så håber jeg bare at det er over hele landet. :) Så kan jeg købe mine spil i min lokale GameStop og støtte dem (mest fordi tre af mine venner arbejder i forretningen men også fordi jeg får rigtig god service). :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 18. nov 2013 22:31

Slimjay DK skrev:Jeg tror faktisk Ryse er lige mig, en ordentlig omgang Hack'n'Slash, men det må vente til jeg en dag får en Xbox One ;)


Glæder mig max til Ryse, det ser ud til det er lige noget for mig. Faktisk hovedårsagen til min pre order. For mig det eneste spil der afgjorde mit valg af konsol, men så simpel er jeg
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf psg4ever » 18. nov 2013 23:03

Hej

Ville lige høre jer Xbox folket om det muligt at købe Xbox One fra udlandet og stadig modtage den her i nov? Eller senest start december? Kender i nogle sider må i hjertens gerne slå på tråden :-)
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 18. nov 2013 23:21

psg4ever skrev:Hej

Ville lige høre jer Xbox folket om det muligt at købe Xbox One fra udlandet og stadig modtage den her i nov? Eller senest start december? Kender i nogle sider må i hjertens gerne slå på tråden :-)

Tror det er ved at være lidt for sent ude hvis det skal være her i November.. Så skal du tjekke i fysiske butikker i Tyskland eller England tror jeg. Har på fornemmelsen at de store hjemmesider har udsolgt helt til næste år :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 18. nov 2013 23:31

Inde på Amazon.co.uk står der at alle pre-orders EFTER 14. November måske ikke når at få før jul. Men bid mærke i "måske", så du kan være heldig. Jeg bestilte min d. 6 November fordi jeg ikke gad have 4800kr. til at ligge og flyde hos ShopTo mellem d. 9 og d. 22... Så jeg skulle gerne få en fra Amazon da de siger før jul, de har bare ikke lige oplyst nogen dato endnu men regner da snart med at den kommer.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2013 23:33

Jeg har lige bestilt 4 spil og en Xbox One controller fra http://www.xboxlife.dk/amazon - med one day delivery. Ret fedt at de nu står til at ankomme den 22. november :D

Dead Rising 3
Forza Motorsport 5
Peggle 2
Zoo Tycoon

Har mest bestilt dem som "just in case" at der ikke er flere spil når jeg kommer til Tyskland. Resten køber jeg (forhåbentlig) i Tyskland, ellers må det blive Amazon med one day delivery med resten også.!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 18. nov 2013 23:38

Sjovt Peggle 2 står til 22 nov., den var ellers rykket tilbage til engang i december, men måske amazon ikke har opdaget det :P
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 18. nov 2013 23:39

Bestilte Dead Rising 3 fra Amazon, hvor der står estimated delivery 21 november.. Hvilket undre mig lidt, da jeg valgte super save..
Køber Ghost på LIVE
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2013 23:41

Ja, man har selvfølgelig altid muligheden for bare at købe spillene på Live :-)

Og ja, det undrede mig også lidt med Peggle, håber ikke at det betyder at min ordre kommer til at ligge og vente på det. Måske jeg skulle afbestille det for at være sikker.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Anastacio » 19. nov 2013 01:42

Hvis man køber Peggle 2 på Amazon, er det så på en Blu-ray disc eller download kode man får?

Jeg er forresten blevet helt hypet på Ryse: Son of Rome.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 19. nov 2013 02:01

Jeg gik lige ind og kiggede og umiddelbart står der ikke noget om at det er en download kode du får. Der er også billede af den som kommer den i en retail udgave, så vil tro at den lander i din postkasse. Der plejer som regel at stå hvis det er download produkter. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 19. nov 2013 06:28

Morten Skou skrev:Jeg har lige bestilt 4 spil og en Xbox One controller fra http://www.xboxlife.dk/amazon - med one day delivery. Ret fedt at de nu står til at ankomme den 22. november :D

Dead Rising 3
Forza Motorsport 5
Peggle 2
Zoo Tycoon

Har mest bestilt dem som "just in case" at der ikke er flere spil når jeg kommer til Tyskland. Resten køber jeg (forhåbentlig) i Tyskland, ellers må det blive Amazon med one day delivery med resten også.!


Du må altså som det første, lige smide en anmeldelse på Zoo Tycoon, så må det sjove komme bagefter ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster

cron