Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 25. nov 2013 11:57

Virker jeres kinect godt? Jeg synes ikke den registrerer en skid. Under 10% af hvad jeg siger??!
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 25. nov 2013 12:01

Bubbibubbi skrev:
Competa skrev:Jeg læste imorges et sted, at Microsoft er i kontakt med dem der har problemer med deres xbox one konsoler, og de sender en ny ud til dem der har problemer næsten samme dag, så du ikke skal vente 3 uger før du for den tilbage fra rep. Jeg prøver at finde artiklen.

Link: http://www.polygon.com/2013/11/22/5134804/microsoft-we-plan-to-take-care-of-customers-with-faulty-xbox-ones


Eftersom Microsoft Danmark ikke vil have noget som helst med den at gøre, så tvivler jeg sgu på det der kan lade sig gøre i Danmark.


Hiv fat i den igen og sig at det er direkte MS der har kommet ud og sagt det her. De må squ da tag ansvar for deres eget produkt. Du skal ikke lade dem slippe, du skal presse på !
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 12:03

Competa skrev:
Bubbibubbi skrev:
Competa skrev:Jeg læste imorges et sted, at Microsoft er i kontakt med dem der har problemer med deres xbox one konsoler, og de sender en ny ud til dem der har problemer næsten samme dag, så du ikke skal vente 3 uger før du for den tilbage fra rep. Jeg prøver at finde artiklen.

Link: http://www.polygon.com/2013/11/22/5134804/microsoft-we-plan-to-take-care-of-customers-with-faulty-xbox-ones


Eftersom Microsoft Danmark ikke vil have noget som helst med den at gøre, så tvivler jeg sgu på det der kan lade sig gøre i Danmark.


Hiv fat i den igen og sig at det er direkte MS der har kommet ud og sagt det her. De må squ da tag ansvar for deres eget produkt. Du skal ikke lade dem slippe, du skal presse på !


Hell yeah =D>
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 25. nov 2013 12:06

Bubbibubbi skrev:Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....




Det ligner et defekt grafikkort. Det gør ondt at se på :(
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 25. nov 2013 12:14

Amazon.de har lige sendt mit 2 stks, selvom jeg kun har bestilt én o.O
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 12:14

Major Oblivious skrev:
http://gearnuke.com/possible-fix-xbox-o ... een-death/

Nogen mener at man kan fixe det ved at bruge den USB-baserede Day One update. Du kan finde den i linket


Har lige prøvet.
Konsollen er helt død.
Kommer ikke engang det grønne xbox one logo nu.

For for at gnide lidt mere salt i såret, så er DHL lige kommet med mine to spil jeg ikke kan bruge til noget som helst:

Billede

Amazon kunne da godt have sendt mig to stk også, når nu den ene ikke virker. :(
Senest rettet af BuBubbi 25. nov 2013 12:15, rettet i alt 1 gang.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. nov 2013 12:15

Spankey103 skrev:Amazon.de har lige sendt mit 2 stks, selvom jeg kun har bestilt én o.O


Har du så betalt for begge?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf A42Merlin » 25. nov 2013 12:15

maagaard90 skrev:
Bubbibubbi skrev:Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....




Det ligner et defekt grafikkort. Det gør ondt at se på :(


Det er fanme surt :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. nov 2013 12:16

munckster skrev:Virker jeres kinect godt? Jeg synes ikke den registrerer en skid. Under 10% af hvad jeg siger??!


Det er vist desværre et problem flere oplever. Du må i øvrigt ikke blive klippet. Så kan din Kinect ikke genkende dig :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 12:17

tue69 skrev:
munckster skrev:Virker jeres kinect godt? Jeg synes ikke den registrerer en skid. Under 10% af hvad jeg siger??!


Det er vist desværre et problem flere oplever. Du må i øvrigt ikke blive klippet. Så kan din Kinect ikke genkende dig :D


Har du husket at indstille den? Her fanger den ret meget af hvad jeg siger til den.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 25. nov 2013 12:20

CaptainKicker skrev:
Spankey103 skrev:Amazon.de har lige sendt mit 2 stks, selvom jeg kun har bestilt én o.O


Har du så betalt for begge?


De har ikke trukket nogle penge endnu.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 12:21

Hvis jeg nu køber spil fra den Amerikanske store, vil jeg så kunne spille dem, når X1 bliver released i DK?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 25. nov 2013 12:21

Spif havde også fået 2. Så tror fanden de stopper forudbestillinger hvis de sender 2 ud til flere :p
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 12:22

NimaAKaJoJo skrev:Hvis jeg nu køber spil fra den Amerikanske store, vil jeg så kunne spille dem, når X1 bliver released i DK?


Det vides ikke med sikkerhed.. Jeg ville nok vælge UK-storen, da den trods alt er en del af EU
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 12:32

Major Oblivious skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Hvis jeg nu køber spil fra den Amerikanske store, vil jeg så kunne spille dem, når X1 bliver released i DK?


Det vides ikke med sikkerhed.. Jeg ville nok vælge UK-storen, da den trods alt er en del af EU


Spil på Xbox One skulle jo ikke være regionslåste?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron