Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. jul 2014 07:12

Elgar skrev:Ja, da jeg brugte den engelsk version af Xbox.com accepterede den koden og validerede at det var CoD som jeg havde indtastet. Derefter fik jeg bare en fejlmeddelelse, så har gang i at oprette et UK gamertag nu.

EDIT: Det virkede ved at lave et nyt UK gamertag.

Tror det er fordi du bruger hjemmesiden, og ikke gør det direkte på Xbox'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf XenturionxTc » 3. jul 2014 07:12

Det er ikke noget nyt.

det har tidligere været diskuteret her

viewtopic.php?f=21&t=89452
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 3. jul 2014 11:26

Er der nogen steder man kan købe keys til spil i udlandet? (feks ligesom amazon US har til ps4)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nilsson. » 3. jul 2014 12:45

Hej guys! Jeg har lige et spørgsmål. Hvis jeg sætter min location til USA, men bruger mit gamle danske gamertag fra min xbox360, vil jeg så stadig ku' købe spil fra f.eks. gamepointsnow.com og bruge UK/EU game-koder?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 3. jul 2014 13:48

Sagtens... men du kan ikke købe for gamerpoints på xbox One store.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nilsson. » 3. jul 2014 13:59

Nej, men på gamepointsnow.com sælger de også spil via koder, men der står UK/EU only. Så det er bare om jeg stadig kan bruge disse, selvom min location står på USA. Men det kan jeg vel sagtens, så længe mit gamertag er dansk?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 3. jul 2014 18:25

Jeg må ikke længere spille Dead Rising 3 for min Xbox One.. Når jeg trykker på ikonet, så får jeg en fejlbesked om, at jeg ikke ejer spillet, men kan købe det for 60 dollars. Det var risikoen ved at købe på US - men noget fucking lort nu, hvor min lillebror skal låne den..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. jul 2014 18:52

Major Oblivious skrev:Jeg må ikke længere spille Dead Rising 3 for min Xbox One.. Når jeg trykker på ikonet, så får jeg en fejlbesked om, at jeg ikke ejer spillet, men kan købe det for 60 dollars. Det var risikoen ved at købe på US - men noget fucking lort nu, hvor min lillebror skal låne den..

Skriv til supporten.
Burde ikke være noget problem at få det fixet.
Microsoft har jo lige siden starten af Xbox One sagt at en bruger ikke mister et spil uanset om han skifter region eller noget.
Og de har jo selv gentagende gange fortalt os hvordan vi skal gøre for at købe spil i USA.

Så inden du maler fanden på væggen og skræmmer andre til at tro det ikke kan lade sig gøre at købe spil på
det amerikanske marketplace, så forsøg i stedet at få det rettet.

Kan det evt. være fordi du ikke længere har Xbox Live Gold?
Senest rettet af BuBubbi 3. jul 2014 18:55, rettet i alt 1 gang.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf XenturionxTc » 3. jul 2014 18:53

Virker upåklageligt her med samtlige profiler i husstanden
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 3. jul 2014 19:01

Købte spil kan sagtens spilles selvom man er sølv...
Det har ikke noget med guld/sølv at gøre
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 3. jul 2014 19:05

Hvis nogle kan bruge det, så er der CoD: Ghosts på tilbud til 169kr. her: https://www.gamepointsnow.com/codes/Cal ... e-Combo%29. Det er en combo til One/360. Der står godt nok ikke noget direkte om EU-gamertags, men noget omkring England, Tyskland osv. osv..
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 3. jul 2014 19:14

BuBubbi skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg må ikke længere spille Dead Rising 3 for min Xbox One.. Når jeg trykker på ikonet, så får jeg en fejlbesked om, at jeg ikke ejer spillet, men kan købe det for 60 dollars. Det var risikoen ved at købe på US - men noget fucking lort nu, hvor min lillebror skal låne den..

Skriv til supporten.
Burde ikke være noget problem at få det fixet.
Microsoft har jo lige siden starten af Xbox One sagt at en bruger ikke mister et spil uanset om han skifter region eller noget.
Og de har jo selv gentagende gange fortalt os hvordan vi skal gøre for at købe spil i USA.

Så inden du maler fanden på væggen og skræmmer andre til at tro det ikke kan lade sig gøre at købe spil på
det amerikanske marketplace, så forsøg i stedet at få det rettet.

Kan det evt. være fordi du ikke længere har Xbox Live Gold?


Min Xbox er vist bare godt og grundigt fucked up.. Jeg havde også 2 installationer af Ghost (80+ GB) og har været nød til at slette dem begge.
Ghost kan jeg dog godt finde på min install-list og installere igen.. De andre spil som jeg har købt via US-markedplace starter også alle sammen. Men Dead Rising 3 er pist væk
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. jul 2014 19:43

Major Oblivious skrev:
Min Xbox er vist bare godt og grundigt fucked up.. Jeg havde også 2 installationer af Ghost (80+ GB) og har været nød til at slette dem begge.
Ghost kan jeg dog godt finde på min install-list og installere igen.. De andre spil som jeg har købt via US-markedplace starter også alle sammen. Men Dead Rising 3 er pist væk


Kan du se den inde på http://commerce.microsoft.com ?
For så burde det ikke være svært at få det tilføjet igen med lidt hjælp fra support chatten.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 3. jul 2014 19:58

BuBubbi skrev:
Major Oblivious skrev:
Min Xbox er vist bare godt og grundigt fucked up.. Jeg havde også 2 installationer af Ghost (80+ GB) og har været nød til at slette dem begge.
Ghost kan jeg dog godt finde på min install-list og installere igen.. De andre spil som jeg har købt via US-markedplace starter også alle sammen. Men Dead Rising 3 er pist væk


Kan du se den inde på http://commerce.microsoft.com ?
For så burde det ikke være svært at få det tilføjet igen med lidt hjælp fra support chatten.


Derinde kan jeg godt finde den.. Købte det d. 27/11/13.. Er chatten online nu ? Har forsøgt at trykke på "Get started" men der sker ikke noget..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. jul 2014 20:03

Er de vist ikke. Er vist kun community ambassadors der er online nu, og de ved ikke en dyt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron