Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 17. okt 2015 14:31

BuBubbi skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Personligt føler jeg, trods åbenlyse mangler (pins bør være i toppen, indløs kode bør være på den første side), at det nye dashboard klart er bedre end det gamle. Det føles som om, at det meste går lidt hurtigere, ser pænere ud og bare fungerer. Det skal nok nå at ændre sig mange gange, men udgangspunktet er glimrende i mine øjne.

"Xbox, use a code"

Nu får du jo snart Cortana med dit almindelige headset, så slipper du for at lede.


Min Kinect er desværre slået fra. Fine den netop kun brugt til at indløse koder og optage klip med, og det ved jeg ikke, om jeg gider have en stående for. Men jeg har overvejet, at smide den til igen.

Men ja, Cortana til headset bliver fee.
Senest rettet af Lord Beef Jerky 17. okt 2015 14:31, rettet i alt 1 gang.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 17. okt 2015 14:31

Er der egentlig nogen, som ikke bare indløser koder på Xbox.com?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 17. okt 2015 14:32

TerrificFalcon skrev:Er der egentlig nogen, som ikke bare indløser koder på Xbox.com?


Her! Da min computer er oppe ovenpå, kan jeg kun bruge min ipad eller iPhone til det, hvis det skal gå hurtigt, og det er der desværre en del problemer med, har jeg oplevet.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 2. nov 2015 10:22

Hvorfor vil mit Windows 10 ikke vise de gameplays jeg har lavet? Jeg sad og lavede en hel masse igår, med en varighed på 5 minutter hver, og de er før dukket op i Xbox-appen på Windows 10, men hvis jeg kigger nu så er der intet. De står som gemt på min Xbox One, inde i Upload, og det gjorde jeg også sidst, men der er ikke noget... Skal jeg gøre et eller andet (som jeg åbenbart har glemt at gøre)?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 2. nov 2015 10:52

Kan du se dem med din telefon også? Hvis ikke, så er der et synkroniseringsproblem, eller også er clipsne stadig lokalt på din XO :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 2. nov 2015 11:15

Jeg gik ind i Upload, markerede dem alle sammen og sagde "Gem". Det gjorde jeg også sidst, og der dukkede de op i Xbox-appen i Windows 10 efter nogle timer. Sidst jeg uploadede et, var vidst engang i nat omkring 01.30 og så skulle man jo tro at de er kommet, men der er intet at se. Så tror ikke det er fordi de er gemt lokalt, men mere et synkroniseringsproblem, som du snakker om.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 3. nov 2015 22:38

GameStop 'over there' kører åbenbart et tilbud, hvor man kan indbytte sin gamle XBO og købe en ny elite (inkl 1TB SSD HDD og Elite controller) for lige under 700DKK.

http://www.gamespot.com/articles/how-to ... 0-6431948/

Jeg kan ikke se et lignende tilbud på gamestop.dk. Er der nogen der har hørt om et lignende tilbud her i Skandinavien?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 3. nov 2015 22:41

IkkNico skrev:GameStop 'over there' kører åbenbart et tilbud, hvor man kan indbytte sin gamle XBO og købe en ny elite (inkl 1TB SSD HDD og Elite controller) for lige under 700DKK.

http://www.gamespot.com/articles/how-to ... 0-6431948/

Jeg kan ikke se et lignende tilbud på gamestop.dk. Er der nogen der har hørt om et lignende tilbud her i Skandinavien?


Kender en der vist har givet 1700 kr i bytte for det samme hos Gamestop. Det er jo en ok pris, når man tænker på at Elite konsollen/sættet koster 3990,- kr , der er ikke mange der får 2300 kr for en brugt Xbox One på det alm marked.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 4. nov 2015 07:44

Hvad tager gamestop så får en alm brugt Xbox one ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 4. nov 2015 08:16

Det kan kun Gamestop svare på...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. nov 2015 10:53

Phimosis skrev:Hvad tager gamestop så får en alm brugt Xbox one ?


310 kroner, Ihvertfald hos Frederikssund.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 4. nov 2015 11:50

Mike JezZ skrev:
Phimosis skrev:Hvad tager gamestop så får en alm brugt Xbox one ?


310 kroner, Ihvertfald hos Frederikssund.


Det var sgu billigt for en One! Der må jeg forbi og handle lidt =D> :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Anastacio » 4. nov 2015 14:03

Har lige købt en Xbox One på tilbud til 1.500,-, men har desværre svært ved at se, hvilke spil jeg skal købe til den, når jeg allerede har en PC og PS4. Tænker at købe Halo 5: Guardians i dag, da det ellers er længe siden jeg har spillet den serie, og så ligner Arena godt tidsspild. Jeg ville også købe Forza Motorsport 6, hvis jeg ellers var sikker på, at kunne få nogle hyggelige aftener med andre danskere herinde fra.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 4. nov 2015 14:20

Mike JezZ skrev:
Phimosis skrev:Hvad tager gamestop så får en alm brugt Xbox one ?


310 kroner, Ihvertfald hos Frederikssund.



Kan du ikke købe en 3-4 stykker til mig - Så er det julegavepjat ovre
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. nov 2015 15:15

Ja ja, af en eller anden grund kom jeg til at læse det som en brugt Xbox One Controller :P Jeg læste vidst lidt forkert xD

Anastacio skrev:Har lige købt en Xbox One på tilbud til 1.500,-, men har desværre svært ved at se, hvilke spil jeg skal købe til den, når jeg allerede har en PC og PS4. Tænker at købe Halo 5: Guardians i dag, da det ellers er længe siden jeg har spillet den serie, og så ligner Arena godt tidsspild. Jeg ville også købe Forza Motorsport 6, hvis jeg ellers var sikker på, at kunne få nogle hyggelige aftener med andre danskere herinde fra.


Alle de gode spil som er eksklusivt på XO vel ? :P

Halo MCC
Halo 5
Gears of War
Forza Horizon 2
Forza Motorsport 6
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron