Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 20. jan 2014 17:26

ALIE skrev:http://www.oxm.co.uk/69761/xbox-one-finally-gets-a-price-cut/

Price cut, er det ikke bare et download title cut.

Så godt den nyhed tidligere, og troede først at MS ville til at konkurrere med PS4 på prisen, men det er bare en enkelt online retailer, der skærer 200kr af prisen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 20. jan 2014 17:43

Jeg har lige et spørgsmål.;;D

Jeg skal til at købe season pass til GHOSTS her på min Xbox One og har sat min region til US og indtastet mine kortoplysninger, men er lidt bange for at blive banned, hvis jeg køber over US, fordi jeg har jo indtastet en adresse over i U.S.A som jeg ikke bor på. Det er jo ulovligt er det ikke?. Så mit spørgsmål er har i nogensinde købt over US for over 300 kr? og kan I anbefale at købe der over for spillene er jo billigere ?.

Kender i en hjemmeside hvor man kan købe season pass koden ?
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 20. jan 2014 17:57

olli pach skrev:Jeg har lige et spørgsmål.;;D

Jeg skal til at købe season pass til GHOSTS her på min Xbox One og har sat min region til US og indtastet mine kortoplysninger, men er lidt bange for at blive banned, hvis jeg køber over US, fordi jeg har jo indtastet en adresse over i U.S.A som jeg ikke bor på. Det er jo ulovligt er det ikke?. Så mit spørgsmål er har i nogensinde købt over US for over 300 kr? og kan I anbefale at købe der over for spillene er jo billigere ?.

Kender i en hjemmeside hvor man kan købe season pass koden ?


Er ikke ulovligt per se, det er MS arbejde at geo blokke hvis de ikke vil have folk bruger US marketplace, det er der imod halv shady at bruge en fake adresse...MEN du vil ikke lyse op som en der misbruger noget da du stadig betaler for dine ting. Det der fik dem til at banne consoler sidste gang var at folk misbrugte et hul i deres system til at få gratis spil. Og personligt har jeg haft et US account i 5+ år på min x360 uden problemer og har kæbt omkring 800 RBN sange via det account.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 20. jan 2014 19:06

Bruger også selv US marketplace og har købt 2-3 spil.. Det burde være fuldstændig legit, nu da vi i DK ikke har mulighed for at bruge vores egen marketplace.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 20. jan 2014 19:07

Psymatiq skrev:
olli pach skrev:Jeg har lige et spørgsmål.;;D

Jeg skal til at købe season pass til GHOSTS her på min Xbox One og har sat min region til US og indtastet mine kortoplysninger, men er lidt bange for at blive banned, hvis jeg køber over US, fordi jeg har jo indtastet en adresse over i U.S.A som jeg ikke bor på. Det er jo ulovligt er det ikke?. Så mit spørgsmål er har i nogensinde købt over US for over 300 kr? og kan I anbefale at købe der over for spillene er jo billigere ?.

Kender i en hjemmeside hvor man kan købe season pass koden ?


Er ikke ulovligt per se, det er MS arbejde at geo blokke hvis de ikke vil have folk bruger US marketplace, det er der imod halv shady at bruge en fake adresse...MEN du vil ikke lyse op som en der misbruger noget da du stadig betaler for dine ting. Det der fik dem til at banne consoler sidste gang var at folk misbrugte et hul i deres system til at få gratis spil. Og personligt har jeg haft et US account i 5+ år på min x360 uden problemer og har kæbt omkring 800 RBN sange via det account.


Så du ved at jeg ikke bliver banned hvis jeg køber over US selvom det ikke er min egen adresse. Du har ret jeg betaler jo de ting jeg køber derinde. Så tror jeg at jeg køber season pass til den første. Håber virkelig ikke jeg bliver banned. Hvis det er de vil banne mig, er det så min account eller min consol ? ved du det.
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 20. jan 2014 19:11

DrGetHigh DK skrev:Bruger også selv US marketplace og har købt 2-3 spil.. Det burde være fuldstændig legit, nu da vi i DK ikke har mulighed for at bruge vores egen marketplace.


Tror også du har ret, fordi vi har jo på en måde "ikke adgang til Xbox One spil herhjemme og bliver derfor nød til at købe det over US marketplace". Hvornår købte du dine spil og hvor meget kostede de ;D??
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 20. jan 2014 19:34

olli pach skrev:
DrGetHigh DK skrev:Bruger også selv US marketplace og har købt 2-3 spil.. Det burde være fuldstændig legit, nu da vi i DK ikke har mulighed for at bruge vores egen marketplace.


Tror også du har ret, fordi vi har jo på en måde "ikke adgang til Xbox One spil herhjemme og bliver derfor nød til at købe det over US marketplace". Hvornår købte du dine spil og hvor meget kostede de ;D??


Har købt 3 spil med en måneds mellemrum ca fra d. 22 nov. og de koster 59$, altså omkring 350 kr.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 20. jan 2014 20:54

DrGetHigh DK skrev:
olli pach skrev:
DrGetHigh DK skrev:Bruger også selv US marketplace og har købt 2-3 spil.. Det burde være fuldstændig legit, nu da vi i DK ikke har mulighed for at bruge vores egen marketplace.


Tror også du har ret, fordi vi har jo på en måde "ikke adgang til Xbox One spil herhjemme og bliver derfor nød til at købe det over US marketplace". Hvornår købte du dine spil og hvor meget kostede de ;D??


Har købt 3 spil med en måneds mellemrum ca fra d. 22 nov. og de koster 59$, altså omkring 350 kr.


ok det er godt nok billigt ;D
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 20. jan 2014 21:03

Du behøver ikke bekymre dig. Du bliver ikke banned for at købe via. US. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 20. jan 2014 21:29

CaptainKicker skrev:Du behøver ikke bekymre dig. Du bliver ikke banned for at købe via. US. :)


Ok, køber nok season pass til Cod Ghosts til den første. ;D
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf A42Merlin » 21. jan 2014 12:50

En kammerat og snakkede om de nye dynamiske achievements der skulle være på Xone. Er der nogle af Xone ejerne der har mærket noget til dem?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 21. jan 2014 12:57

Hele achievement systemet er virkeligt ringe på X1. Håber de gør noget ved det, da det på ingen måde er optimalt.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. jan 2014 13:00

munckster skrev:Hele achievement systemet er virkeligt ringe på X1. Håber de gør noget ved det, da det på ingen måde er optimalt.


det er da ikke anderledes end på 360?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 21. jan 2014 13:12

DrGetHigh DK skrev:
munckster skrev:Hele achievement systemet er virkeligt ringe på X1. Håber de gør noget ved det, da det på ingen måde er optimalt.


det er da ikke anderledes end på 360?


Ikke den måde man unlocker dem på nej, men at det skal være gemt i en app er simpelthen for dumt. Det er en langsommelig afære at se sine achievements, hvor det på x360 kræver 2 tryk på controlleren. Derudover er det svært at få overblikket over tilgængelige achies i et spil i modsætning på x360. Jeg er bestemt ikke fan. Det samme med friends. Jeg savner i det hele taget den gamle "guide menu".
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Durazell » 21. jan 2014 13:17

A42Merlin skrev:En kammerat og snakkede om de nye dynamiske achievements der skulle være på Xone. Er der nogle af Xone ejerne der har mærket noget til dem?


Yes - det er en fis i en hornlygte. Virkeligt latterlig. Der er for de enkelte spil en eller flere "Challenge" der skifter over tid. Så f.eks. har jeg en Challenge for at gennemfører Max The CUrse of Brotherhood "før alle andre" - hvad det så end betyder. Den står sammen med Acheivement og giver ikke gamerscore.

Da Microsoft har været så dovne at de ikke har integreret Xbox One med noget som f.eks. Internettet, så kan disse kun ses på Xbox One. Det er også derfor du ser blanke ikoner på gamerscore for dem der spiller Xbox One.

Og enig med achievement på Xbox One dårligt lavet, dårlig oversigt med kun 6 pr. side, dårligt at sammenligne med andre. Som så meget andet med XO noget som der skal laves helt om.

Pro-tip til MS: If it ain't broke - don't fix it!
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster

cron