Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psn1993 » 7. jul 2014 17:26

4VK-NNA-R99

Destiny Beta key hvis nogen vil ha den :)
Psn1993
Niveau 4
 
Indlæg: 387


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KingDingeLing » 7. jul 2014 18:05

Psn1993 skrev:4VK-NNA-R99

Destiny Beta key hvis nogen vil ha den :)


Jo tak
KingDingeLing
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 7. jul 2014 19:35

Har jeg forstået det rigtigt, at dem der bestillte før august 2013 selv kan bestemme om man vil have "day 1" versionen eller "alm" version uden kinect , uden af annullere sin ordre.....

Har nemlig bestilt og betalt for min X1 hos gamestop, ringede så til dem for at sige, at jeg hellere ville have den uden kinect, men han sagde at jeg skulle komme ned og skrive under på at jeg ville annullere og så lave en ny bestilling.....
Eller har de bare ikke fået noget Info ang X1....???

Håber i forstår hvad jeg mener.... :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 7. jul 2014 21:29

BuBubbi skrev:Men er stadig lidt fladt at få en "super speciel" controller hvor der står Day One 2013 på d. 5. september 2014. :D
Med mindre de selvfølgelig vælger at trykke alle deres Day One controllere om.

Eller skal de være velkommen til at bruge mit forslag:


LOL
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 8. jul 2014 05:58

Aaliyahchili skrev:Har jeg forstået det rigtigt, at dem der bestillte før august 2013 selv kan bestemme om man vil have "day 1" versionen eller "alm" version uden kinect , uden af annullere sin ordre.....

Har nemlig bestilt og betalt for min X1 hos gamestop, ringede så til dem for at sige, at jeg hellere ville have den uden kinect, men han sagde at jeg skulle komme ned og skrive under på at jeg ville annullere og så lave en ny bestilling.....
Eller har de bare ikke fået noget Info ang X1....???

Håber i forstår hvad jeg mener.... :)


Som jeg har forstået det, så får dem som har preorderet før udsættelsen Dance Central med oveni når man køber Kinect-Day One. Men hvis du hellere vil have den Kinect-løse, så går du kun glip af Dance Central, hvis du dropper din preorder.
Kinectløs har også to spil med
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. jul 2014 07:07

Major Oblivious skrev:
Som jeg har forstået det, så får dem som har preorderet før udsættelsen Dance Central med oveni når man køber Kinect-Day One. Men hvis du hellere vil have den Kinect-løse, så går du kun glip af Dance Central, hvis du dropper din preorder.
Kinectløs har også to spil med

Jep, lyder rigtigt.
Efter min mening et voldsomt usselt forsøg fra Microsofts side til at bevise folk at kinecten er meget mere end bare et kamera til dansespil.
Jeg synes de har gjort for lidt ud af at vise hvor genialt det skide kamera er.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 8. jul 2014 07:17

Major Oblivious skrev:
Aaliyahchili skrev:Har jeg forstået det rigtigt, at dem der bestillte før august 2013 selv kan bestemme om man vil have "day 1" versionen eller "alm" version uden kinect , uden af annullere sin ordre.....

Har nemlig bestilt og betalt for min X1 hos gamestop, ringede så til dem for at sige, at jeg hellere ville have den uden kinect, men han sagde at jeg skulle komme ned og skrive under på at jeg ville annullere og så lave en ny bestilling.....
Eller har de bare ikke fået noget Info ang X1....???

Håber i forstår hvad jeg mener.... :)


Som jeg har forstået det, så får dem som har preorderet før udsættelsen Dance Central med oveni når man køber Kinect-Day One. Men hvis du hellere vil have den Kinect-løse, så går du kun glip af Dance Central, hvis du dropper din preorder.
Kinectløs har også to spil med


Ja jeg rådner stadig over jeg skrottede min forudbestilling i GS... (ironi kan forekomme)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 8. jul 2014 07:23

BuBubbi skrev:
Major Oblivious skrev:
Som jeg har forstået det, så får dem som har preorderet før udsættelsen Dance Central med oveni når man køber Kinect-Day One. Men hvis du hellere vil have den Kinect-løse, så går du kun glip af Dance Central, hvis du dropper din preorder.
Kinectløs har også to spil med

Jep, lyder rigtigt.
Efter min mening et voldsomt usselt forsøg fra Microsofts side til at bevise folk at kinecten er meget mere end bare et kamera til dansespil.
Jeg synes de har gjort for lidt ud af at vise hvor genialt det skide kamera er.


Ja, og det geniale i det skide kamera kommer aldrig til sin ret, nu når det er en valgfri genstand. førhen på X360 stod der på nogle spil "Better with Kinect" nu på Xbox One vil der stå "Better Without Kinect" =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 8. jul 2014 09:10

Hvilket betyder, at MS nu deler folk i to større eller mindre grupper. Dem som køber en Kinect-less XB1 vil på ingen måde være interesseret i kinect-mulighed, og kræve at de reserverede 10% CPU bruges på spillet, og dem med XB1+Kinect vil gerne have muligheden, da man har betalt en mer-pris. Så uanset hvad vil der være en gruppe som bliver sure. FUBAR!

Da Gamestop ikke modtager import-XB1s, så har jeg lånt min ud til min lillebror i en ukendt fremtid, og afskrevet dette lille eventyr.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 8. jul 2014 22:03

Så er der ny opdatering klar til xboxen
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. jul 2014 22:12

Mikael Nielsen skrev:Så er der ny opdatering klar til xboxen

Jep, og til dem der er med i Beta preview'et er der ikke nogen opdatering, da den seneste preview opdatering vi fik, er den der nu er kommet ud til alle.
Husk vi kan stadig tilføje folk, hvis der er nogen der vil være med i preview'et, og dermed få opdateringerne tidligere.
Skriv i denne tråd hvis i vil tilføjes:
viewtopic.php?f=1&t=89131
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 8. jul 2014 22:16

Hej, er der nogen som har en ide om hvorfor jeg lige pludselig ikke har xbox live mere? Jeg købte et måned på min Xbox One den 26/6, min i dag er det ligepludselig bare væk (har ikke fået nogen mail fra Microsoft om, at det var ved at udløbe)
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 8. jul 2014 22:36

Er der en sted hvor man kan se hvad der er i en opdatering til xboxen.
ved der er noget med achivements denne gang, men er det alt.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 9. jul 2014 07:46

Mikael Nielsen skrev:Er der en sted hvor man kan se hvad der er i en opdatering til xboxen.
ved der er noget med achivements denne gang, men er det alt.

http://news.xbox.com/2014/06/xbox-one-j ... te-preview
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 9. jul 2014 07:52

klarityDk skrev:Hej, er der nogen som har en ide om hvorfor jeg lige pludselig ikke har xbox live mere? Jeg købte et måned på min Xbox One den 26/6, min i dag er det ligepludselig bare væk (har ikke fået nogen mail fra Microsoft om, at det var ved at udløbe)

Mystisk.
Normalt når man køber en måned på Xbox'en er det et automatisk fornyende abonnement man opretter.
Hvilket forresten er alt for dyrt i længden.
Køb i stedet dit guld fra fx den danske www.pointheaven.com

Men du burde kunne se dine Gold informationer her:
https://account.xbox.com/en-US/Subscriptions/Manage

Du har ikke fået nyt dankort eller noget, på det kort der er købt med?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron