Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 27. maj 2014 11:04

Zt3pH skrev:Til folk der måske ikke læser alle tråde på dette forum:

MS har nu fuld support på Xbox One i DK på trods af den først udkommer til september. Så nu holder de i alle tilfælde det de lovede til at starte med. Så bekymringer omkring en evt. reparation eller lign. Burde hermed være begravet

Blot til info

Lækkert.
Er det noget du har på skrift, eller lykkedes det dig bare at oprette en RMA sag?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 27. maj 2014 11:32

Bubbibubbi skrev:
Zt3pH skrev:Til folk der måske ikke læser alle tråde på dette forum:

MS har nu fuld support på Xbox One i DK på trods af den først udkommer til september. Så nu holder de i alle tilfælde det de lovede til at starte med. Så bekymringer omkring en evt. reparation eller lign. Burde hermed være begravet

Blot til info

Lækkert.
Er det noget du har på skrift, eller lykkedes det dig bare at oprette en RMA sag?


Har desværre ikke nogen officiel mail fra dem, ud over den support sendte til mig i går med mit sags nummer osv. Jeg snakkede med ham på TLF så det var der jeg fik det meste info. Men hvis jeg lige skal ridse den sidste del af forløbet op er det således:

Jeg lod mærke til i tråden omkring en defekt Kinect at der var en der havde held med at oprette en reklamationssag hos MS og havde fået en label. Jeg gik fluks på deres hjemmeside for at undersøge det. Det hele virkede upåklageligt, men da jeg havde printet label og det hele, går det op for mig, at det jeg har fejlmeldt ikke er min konsol med min kinect. Jeg annullere den så og prøver at oprette en ny sag på konsollen. Den kan jeg dog ikke komme til, fordi der ligger en der er oprettet i forvejen (tilbage i februar) og den blokerer derfor for at jeg kan oprette en ny. Jeg ringer til support og han får den fra februar slettet og opretter en ny. 5 min senere havde jeg label og instrukser.

Alt i alt virker det til at spille nu og det bekræftede han også hos support. Desuden fortalte han mig en historie omkring disse diskdrev i XO hvorefter jeg vil konkludere, at der muligvis er noget om snakken omkring disse. Der har de åbenbart været for hurtige. Men de skiftede da drevet ud i 360'eren et hav af gange (Så hudt jeg visker) så mon ikke tilfældet bliver det samme med XO hvis de anerkender, at fejlmargen er for stor på de første drev her.

Men alt i alt; jeg er bare glad for de gider at leve op til den service som jeg i forvejen kendte fra deres side af.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 27. maj 2014 20:07

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 28. maj 2014 08:11

Nogen der kan anbefale et godt headset til xbox one? Altså vi snakker gaming headset
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. maj 2014 08:16

Blandina skrev:
hackNICE1112@ skrev:Hvis man skal købe så en eksterne harddiske på 2TB til xbox one hvad er så den Best til det og hcad koster så nåde tak :-)


De eneste krav er

A 256GB or larger storage device with USB 3.0.

Note: Any brand/drive should work, as long as it's at least 256GB and USB 3.0.
Note: You can connect up to two storage devices at the same time
Note: If the storage device is connected via a USB hub, it needs to support USB 3.0.
Note: Both USB powered and AC adapter powered will work.


Ellers er der frit slag. Fra ca 500,- og op
http://www.pricerunner.dk/cl/36/Harddis ... 7=47511658



Ok takker så må jeg find ud af hvad for en jeg skal købe :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bezil » 28. maj 2014 08:17

Jeg har prøvet at købe Watch Dogs fra US marketstore, men den siger at jeg skal prøve en anden betalingsmåde (PBR9002), jeg har brugt min paypal, og det virkede i marts måned, da jeg købte Thief. Andre der har problemer, eller kan hjælpe.

Jeg har også prøvet at oprette mit visa kort, men får samme fejlmeddelelse...
Bezil
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. maj 2014 08:30

livekiller92 skrev:Nogen der kan anbefale et godt headset til xbox one? Altså vi snakker gaming headset

Hvis du er på udkig efter et helt trådløst headset er der desværre ikke rigtigt nogen endnu.
Jeg venter stadig med længsel efter en værdig afløser til mit Tritton Warhead.
Når man først har haft et helt trådløst headset er det bare ikke fedt at skulle nedgradere til et med chat-kabel.

Jeg er virkelig skuffet over, at vi i 2014 stadig skal sidde med en ledning på vores "trådløse" headset.
Trådløs min bare r*v.....
Så jeg bruger ind til videre mit Tritton, og så bruger jeg bare Kinect'en som mikrofon.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 28. maj 2014 20:20

hackNICE1112@ skrev:
Blandina skrev:
hackNICE1112@ skrev:Hvis man skal købe så en eksterne harddiske på 2TB til xbox one hvad er så den Best til det og hcad koster så nåde tak :-)


De eneste krav er

A 256GB or larger storage device with USB 3.0.

Note: Any brand/drive should work, as long as it's at least 256GB and USB 3.0.
Note: You can connect up to two storage devices at the same time
Note: If the storage device is connected via a USB hub, it needs to support USB 3.0.
Note: Both USB powered and AC adapter powered will work.


Ellers er der frit slag. Fra ca 500,- og op
http://www.pricerunner.dk/cl/36/Harddis ... 7=47511658



Ok takker så må jeg find ud af hvad for en jeg skal købe :-)


Der er mange test på "Xbox Early access" - SSD diske på 1 TB slår alt (Samsung

840 EVO SSD - 1TB) - men de koster 3K + en kvalitets USB3 enclusure ( ca 300 kr)

RAID 0 med 2 x 7200rpm diske er tæt på SSD diske, men de koster også kassen.

Mit bud er: køb en "fornuftig" extern HDD, fra toshiba, WD eller seagate. etc. vær sikker på er der er indbygget "sleep mode" eller "spin down" så din HDD ikke står og kører de næste 10 år, (tro mig, der findes HDDer uden spin down).

Næsten alle HQ externe 7200rpm HDD'er slår den indbyggede i loading times, og en SSHD på 5400rpm gør også. Men ellers er der kun din pengepung der sætter begræsninger, + self USB3

(USB3.1 bliver dobbelt så hurtig) :)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 29. maj 2014 00:54

Jeg har virkelig brug for hjælp her, jeg er lidt bekymret. Jeg sad og spillede Watch_Dogs, da controlleren pludseligt begynder at vibrere - men på en helt anden måde. Der forekommer en høj lyd, lidt ligesom når en mobil vibrerer - det kan ikke mærkes særligt meget, men det kan høres. Skal jeg være bekymret? Eller er det bare fordi den er ved at løbe tør for strøm?

Fandt nemlig dette:

"Make sure that the battery pack or batteries in your wireless controller are fully charged. When the controller detects that the charge in the battery pack or batteries is low, it turns off vibration to conserve the remainder of the charge. To learn how to check your battery level, see How to check the controller battery indicator on your Xbox One Console."

Så vidt jeg kan forstå kan den godt, men ved ikke om de mener at den så slukker helt eller sparer på vibrationen? Det skal lige siges at der ikke har været problemer med den nogensinde, men har spillet meget her de sidste 2-3 dage. Den har altid kørt på batterier, men fik for noget tid siden et Play'n'Charge kit til den med tilhørende batteri, som endnu ikke har været kørt helt eller delvist tør for strøm, ihvertfald ikke af hvad jeg kan huske.

Lidt hjælp?! Jeg virker nok desperat og pengene til en ny controller er ikke et problem, men det ville da være træls at skulle investere i en ny...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 29. maj 2014 07:03

Er der nogen af jer der ved hvordan man får Minecraft til de billige penge som Mojang snakkede om?
Der var noget med hvis man havde det til xbox 360 kunne man opgradere for et mindre beløb. Anyone?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 29. maj 2014 09:31

livekiller92 skrev:Er der nogen af jer der ved hvordan man får Minecraft til de billige penge som Mojang snakkede om?
Der var noget med hvis man havde det til xbox 360 kunne man opgradere for et mindre beløb. Anyone?


Ja, går ud fra de kan se udfra dit gamertag om du ejer det til Xbox 360, og så kan du få det til 4.99$ når det udkommer i August. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 29. maj 2014 09:38

CvKM skrev:Jeg har virkelig brug for hjælp her, jeg er lidt bekymret. Jeg sad og spillede Watch_Dogs, da controlleren pludseligt begynder at vibrere - men på en helt anden måde. Der forekommer en høj lyd, lidt ligesom når en mobil vibrerer - det kan ikke mærkes særligt meget, men det kan høres. Skal jeg være bekymret? Eller er det bare fordi den er ved at løbe tør for strøm?

Fandt nemlig dette:

"Make sure that the battery pack or batteries in your wireless controller are fully charged. When the controller detects that the charge in the battery pack or batteries is low, it turns off vibration to conserve the remainder of the charge. To learn how to check your battery level, see How to check the controller battery indicator on your Xbox One Console."

Så vidt jeg kan forstå kan den godt, men ved ikke om de mener at den så slukker helt eller sparer på vibrationen? Det skal lige siges at der ikke har været problemer med den nogensinde, men har spillet meget her de sidste 2-3 dage. Den har altid kørt på batterier, men fik for noget tid siden et Play'n'Charge kit til den med tilhørende batteri, som endnu ikke har været kørt helt eller delvist tør for strøm, ihvertfald ikke af hvad jeg kan huske.

Lidt hjælp?! Jeg virker nok desperat og pengene til en ny controller er ikke et problem, men det ville da være træls at skulle investere i en ny...


Når den dët punkt, hvor den Xbox knappen blinker, så er vibration slået fra, men den meget høje vibration er Aidens "ringetone" og her skal controlleren ikke vibrerer :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jake242 » 30. maj 2014 05:40

Hej Gutter, lige et hurtigt spørgsmål mht. xbox one og regions baserede køb. Jeg har sat min region til USA for at spare nogle penge hvis jeg skulle købe spil eller andet. Hvis jeg skal købe indhold til et spil fra UK(Forza 5 købt fra Amazon) kan jeg så bare købe med region sat til USA eller skal jeg skifte til UK?

Mvh Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 30. maj 2014 09:43

Jake242 skrev:Hej Gutter, lige et hurtigt spørgsmål mht. xbox one og regions baserede køb. Jeg har sat min region til USA for at spare nogle penge hvis jeg skulle købe spil eller andet. Hvis jeg skal købe indhold til et spil fra UK(Forza 5 købt fra Amazon) kan jeg så bare købe med region sat til USA eller skal jeg skifte til UK?

Mvh Jake

Du kan sagtens købe DLC i US storen til et spil købt andre steder i verden.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 30. maj 2014 11:02

Jake242 skrev:Hej Gutter, lige et hurtigt spørgsmål mht. xbox one og regions baserede køb. Jeg har sat min region til USA for at spare nogle penge hvis jeg skulle købe spil eller andet. Hvis jeg skal købe indhold til et spil fra UK(Forza 5 købt fra Amazon) kan jeg så bare købe med region sat til USA eller skal jeg skifte til UK?

Mvh Jake



Det kan du sagtens.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron