Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf allanb » 31. jul 2014 04:54

Jeg ville starte med at opdatere controllere, bruge det medfølgende Hdmi kabl, sætte tv i gamemode hvis dette findes. Hvis ikke tv'et har en sådan, så gå ind i opsætningen og slå alle filter effekter fra, også støj reduktion mm.

Hvilket spil tester du med?
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 31. jul 2014 08:29

Mike JezZ skrev:Det mærkelige er bare at jeg ikke har input lag på ps3 og wii u.

Jeg brugte wii u hdmi kablet da det var lettest at skifte ud med. Satte for sjovt xbox one kablet jeg fik til med, og det hjalp. Har stadig lidt lag, men det hjalp lidt.

Andre jeg kender har samme problem.

Har intet kabel endnu, bestilte et billigt sæt online med kabler og batteri jeg venter på
.

Prøv og søg "xbox one controller input lag", mange har problemet.

Kan os være controlleren skal opdateres

Husk stadig - vibrationerne passer til det viste billede. Dvs vibrationerne kommer samtidigt med det rigtige billede

Måske fordi jeg bruger aa batterier i stedet for XO genopladelige? Måske den skal opdateres?
Bruger også AA batterier og jeg har ikke problemet :) og har ikke opdateret min controller
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 31. jul 2014 11:42

Jeg fandt spiltilstand på mit tv og det hjalp :D bare underligt at ps3 og wii u ikke havde brug for det
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 31. jul 2014 11:55

Hvorfan finder jeg alle spil på xbox storen? Man man ikke søge efter alfabetisk eller noget uden st søge selv
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 31. jul 2014 11:58

Mike JezZ skrev:Hvorfan finder jeg alle spil på xbox storen? Man man ikke søge efter alfabetisk eller noget uden st søge selv

Det nemmeste er næsten at gå hen til 'New Releases' og så klikke på de 3 små prikker under dem.
Så får du en liste med alle spil sorteret efter udgivelsesdato.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 31. jul 2014 16:09

Ville bare gerne se alt indhold :) det er ikke alt man ser der nemlig :)

Er der andre end mig der ikke kan finde xbox one smart glass på iphone? Kan kun finde xbox 360 smart glass
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Renoldo » 31. jul 2014 16:16

Mike JezZ skrev:Ville bare gerne se alt indhold :) det er ikke alt man ser der nemlig :)

Er der andre end mig der ikke kan finde xbox one smart glass på iphone? Kan kun finde xbox 360 smart glass



Du kan ikke finde xbox one smart glass på den danske app store endnu. Du kan finde den på den amerikanske app store
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 31. jul 2014 23:04

Man skal bare ændre ens windows 8 maskine til at havde region usa eller uk så kan den downloades fra store... Så genstarter du bare igen på du og forsætter som...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ELScrappy » 31. jul 2014 23:16

Nogle der ved om Astro A40 og Astro A30 Audio system virker på/til XB1?
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 31. jul 2014 23:20

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Niculla » 1. aug 2014 07:55

Mike JezZ skrev:Ville bare gerne se alt indhold :) det er ikke alt man ser der nemlig :)

Er der andre end mig der ikke kan finde xbox one smart glass på iphone? Kan kun finde xbox 360 smart glass


App'en bliver først tilgængelig i DK, når X1 udkommer. MEN, jeg satte blot min iPhone og iPad til at anvende den amerikanske App Store, hentede det ned og satte den til Dansk store igen. Det virker perfekt.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 2. aug 2014 15:20

nvm
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 2. aug 2014 17:03

Mike JezZ skrev:Jeg fandt spiltilstand på mit tv og det hjalp :D bare underligt at ps3 og wii u ikke havde brug for det


drop nu den der tv videnskab :lol: =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 3. aug 2014 00:03

Jamen det er jo en videnskab :D

Jeg har pt Forza 5 og Dead Rising 3. Hvis nogle savner at have game buddyes til de to spil så smid gerne en friend invite på LIVE :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 3. aug 2014 14:46

Mike JezZ skrev:Jamen det er jo en videnskab :D

Jeg har pt Forza 5 og Dead Rising 3. Hvis nogle savner at have game buddyes til de to spil så smid gerne en friend invite på LIVE :)

Forza 5 synes jeg var lidt "meh". Dog har jeg overvejet kraftigt at investere i Dead rising 3 men når det nu også udkommer på PC så ved jeg sku ikke helt
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 24 gæster