Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2014 19:32

livekiller92 skrev:Jo det har du ret i jeg gjorde ;)
Sagen er den at jeg stod og manglede penge til en uventet regning så noget måtte man jo Gøre ;)

Okay, det er også møg næsvist af mig og spørge ind til det. Troede måske at du havde spottet et spil i horisonten som gjorde Next-Gen uundværlig.. ;)

Mangler noget nyt at spille, men synes sku at det er ekstremt svært at ryste pengene af til det. Ombestemmer mig konstant i sidste øjeblik :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 25. maj 2014 19:39

Major Oblivious skrev:
livekiller92 skrev:Jo det har du ret i jeg gjorde ;)
Sagen er den at jeg stod og manglede penge til en uventet regning så noget måtte man jo Gøre ;)

Okay, det er også møg næsvist af mig og spørge ind til det. Troede måske at du havde spottet et spil i horisonten som gjorde Next-Gen uundværlig.. ;)

Mangler noget nyt at spille, men synes sku at det er ekstremt svært at ryste pengene af til det. Ombestemmer mig konstant i sidste øjeblik :?


Man må jo spørge får man får svar, så det helt okay.
Spillene begynder jo først sådan rigtigt at komme når udviklerne træder over i det spor altså next gen ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. maj 2014 19:57

cigi silk skrev:Ud over at jeg er glad på dine vegne af at din trold ikke bliver ivrig over det :shock: , så er der uomtvisteligt en fordel at du kan tage dine spil med dig via en ekstra HD. Herudover er der så heller ikke nogen pladsbegrænsninger og du kan vælge billige 3 1/2 HD istedet for at være tvunget til de dyre 21/2. Men fair nok :D


Ja, hvis man har behovet, og det har jeg ikke. Men det er da fantatisk for dig, hvis det er det behov du har. Som jeg har skrevet et andet sted, så spiller jeg mine spil igennem, sælger dem og køber noget nyt, så jeg har ikke behovet for 5 / 10 eller 32 TB. Udover det så spiller jeg online med mine venner, hvilket gør at jeg ikke tager mine spil med nogle steder, og hvis de ryger af sted, så er det for at låne dem ud.

Køber jeg en 2TB 2½" disk og sælger den 500GB der sidder i, så har de 2TB ikke kostet mig overdrevet meget. Men ja, 3½" er da billigere, det skal der ikke være tvivl om.

Jeg har på intet tidspunkt savnet at jeg kunne tage alle mine spil med mig. Så hvis det er en fordel for dig at du kan tage 32TB spil med dig så er det vel fair nok.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 26. maj 2014 07:20

Så er juni preview update kommet.
Jeg har testet lidt med Forza 5. Har en Hitachi Travelstar 7K1000 - 1TB i en Thermaltake Max 5G extern case.
Loading er lidt hurtigere, normal start af spillet er 20 sek., ext er 9 sek. loading Bernese Alps banen i career er normalt 43 sec, ext er 32. nice :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 26. maj 2014 07:28

Blandina skrev:Så er juni preview update kommet.
Jeg har testet lidt med Forza 5. Har en Hitachi Travelstar 7K1000 - 1TB i en Thermaltake Max 5G extern case.
Loading er lidt hurtigere, normal start af spillet er 20 sek., ext er 9 sek. loading Bernese Alps banen i career er normalt 43 sec, ext er 32. nice :D


Tak for info.

Det er virkeligt en fed feature, glæder mig til at komme hjem og få det sat op.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 26. maj 2014 07:38

Slimjay DK skrev:
Beklager men det er altså ikke noget jeg får stiv fjeder på af, og heller ikke hvis det en dag skulle blive en mulighed på PS4, jeg har ikke engang skiftet min interne disk ud, selvom jeg frit kan gøre det nemt og fleksibelt, og hey det er nice setup ;)


Det er også bare SÅ meget nemmere at tage hele sin PS4 konsol men over til en kammerat, end det er at tage sin eksterne HD med. Fair nok at det ikke er en muglighed du ville gøre brug af hvis du havde den, ligesom XO kan en lang række ting jeg aldrig kommer til at bruge, men sørgeligt at du ikke har empati nok til at kunne se de muligheder det tilbyder, til de folk som har efterspurgt lige præcis en sådan feature.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 26. maj 2014 08:11

Zt3pH skrev:
Slimjay DK skrev:
Beklager men det er altså ikke noget jeg får stiv fjeder på af, og heller ikke hvis det en dag skulle blive en mulighed på PS4, jeg har ikke engang skiftet min interne disk ud, selvom jeg frit kan gøre det nemt og fleksibelt, og hey det er nice setup ;)


Det er også bare SÅ meget nemmere at tage hele sin PS4 konsol men over til en kammerat, end det er at tage sin eksterne HD med. Fair nok at det ikke er en muglighed du ville gøre brug af hvis du havde den, ligesom XO kan en lang række ting jeg aldrig kommer til at bruge, men sørgeligt at du ikke har empati nok til at kunne se de muligheder det tilbyder, til de folk som har efterspurgt lige præcis en sådan feature.



+1 :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 26. maj 2014 09:04

Zt3pH skrev:
Slimjay DK skrev:
Beklager men det er altså ikke noget jeg får stiv fjeder på af, og heller ikke hvis det en dag skulle blive en mulighed på PS4, jeg har ikke engang skiftet min interne disk ud, selvom jeg frit kan gøre det nemt og fleksibelt, og hey det er nice setup ;)


Det er også bare SÅ meget nemmere at tage hele sin PS4 konsol men over til en kammerat, end det er at tage sin eksterne HD med. Fair nok at det ikke er en muglighed du ville gøre brug af hvis du havde den, ligesom XO kan en lang række ting jeg aldrig kommer til at bruge, men sørgeligt at du ikke har empati nok til at kunne se de muligheder det tilbyder, til de folk som har efterspurgt lige præcis en sådan feature.


Det er også så meget nemmere bare at lukke lort ud ?

Hvis der er noget der er sørgeligt så er det når folk plukker ting ud af en debat de tilsyneladende ikke følger med i.

Debatten starter der hvor Cigi er begejstret for at Xbox One kan håndtere 2 x 16TB diske, hvis du skulle være i tvivl. Hvordan det så ender ud i hvor smart det er at man kan tage sine spil med sig, ved jeg ikke rigtig. Men jeg har på intet tidspunkt nævnt der ikke er muligheder i det, eller nævnt at det er en feature der ikke behøver at være der, jeg har bare nævnt at det ikke er et behov jeg har eller får. =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 26. maj 2014 09:18

Slimjay DK skrev:
Det er også så meget nemmere bare at lukke lort ud ?



Yes - vi lader den bare stå :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 26. maj 2014 12:37

ang extern HD support så er der allerede nogle tests:
http://forums.xbox.com/xbox_early_acces ... 60900.aspx
-----------------------------------------
Speed test Test using

Forza 5 / Career / Le Mans track -- X1 internal HD 54 sec

---

First test RAID 0 2 4TB (7.2TB total) west dig black drives (new model) in an StarTech RAID enclosure

37 sec (17 sec faster)

---
SSD Crucial m4

34 (20 sec faster)

---
Hitachi Travelstar 7K1000 - 1TB (7200 rpm 2,5 HD) in a Thermaltake Max 5G external case

42 sec (12 sec faster)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 26. maj 2014 15:49

Hvis man skal købe så en eksterne harddiske på 2TB til xbox one hvad er så den Best til det og hcad koster så nåde tak :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 26. maj 2014 15:56

hackNICE1112@ skrev:Hvis man skal købe så en eksterne harddiske på 2TB til xbox one hvad er så den Best til det og hcad koster så nåde tak :-)


Skulle lige til at skrive det samme.

Det er mange år siden jeg har købt PC hardware, så en eller anden der har fingeren rimelig på pulsen: Hvad skal man vælge og hvorfor? Hvad er billigst og bedst? Og hvad vil i selv vælge hvis i skulle have en USB 3.0 ekstern Harddisk?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 26. maj 2014 15:56

hackNICE1112@ skrev:Hvis man skal købe så en eksterne harddiske på 2TB til xbox one hvad er så den Best til det og hcad koster så nåde tak :-)


Major Nelson skrev på Twitter, at dette var hvad han selv brugte.
Jeg har selv tænkt mig at købe en 2 TB'er.

http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00HXAV0X ... ag=34a6-20
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 26. maj 2014 20:23

hackNICE1112@ skrev:Hvis man skal købe så en eksterne harddiske på 2TB til xbox one hvad er så den Best til det og hcad koster så nåde tak :-)


De eneste krav er

A 256GB or larger storage device with USB 3.0.

Note: Any brand/drive should work, as long as it's at least 256GB and USB 3.0.
Note: You can connect up to two storage devices at the same time
Note: If the storage device is connected via a USB hub, it needs to support USB 3.0.
Note: Both USB powered and AC adapter powered will work.


Ellers er der frit slag. Fra ca 500,- og op
http://www.pricerunner.dk/cl/36/Harddis ... 7=47511658
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 27. maj 2014 09:43

Til folk der måske ikke læser alle tråde på dette forum:

MS har nu fuld support på Xbox One i DK på trods af den først udkommer til september. Så nu holder de i alle tilfælde det de lovede til at starte med. Så bekymringer omkring en evt. reparation eller lign. Burde hermed være begravet

Blot til info
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron