Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 24. maj 2013 13:25

Efter at have set GameTrailers interview på dashboard, så synes jeg godt nok Kinect ser mere og mere spændende ud. Det med at den kan opfange ansigtsudtryk, hjerteslag og hvordan man reagere, om det er mørke eller ej, er virkelig fedt.

Der er super meget potentiale i det, uden at man skal stå og fægte som en gal og vælte over ting og sager.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Lasborg » 24. maj 2013 13:28

Major Oblivious skrev:...
Jeg har endda selv tænkt, sæt at MS bruger Kinect til at udspionere os .. christ :lol:
....


Ja, hvis Microsoft får en bøde på 561 millioner euro for at glemme at putte Browser vælger skærmen i windows efter en opdatering. Så tænk på hvad de skal betale hvis de udspinorede folk med et kamera :D :D
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 24. maj 2013 15:04

Microsoft's problem right now is that it's hard to tell what the facts of their new console are. It's hard to tell what is real and what's a plan. It's harder still to tell what's a plan they'll stick to and what's a plan they'll change. They don't even seem to know themselves.


http://kotaku.com/the-xbox-one-uncertai ... -509582525
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Elgaard » 24. maj 2013 15:33

Buktu skrev:
Elgaard skrev:Hælder stadig mest til PS4 efter jeg har set præsentationen og fået flere oplysninger om specs. Jeg ser aldrig fjernsyn, faktisk er mit TV slet ikke sat til antennen, så de features kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Min vurdering går ud fra maskinernes evne som spillekonsol alene, og der er Sony foran spec mæssigt, og med en langt mere udviklervenlig maskine denne gang.


Mener du udviklervenlig i forhold til PS3'eren eller Xbox One? :)


I forhold til PS3. Netop PS3 var jo også stærkere end X360 på papiret, men langt størstedelen af udviklerne derude fik aldrig udnyttet det pga. dens komplicerede arkitektur. Nu hvor de begge (X1 og PS4) deler en simplere arkitektur, er det ikke utænkeligt at vi begynder at se nogle forskelle når den ene maskine er stærkere end den anden.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 24. maj 2013 15:41

I Jub Jub I skrev:
Descenter 1976 skrev:

Kommer exclusivt til Xbox One



NOPE


????
øhhh JO!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf JohnH » 24. maj 2013 15:49

Descenter 1976 skrev:
Kommer exclusivt til Xbox One



NOPE[/quote]

????
øhhh JO![/quote]

Ser sådan ud, 'Crytek announced its XBOX 360-exclusive Kinect title Ryse during Microsoft’s press conference this morning.'
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Jomuhs » 24. maj 2013 15:54

Elgaard skrev:
Buktu skrev:
Elgaard skrev:Hælder stadig mest til PS4 efter jeg har set præsentationen og fået flere oplysninger om specs. Jeg ser aldrig fjernsyn, faktisk er mit TV slet ikke sat til antennen, så de features kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Min vurdering går ud fra maskinernes evne som spillekonsol alene, og der er Sony foran spec mæssigt, og med en langt mere udviklervenlig maskine denne gang.


Mener du udviklervenlig i forhold til PS3'eren eller Xbox One? :)


I forhold til PS3. Netop PS3 var jo også stærkere end X360 på papiret, men langt størstedelen af udviklerne derude fik aldrig udnyttet det pga. dens komplicerede arkitektur. Nu hvor de begge (X1 og PS4) deler en simplere arkitektur, er det ikke utænkeligt at vi begynder at se nogle forskelle når den ene maskine er stærkere end den anden.

Men med de 300.000 servere som også vil kunne bruges til beregninger så synes jeg at det er for tidligt at afgøre hvilken der har flest kræfter
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Elgaard » 24. maj 2013 16:08

Jomuhs skrev:Men med de 300.000 servere som også vil kunne bruges til beregninger så synes jeg at det er for tidligt at afgøre hvilken der har flest kræfter


De kommer ikke til at give dig bedre grafik - Det er ganske enkelt umuligt i praksis. Skulle det bruges til grafisk rendering, så snakker vi ala. Online hvor det hele bliver streamet, og hvis det er planen, hvorfor så overhovedet sende maskinen på gaden med så kraftig hardware som de gør?
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 24. maj 2013 16:32

De 300.000 servere gør at du kan komme til at spille 64-128 spillere i multiplayer.

Og vist nok også at alle spil med multiplayer vil få dedikeret servere.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 24. maj 2013 16:44

Lowlandet skrev:De 300.000 servere gør at du kan komme til at spille 64-128 spillere i multiplayer.

Og vist nok også at alle spil med multiplayer vil få dedikeret servere.



Ahh lur mig om ikke EA har en eller anden aftale med MS om at de stadig selv vil styre deres servere ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 24. maj 2013 16:54

lol tænk hvis dette skete ved en MLG kamp :lol:

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 24. maj 2013 16:55

Lowlandet skrev:De 300.000 servere gør at du kan komme til at spille 64-128 spillere i multiplayer.

Og vist nok også at alle spil med multiplayer vil få dedikeret servere.



Ikke at jeg skal gøre mig klog på dette, men tror ikke antallet af servere bestemmer noget med hvor mange man kan spille i multiplayer. (Tænker her på f.eks. EVE-Online der ved brug af én har over 50.000 online på engang)
Men da klart flere er en fordel...
Jeg er mere spændt på hvordan de vil bruge cloud til at forøge ONE's regnekraft. (Hvis det var sådan jeg forstod deres udmelding med den kun vil blive kræftigere som årene går)
F.eks. Kunne den jo regne alle skygger i spil og så streame dem ind oveni spillet eller noget. (Ved ikke om dette kan lade sig gøre, men det lyder spændende! Det hele er jo kun pixler i forskellige farver når alt kommer til alt.)

Jeg gad nok lige se Oculus Rift sammen med Xbox ONE´s Kinect 2.0
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 18:08

Lowlandet skrev:De 300.000 servere gør at du kan komme til at spille 64-128 spillere i multiplayer.

Og vist nok også at alle spil med multiplayer vil få dedikeret servere.


Og de kan bruges til ekstra regnkræft. Idag er der 15.000 servers til at håndtere X360, så det er lidt af en upgrade som må gemme på nogle hemmeligheder :lol:

EDIT** "dedicated game DVR" to capture live gameplay moments for future playback, skal det også bruges til :)
Senest rettet af Slimjay DK 24. maj 2013 18:21, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dirty Harry » 24. maj 2013 18:10

Come on Microsoft! Easy money!
Billede

*Dette er IKKE en annoncering af Halo Legacy!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 18:12

Psymatiq skrev:lol tænk hvis dette skete ved en MLG kamp :lol:

Billede


lol, Det kræver jo at xbox'en kender dig som bruger ellers er det no go :lol: men ja, dårlig taber :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron