Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 23. jan 2014 20:46

Hvornår er 220 kr. om året nogensinde blevet en formue...? :) Det er da billigt sluppet.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. jan 2014 20:49

Bavi skrev:Hvornår er 220 kr. om året nogensinde blevet en formue...? :) Det er da billigt sluppet.


Jeg har 2 stående... 440 kr om året er da en del til strøm for noget som står i standby-mode synes jeg.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf arnel925 » 23. jan 2014 21:00

Smokenhagen skrev:
arnel925 skrev:Hvordan sætter man xbox one til at lave automatisk spil updates?


Sætter den på quick start-up inden under system/power up settings mener jeg.
Men det koster en formue i strøm og det gælder ikke DLC download som du har Season Pass til.

takker ;)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 23. jan 2014 21:21

Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Hvornår er 220 kr. om året nogensinde blevet en formue...? :) Det er da billigt sluppet.


Jeg har 2 stående... 440 kr om året er da en del til strøm for noget som står i standby-mode synes jeg.


Enig.. Det er mange penge for det man reelt får ud af det.
Min slukker jeg helt, og så lang tid er den altså heller ikke om at starte op.

Og i forhold til 360en kan man jo sagtens game noget andet mens den henter en spilopdatering.
Men okay, jeg har også halvhurtigt internet, så tager ikke alverden at hente de updates.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 23. jan 2014 22:01

Bavi skrev:Hvornår er 220 kr. om året nogensinde blevet en formue...? :) Det er da billigt sluppet.

Mange bække små.

Vi indførte strømskinner her i huset, som slukkes ved sengetid, og vi sparede næsten 2000kr om året. Jeg var målløs
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf artemisthemp » 24. jan 2014 00:04

Xbox One er virkelig det bedste Media center, denne generation :P
Billede
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 24. jan 2014 00:51

IkkNico skrev:
Bavi skrev:Hvornår er 220 kr. om året nogensinde blevet en formue...? :) Det er da billigt sluppet.

Mange bække små.

Vi indførte strømskinner her i huset, som slukkes ved sengetid, og vi sparede næsten 2000kr om året. Jeg var målløs

Wha... Hvad hedder de stik ?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 24. jan 2014 07:10

Du kan da bare købe et stik med en kontakt på, det har vi, og når så den sidste hopper i seng, bliver der slukket..... alt behøver da ikke være automatisk ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 24. jan 2014 07:53

det kan også automatiseres på forskellige måder. bare prøv at Google elspareskinne. De er ikke specielt meget dyrere end almindelige stikdåser

http://www.elforbundet.dk/elspareskinne
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 24. jan 2014 07:57

Competa skrev:
IkkNico skrev:Mange bække små.

Vi indførte strømskinner her i huset, som slukkes ved sengetid, og vi sparede næsten 2000kr om året. Jeg var målløs

Wha... Hvad hedder de stik ?

Elspareskinne, men ellers er sådan en 4-8 benet stikdåse med kontakt på lige så god. Så slukker du for TV, DVD, Konsol og anlæg på en gang inden du går i seng.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. jan 2014 09:25

Harald Nyborg har stikdåser med fjernbetjening. Mener at en pakke med 3 eller 4 stikdåser + 1 fjernbetjening koster 150 kr.
Vi har sat dem op således, at jeg uafhængigt kan tænde lys i soveværelset, tænde/slukke hele anlægget, internet og access-point.

Vores elregning er langt under gennemsnittet for 2 personer. Netop fordi tingene ikke får lov til at stå i standby mere end nødvendigt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf angak » 24. jan 2014 11:11

Major Oblivious skrev:Harald Nyborg har stikdåser med fjernbetjening. Mener at en pakke med 3 eller 4 stikdåser + 1 fjernbetjening koster 150 kr.
Vi har sat dem op således, at jeg uafhængigt kan tænde lys i soveværelset, tænde/slukke hele anlægget, internet og access-point.

Vores elregning er langt under gennemsnittet for 2 personer. Netop fordi tingene ikke får lov til at stå i standby mere end nødvendigt.

http://www.harald-nyborg.dk/p6137/fjern ... ontakt-alu
99 kroner ;)
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf 2ndkrueger » 24. jan 2014 13:39

Undskyld, undskyld og undskyld.. hvis det står tidligere i tråden, men kan man købe One joystiq et sted i en fysisk butik her i Danmark? :)
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 24. jan 2014 19:24

Måske GameStop Odense (Rosengårdscentret). :D De har ihvertfald få spil, ved jeg.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Redman DK » 25. jan 2014 19:50

IkkNico skrev:Elspareskinne, men ellers er sådan en 4-8 benet stikdåse med kontakt på lige så god. Så slukker du for TV, DVD, Konsol og anlæg på en gang inden du går i seng.


Er der nogen forskel på at slukke for en elspareskinne, i forhold til at slukke direkte for stikkontakten?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron