Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 6. nov 2013 15:56

Thorpedo29 skrev:
CvKM skrev:Hvis man nu bestiller konsollen og ét spil hos Amazon, hvad enten det er den engelske eller tyske, så hæver de vel først pengene når de sender den?


Jeps, ihverfald på den engelske men mon det ikke er det samme på den tyske.


Samme på den tyske :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 6. nov 2013 16:04

Tak for svaret Thorpedo29. Nu har jeg lagt en bestilling der.

Jeg havde en i forvejen hos ShopTo. Så spørger i måske, hvorfor bestille to steder? Jo sagen er ganske enkel: Idag har jeg fået en mail om at på lørdag d. 9 begynder de allerede at behandle ordrer derfor havde jeg tre valgmuligheder: Jeg kunne betale min ordre på lørdag, jeg kunne betale den nu eller jeg kunne cancel min ordre.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg fik pludseligt travlt med at bestille et andet sted, for jeg synes bestemt ikke at ideen med at de hæver over 10 dage før de overhovedet sender den, lød specielt fedt. Jeg har pengene, det er ikke det, men så igen jeg ville stå med ikke særligt mange penge tilbage allerede d. 9 i måneden.

Jeg ville heller ikke kunne nå at sælge alt mit grej inden da (diverse leftover Xbox tilbehør). Jeg ville alligevel lave min ordre om, men kunne ikke rigtig finde ud af det, og noget der har plaget mig længe er fragten på det hele... 23 pund for den mindste fragt og 50 for den største! Valgte den mindste dengang jeg bestilte.

Denne jeg har bestilt på Amazon er en Standard Edition. Den på ShopTo er en Day One Edition. Pga. det med fragten og faktum at der ikke er en ekstra controller i pakken, sparer jeg alligevel små 600kr. (lidt over 4800 ved ShopTo og cirka 4200 ved Amazon). Sweet. Det siger mig alligevel ikke noget om det er Standard eller Day One.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 6. nov 2013 17:06

Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 6. nov 2013 17:39

CvKM skrev:Tak for svaret Thorpedo29. Nu har jeg lagt en bestilling der.

Jeg havde en i forvejen hos ShopTo. Så spørger i måske, hvorfor bestille to steder? Jo sagen er ganske enkel: Idag har jeg fået en mail om at på lørdag d. 9 begynder de allerede at behandle ordrer derfor havde jeg tre valgmuligheder: Jeg kunne betale min ordre på lørdag, jeg kunne betale den nu eller jeg kunne cancel min ordre.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg fik pludseligt travlt med at bestille et andet sted, for jeg synes bestemt ikke at ideen med at de hæver over 10 dage før de overhovedet sender den, lød specielt fedt. Jeg har pengene, det er ikke det, men så igen jeg ville stå med ikke særligt mange penge tilbage allerede d. 9 i måneden.

Jeg ville heller ikke kunne nå at sælge alt mit grej inden da (diverse leftover Xbox tilbehør). Jeg ville alligevel lave min ordre om, men kunne ikke rigtig finde ud af det, og noget der har plaget mig længe er fragten på det hele... 23 pund for den mindste fragt og 50 for den største! Valgte den mindste dengang jeg bestilte.

Denne jeg har bestilt på Amazon er en Standard Edition. Den på ShopTo er en Day One Edition. Pga. det med fragten og faktum at der ikke er en ekstra controller i pakken, sparer jeg alligevel små 600kr. (lidt over 4800 ved ShopTo og cirka 4200 ved Amazon). Sweet. Det siger mig alligevel ikke noget om det er Standard eller Day One.



Hopper lige ind her, har selv bestilt ved shopto, men er i tvivl har betalt min men xo men sender de ordrer ud fra den 9 eller begynder de først den 20/21 anyone???
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. nov 2013 17:43


Ro på. IGN får det jo til at lyde som om man alt bare lige pludselig brager ned. De giver vel bare en warning inden det sker og så er det jo ikke meget anderledes end opdatering at et mmo eller en almindelig xbox-opdatering
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 6. nov 2013 17:44

Så vidt jeg kunne forstå så betaler du senest d. 9 men du skal vente helt til den 30. vel, fordi de skal have tid til at sende den...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Krisgebis » 6. nov 2013 18:30

Annxii skrev:

Ro på. IGN får det jo til at lyde som om man alt bare lige pludselig brager ned. De giver vel bare en warning inden det sker og så er det jo ikke meget anderledes end opdatering at et mmo eller en almindelig xbox-opdatering

Det var også samme konklusion de nåede til på gaffen :)
Efter flere sider begyndte flertallet at forstå, at det var serverne der blev talt om og ikke de enkelte konsoller.
Derefter var der stadig folk der undrede sig over, at serverne skulle genstarte når de skulle opdateres OG at de ikke kunne køre software imens :'D

For at være den hardcore højborg som *nogle* forsøger at gøre det til, så er der godt nok mange brugere, der har MEGET lidt styr på, hvad de snakker om.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 19:43

Krisgebis skrev:Det var også samme konklusion de nåede til på gaffen :)
Efter flere sider begyndte flertallet at forstå, at det var serverne der blev talt om og ikke de enkelte konsoller.
Derefter var der stadig folk der undrede sig over, at serverne skulle genstarte når de skulle opdateres OG at de ikke kunne køre software imens :'D

For at være den hardcore højborg som *nogle* forsøger at gøre det til, så er der godt nok mange brugere, der har MEGET lidt styr på, hvad de snakker om.


Jeg tror det er den sædvanlige med enten ikke at læse hvad der står, eller den endnu mere sædvanlige med at poste før man tænker. For det kan altså ikke passe at folk der normalt bruger deres computere så meget, som jeg antager de gør, ikke forstår at serveren ikke kan køre programmel mens der rebootes. Det MÅ da være en hjerneblødning.
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 6. nov 2013 20:07

http://www.gameinformer.com/games/ry...e-numbers.aspx

et par hyg fra artiklen om RYSE

I spent two hours with the Xbox One title, but it felt like I was entering random numbers into a computer rather than actually playing a video game.

After a painfully generic story intro, the game began teaching me similarly uninspired combat mechanics. While it tries to sound like an in-depth action game with familiar elements like perfectly-timed blocks and focus meters, the actual experience is anything but deep.

With my left hand completely off the controller, I was able to slice and dice through tons of enemies simply by inputting the same sequence ad nauseum. On a couple of occasions, the game would shift to sequences that involved me defending an area with crossbow stations or ordering my men to block arrows with their shields. These were somehow even less exciting than the tedious swordplay.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TU I Raven » 6. nov 2013 20:12

CvKM skrev:Så vidt jeg kunne forstå så betaler du senest d. 9 men du skal vente helt til den 30. vel, fordi de skal have tid til at sende den...

Nu står der så i mailen, at de sender den 21. Så man har den nok mandag eller tirsdag ugen efter.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 6. nov 2013 20:13

http://majornelson.com/2013/11/06/how-f ... -xbox-one/

Det er jo rimelig episk det der! Super fast :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 20:31

Spankey103 skrev:http://majornelson.com/2013/11/06/how-fast-is-to-redeem-a-code-on-xbox-one/

Det er jo rimelig episk det der! Super fast :-)


Det er rimeligt smart :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 6. nov 2013 20:32

TU I Raven skrev:
CvKM skrev:Så vidt jeg kunne forstå så betaler du senest d. 9 men du skal vente helt til den 30. vel, fordi de skal have tid til at sende den...

Nu står der så i mailen, at de sender den 21. Så man har den nok mandag eller tirsdag ugen efter.



Som jeg har forstået det begynder de og sende fra den 9 af???
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TU I Raven » 6. nov 2013 20:44

jsejrup skrev:
TU I Raven skrev:
CvKM skrev:Så vidt jeg kunne forstå så betaler du senest d. 9 men du skal vente helt til den 30. vel, fordi de skal have tid til at sende den...

Nu står der så i mailen, at de sender den 21. Så man har den nok mandag eller tirsdag ugen efter.



Som jeg har forstået det begynder de og sende fra den 9 af???

Sådan forstår jeg ikke mailen, jeg forstår det sådan at de pakker alle deres ordre. Også sender den 21. Men de må meget gerne sende den 9.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2013 20:59

nakka skrev:http://www.gameinformer.com/games/ry...e-numbers.aspx

et par hyg fra artiklen om RYSE

I spent two hours with the Xbox One title, but it felt like I was entering random numbers into a computer rather than actually playing a video game.

After a painfully generic story intro, the game began teaching me similarly uninspired combat mechanics. While it tries to sound like an in-depth action game with familiar elements like perfectly-timed blocks and focus meters, the actual experience is anything but deep.

With my left hand completely off the controller, I was able to slice and dice through tons of enemies simply by inputting the same sequence ad nauseum. On a couple of occasions, the game would shift to sequences that involved me defending an area with crossbow stations or ordering my men to block arrows with their shields. These were somehow even less exciting than the tedious swordplay.


Sjovt, sådan har jeg det når jeg spiller en Playstations mest overvurderet spil, God of War. Men "entering random numbers..." giver ingen mening.

Anyways, Ryse ser vildt ud, og jeg glæder mig til at prøve det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron