Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. okt 2015 19:20

når man forudbestiller, som jeg har gjort med halo 5 og Star wars battlefront, downloader det så spillet med det samme, eller først når man er tættere på udgivelsesdatoen? :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 9. okt 2015 20:57

hackNICE1112@ skrev:når man forudbestiller, som jeg har gjort med halo 5 og Star wars battlefront, downloader det så spillet med det samme, eller først når man er tættere på udgivelsesdatoen? :-)


Det kan du vel se på din Xbox.

Men jeg kan ikke se hvorfor de allerede skulle være klar til pre-load, når der er 3 uger+ til release .. hvis spillene var færdige var der vel ingen grund til at vente :mrgreen:

Mener Majornelson plejer at være flink til at skrive når et spil er klar til pre-load...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. okt 2015 07:43

Det kan godt være, at jeg ikke er morgenfrisk, men hvor pokker indløser man koder på det nye dashboard?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf z0ntax » 16. okt 2015 08:12

Slimjay DK skrev:
hackNICE1112@ skrev:når man forudbestiller, som jeg har gjort med halo 5 og Star wars battlefront, downloader det så spillet med det samme, eller først når man er tættere på udgivelsesdatoen? :-)


Det kan du vel se på din Xbox.

Men jeg kan ikke se hvorfor de allerede skulle være klar til pre-load, når der er 3 uger+ til release .. hvis spillene var færdige var der vel ingen grund til at vente :mrgreen:

Mener Majornelson plejer at være flink til at skrive når et spil er klar til pre-load...


Spillene plejer for mit vedkommende at downloade en portion på et par hundrede MB.. Og derefter resten når spillet er gået guld som regel.. Derfra kan der så komme patches løbende indtil spillet er udgivet :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 16. okt 2015 09:05

Lord Beef Jerky skrev:Det kan godt være, at jeg ikke er morgenfrisk, men hvor pokker indløser man koder på det nye dashboard?


Gå ind på store, og klik på (Spil/Games) mener helt klart man så ser en indløs kode funktion ude til højre...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. okt 2015 20:10

BulletEyeDk skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Det kan godt være, at jeg ikke er morgenfrisk, men hvor pokker indløser man koder på det nye dashboard?


Gå ind på store, og klik på (Spil/Games) mener helt klart man så ser en indløs kode funktion ude til højre...


Ikke her... synes jeg har ledt overalt nu
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. okt 2015 20:19

Jeg fandt det! Store - Spil - Gennemse Spil - Brug en kode. Nu er det blevet et trin længere siden sidste dashboard. Kunne være de skulle placere det et lidt mere logisk og hurtigere tilgængeligt sted.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 17. okt 2015 04:18

Så fik jeg det nye dashboard, og savner allerede det gamle. Ikke så vild med at pins er længere nede nu. Ej vild med, at achievements er lidt mere besværlig, & komme ind på. Hader også lidt at de har ændret således at de ikke sortere efter hvornår den seneste achievement er unlocked.

Det virker smooth alt sammen, men jeg savner det simple ved det gamle dashboard. Bliver dog spændende, og se hvordan de forsæt kan forbedre dash.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 17. okt 2015 10:31

CaptainKicker skrev:Så fik jeg det nye dashboard, og savner allerede det gamle. Ikke så vild med at pins er længere nede nu. Ej vild med, at achievements er lidt mere besværlig, & komme ind på. Hader også lidt at de har ændret således at de ikke sortere efter hvornår den seneste achievement er unlocked.

Det virker smooth alt sammen, men jeg savner det simple ved det gamle dashboard. Bliver dog spændende, og se hvordan de forsæt kan forbedre dash.


Hvordan er det mere besværligt? Kan tilgå achievements på maks 2 klik og pins på ét :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 17. okt 2015 10:39

Med den nye dashboard/windows 10 kan i vælge dansk som lokalitet og engelsk som sprog, eller er det som den gamle.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 17. okt 2015 12:09

Mikael Nielsen skrev:Med den nye dashboard/windows 10 kan i vælge dansk som lokalitet og engelsk som sprog, eller er det som den gamle.

Det var det første jeg prøvede og deprimerende nok er det stadig ikke muligt :-(
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 17. okt 2015 12:14

DrGetHigh DK skrev:
CaptainKicker skrev:Så fik jeg det nye dashboard, og savner allerede det gamle. Ikke så vild med at pins er længere nede nu. Ej vild med, at achievements er lidt mere besværlig, & komme ind på. Hader også lidt at de har ændret således at de ikke sortere efter hvornår den seneste achievement er unlocked.

Det virker smooth alt sammen, men jeg savner det simple ved det gamle dashboard. Bliver dog spændende, og se hvordan de forsæt kan forbedre dash.


Hvordan er det mere besværligt? Kan tilgå achievements på maks 2 klik og pins på ét :)


Hvordan? Jeg er ikke vild med snap-visningen, og den eneste mulighed ellers, er at trykke til venstre, trykke på ens profil, gå 2 ned, og vælge "show achievements".
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 17. okt 2015 12:31

Personligt føler jeg, trods åbenlyse mangler (pins bør være i toppen, indløs kode bør være på den første side), at det nye dashboard klart er bedre end det gamle. Det føles som om, at det meste går lidt hurtigere, ser pænere ud og bare fungerer. Det skal nok nå at ændre sig mange gange, men udgangspunktet er glimrende i mine øjne.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 17. okt 2015 13:01

CaptainKicker skrev:
DrGetHigh DK skrev:
CaptainKicker skrev:Så fik jeg det nye dashboard, og savner allerede det gamle. Ikke så vild med at pins er længere nede nu. Ej vild med, at achievements er lidt mere besværlig, & komme ind på. Hader også lidt at de har ændret således at de ikke sortere efter hvornår den seneste achievement er unlocked.

Det virker smooth alt sammen, men jeg savner det simple ved det gamle dashboard. Bliver dog spændende, og se hvordan de forsæt kan forbedre dash.


Hvordan er det mere besværligt? Kan tilgå achievements på maks 2 klik og pins på ét :)


Hvordan? Jeg er ikke vild med snap-visningen, og den eneste mulighed ellers, er at trykke til venstre, trykke på ens profil, gå 2 ned, og vælge "show achievements".


Ja, okay det er lidt mere en 2 klik, men jeg har pin'ed achievements, således at jeg kan tilgå dem med 2 klik! Altså RB fører dig direkte til pins
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. okt 2015 13:20

Lord Beef Jerky skrev:Personligt føler jeg, trods åbenlyse mangler (pins bør være i toppen, indløs kode bør være på den første side), at det nye dashboard klart er bedre end det gamle. Det føles som om, at det meste går lidt hurtigere, ser pænere ud og bare fungerer. Det skal nok nå at ændre sig mange gange, men udgangspunktet er glimrende i mine øjne.

"Xbox, use a code"

Nu får du jo snart Cortana med dit almindelige headset, så slipper du for at lede.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster

cron