Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 21:56

ALIE skrev:Omkring Ryse videoer ovenover. HOLYSHIT Det ser fedt ud.


Enig, og jeg har bestemt at det bliver det første spli jeg downloader. CryEngine er jo som skabt til X1, jeg kan slet ikke forestille mig hvad de kan lave om to år.!!!

Jeg håber CryEngine bliver brugt i en masse spil denne generation.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2013 22:47

Blandina skrev:
ALIE skrev:Omkring Ryse videoer ovenover. HOLYSHIT Det ser fedt ud.


Enig, og jeg har bestemt at det bliver det første spli jeg downloader. CryEngine er jo som skabt til X1, jeg kan slet ikke forestille mig hvad de kan lave om to år.!!!

Jeg håber CryEngine bliver brugt i en masse spil denne generation.


Ja Grafisk er det flot ingen tvivl der. Men det ser jo pokkers sjovt ud, combat ser flydende ud og arme og hovder flyver.
Bliver bare et spil der kan få smillet frem :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 12. nov 2013 23:14

Blauwy skrev:
Shooter DK skrev:Hvorfor vælge en af konsollerne? Hvorfor ikke dem begge? Det gør jeg. ;)


Nu er det jo ikke alle der får lige så meget i lommepenge som dig selv. ;)






I kid, I kid. :mrgreen:


Skal du vade i at jeg ikke har fået lommepenge i 11 år? Nu vil jeg græde mig selv i søvn, og glæde mig over at jeg får SU. :cry: :D
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 12. nov 2013 23:16

ALIE skrev:
Blandina skrev:
ALIE skrev:Omkring Ryse videoer ovenover. HOLYSHIT Det ser fedt ud.


Enig, og jeg har bestemt at det bliver det første spli jeg downloader. CryEngine er jo som skabt til X1, jeg kan slet ikke forestille mig hvad de kan lave om to år.!!!

Jeg håber CryEngine bliver brugt i en masse spil denne generation.


Ja Grafisk er det flot ingen tvivl der. Men det ser jo pokkers sjovt ud, combat ser flydende ud og arme og hovder flyver.
Bliver bare et spil der kan få smillet frem :D


Du fik mig næsten solgt der. Afhuggede hoveder Mmm.... =P~
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2013 23:27

Jeg ved godt ting som tv guide ikke vil virke her.
Men kan en yousee box tilsluttes?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 12. nov 2013 23:29

Shooter DK skrev:
Blauwy skrev:
Shooter DK skrev:Hvorfor vælge en af konsollerne? Hvorfor ikke dem begge? Det gør jeg. ;)


Nu er det jo ikke alle der får lige så meget i lommepenge som dig selv. ;)






I kid, I kid. :mrgreen:


Skal du vade i at jeg ikke har fået lommepenge i 11 år? Nu vil jeg græde mig selv i søvn, og glæde mig over at jeg får SU. :cry: :D

Hey så får du jo lommepenge ;-)
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. nov 2013 23:36

Blandina skrev:
ALIE skrev:Omkring Ryse videoer ovenover. HOLYSHIT Det ser fedt ud.


Enig, og jeg har bestemt at det bliver det første spli jeg downloader. CryEngine er jo som skabt til X1, jeg kan slet ikke forestille mig hvad de kan lave om to år.!!!

Jeg håber CryEngine bliver brugt i en masse spil denne generation.


Han er vist ikke særlig begejstret (Gameinformer)

Ryse: Son Of Rome Is As Fun As Dialing Phone Numbers :lol:


It’s clear what Microsoft and developer Crytek are shooting for here. At launch, they want a big budget, epic action game that clearly demonstrates next-gen visuals. Ryse is undeniably pretty, but that’s about all it had going for it in this demo. After a painfully generic story intro, the game began teaching me similarly uninspired combat mechanics. While it tries to sound like an in-depth action game with familiar elements like perfectly-timed blocks and focus meters, the actual experience is anything but deep.

I knew it was developed by the talented team at Crytek, and I knew it was gorgeous based on the videos I had seen at conventions, so I was prepared to be impressed. What I didn’t expect was a desire to get up and leave the demo about ten minutes in. I stuck it out in hopes that it would prove itself a deeper experience over time, but its only success was ensuring my wallet will be kr333.14 () heavier when the Xbox One launches.

http://www.gameinformer.com/games/ryse_ ... mbers.aspx

Joystiq :

After jumping through a few levels in the campaign, I grew tired of the gameplay loop of moving from area to area in order to kill the next group of barbarians. Ryse never hit a good stride and, in my brief amount of time with it, was all too content to beat me into submission through combat sequences repeated ad nauseam. The game offered little hope its campaign is intent on presenting anything to the contrary.

http://www.joystiq.com/2013/11/06/ryse- ... t-ceiling/

ShackNews :

Clearly, if there's one reason to play Ryse, it's not the gameplay. Son of Rome, at the very least, is a spectacle filled with tons of CryEngine-powered eye candy. In fact, it's so pretty that the frequent interruption of pre-rendered cutscenes is baffling. For some reason, the video compression on the cinema sequences is incredibly noticeable, making the pre-rendered stuff look worse than the real-time graphics.

in spite of the gorgeous visuals and bombastic setpieces--the game ends up feeling boring over an extended amount of play. The combat system appears novel at first, but quickly becomes repetitive. Nearly every encounter goes as such: parry, strike, strike, execute. And every enemy slain demands elaborate execution animations, making their novelty die down rather quickly.

http://www.shacknews.com/article/81910/ ... tty-boring

destructoid

Ryse needs more time in the oven, I think. It's probably a worthwhile play to enjoy the production quality Crytek pumped into it if nothing else (again, it's gorgeous), and it would be a fun co-op romp with a buddy. But it's also a mess, and your kr333.14 () might be better spent on another launch game.

http://www.destructoid.com/ryse-son-of- ... 5037.phtml

Alle er begejstret for grafikken, men det er vist så også det eneste der er at komme efter, hvis man skal tro på de forskellige.

EDIT : At Xbox One har de bedste Launch titler begynder lidt at falme, med de ting man læser. DR3 med dårlig framerate og Ryse med kedeligt gameplay, 2 exclusive titler :^o Forza er nok det eneste der river et ordentligt review hjem. :?
Senest rettet af Slimjay DK 13. nov 2013 00:09, rettet i alt 2 gange.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2013 23:44

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. nov 2013 23:50

ALIE skrev:http://www.bubblews.com/news/1350210-dead-rising-3-achievements-list-xbox-one


20G - that's ridiculous
Hit 15 FPS at least 8 times in 2 minutes.

:lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Anastacio » 12. nov 2013 23:54

Nej, der er ikke stor forskel på CoD Ghosts på de to konsoller, men jeg mener nu alligevel at nogle anmeldere har nævnt, at nativ 1080p på PS4 er et lille strå pænere end det opskalerede på Xbox One. Og så er Infinity Ward i gang med en patch, som får frameraten på PS4 op på dupperne.

Anyway, jeg tror selv at vi kommer til at se en grafisk forskel mellem PS4 og Xbox One de sidste år, som vi også gjorde i denne generation.

PS: Ryse: Son of Rome er tæt på at blive mit første Xbox One spil, men det siger mig ikke det store. Håber at historien kan holde fast i mig.

EDIT:
Har vi forresten en tråd til dem der importerer Xbox One?
Jeg søger nemlig nye venner at spille med nogle aftener og rydder op i min venneliste inden længe.
Senest rettet af Anastacio 12. nov 2013 23:57, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Garde92 » 12. nov 2013 23:55

nogen der har prøvet at bestille 1 day delivery til danmark ? fra amazon uk det bare om man kan være sikker på at have den 22.
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 00:00

Garde92 skrev:nogen der har prøvet at bestille 1 day delivery til danmark ? fra amazon uk det bare om man kan være sikker på at have den 22.


Når en pakke skal fra UK til DK er der ingen garanti. Hvis Amazon først sender d. 20 eller 21, så har du den ikke d. 22.

Men skal man have noget hurtigt fra UK, så er min erfaring at Amazon gør det bedst.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 00:04

Anastacio skrev:Nej, der er ikke stor forskel på CoD Ghosts på de to konsoller, men jeg mener nu alligevel at nogle anmeldere har nævnt, at nativ 1080p på PS4 er et lille strå pænere end det opskalerede på Xbox One. Og så er Infinity Ward i gang med en patch, som får frameraten på PS4 op på dupperne.

Anyway, jeg tror selv at vi kommer til at se en grafisk forskel mellem PS4 og Xbox One de sidste år, som vi også gjorde i denne generation.

PS: Ryse: Son of Rome er tæt på at blive mit første Xbox One spil, men det siger mig ikke det store. Håber at historien kan holde fast i mig.

EDIT:
Har vi forresten en tråd til dem der importerer Xbox One?
Jeg søger nemlig nye venner at spille med nogle aftener og rydder op i min venneliste inden længe.


Du kan jo kigge på tråden omkring busturen til tyskland, der burde være en 20 stykker og husk at du kan have 1000 venner på Xbox one, så du rammer nok ikke lige loftet med det samme :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 13. nov 2013 00:06

Nogen som er interesseret i en hvid Xbox One? ;-)

http://www.ebay.com/itm/Microsoft-White ... 1319426735?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 00:11

Lowlandet skrev:Nogen som er interesseret i en hvid Xbox One? ;-)

http://www.ebay.com/itm/Microsoft-White ... 1319426735?


Jeg har overvejet det :) Men når Kinecten er sort, så springer jeg fra , bemærkede også lige følgende "May not ship to Denmark" :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron