Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 1. jul 2014 18:23

Enig.

Jeg er såååååå glad for at jeg købte en import i januar istedet, og gav min preorder fra før udsættelsen pedalen. Dance central er godt nok en ringe, ringe trøst!

Men OK bundle for folk uden preorderblues. To fede spil i pakken! :-)

Vh jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 1. jul 2014 19:05

Slimjay DK skrev:Hvis du kigger på billedet fra Xbox DK, så kan du forudbestille begge de pakker der er nævnt i nyheden på forsiden. Og pakken med kinect er en sort kasse med en day one controller, så hvor er forskellen ?

Udover forvirring igen igen ...

Kan man eller kan man ikke bestille pakken til venstre i billedet ? hvis man ikke kan så er der seriøst noget i galt med den tilhørende tekst på billedet 8) og hvis man kan bestille den nu, Hvad er det så lige de personer får der har bestilt inden d. 20 august 2013 og har beholdt deres bestilling ?


early birds får Dance Central Spotlight med deres Day One - altså den med kinect og controlleren markeret som day one. Den anden pakke er ikke en day one edition. :^o Fuck jeg føler mig snydt - netop derfor jeg spørger om der er nogle herinde i nærheden af roskilde som vil overtage min preorder.

JohnH skrev:
Jetsonboy skrev:Så jeg kan gå ned nu og forudbestille en day one edition med 3 spil hos gamestop, selvom at alle andre har gjory det før august sidste år?


Nej.

Bestilt før 20. august 2013 , så er der tre spil med, bestil nu, så er der to spil med.... det er altså ikke så svært at forstå :wink:

Jeg forstår forvirringen - der er en udgave ovre på cdon - som er postet lidt længere oppe her i tråden - hvor alle 3 spil bliver nævnt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 1. jul 2014 19:17

Twinkling skrev:Jeg forstår forvirringen - der er en udgave ovre på cdon - som er postet lidt længere oppe her i tråden - hvor alle 3 spil bliver nævnt.

Og når jeg går ind på min ordre, som er bestilt den 22-11-2013, og klikker på linket til den Xbox jeg har bestilt, så kommer jeg til den med alle 3 spil, som i linker til her i tråden.
Nå men jeg må jo vente og se hvor mange spil der kommer med, i hvert fald bliver de alle solgt, da jeg i forvejen har Forza 5, og ikke gider Fifa.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 1. jul 2014 19:21

Ja, det er så stadig ikke det billedet fortæller fra det officielle xbox facebook site . Det fortælle at Late birds for nøjagtigt det samme :)

Men jeg er ligeglad, har ikke haft pre-ordered og har heller ikke tænkt mig det.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jetsonboy » 1. jul 2014 22:46

Dette er hvad der er det eneste der køre i Gamestop baner på deres hjemmeside... så gætter på at man ikke bare kan gå ned i sin lokale butik og forudbestille Day one edition :)
Billede
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 2. jul 2014 05:51

Er det ikke sagen fuldstændig uvedkommende, om man kan kun få pakken med de 3 spil, hvis man forudbestilte sidste år? Det bliver det jo ikke mindre fesent af...

Men hvad havde folk forventet? 3 titler som ikke var udkommet på markedet endnu?

Jeg synes det er fuldt ud som jeg havde forventet det ville blive... kamp fesent :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 2. jul 2014 07:37

"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 2. jul 2014 08:25

Er der noget hold i rygterne med at xbox one med kinect er 10% svagere end den xbox one uden kinect? i såfald burde der vel komme en software opdatering som gør at hvis kinect er tilsluttet er den 10% svagere og hvis ikke så mister den ikke de 10%.. Der er jo ikke forskel på selve konsollen udover om kinect er sat til eller ej oO

@susperia hvis du sælger fifa 15 til fornuftig pris er jeg nok interesseret :P
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 2. jul 2014 08:31

famulor skrev:Er der noget hold i rygterne med at xbox one med kinect er 10% svagere end den xbox one uden kinect? i såfald burde der vel komme en software opdatering som gør at hvis kinect er tilsluttet er den 10% svagere og hvis ikke så mister den ikke de 10%.. Der er jo ikke forskel på selve konsollen udover om kinect er sat til eller ej oO

@susperia hvis du sælger fifa 15 til fornuftig pris er jeg nok interesseret :P


Nej de rygter passe overhoved ikke hvor har du læst/hørt det ?? :shock:
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. jul 2014 08:42

hackNICE1112@ skrev:
famulor skrev:Er der noget hold i rygterne med at xbox one med kinect er 10% svagere end den xbox one uden kinect? i såfald burde der vel komme en software opdatering som gør at hvis kinect er tilsluttet er den 10% svagere og hvis ikke så mister den ikke de 10%.. Der er jo ikke forskel på selve konsollen udover om kinect er sat til eller ej oO

@susperia hvis du sælger fifa 15 til fornuftig pris er jeg nok interesseret :P


Nej de rygter passe overhoved ikke hvor har du læst/hørt det ?? :shock:


Den er nu god nok, men kun I de spil hvor udvikleren har valgt ikke at anvende Kinect-mulighederne, vi har en nyhed om det her:
http://www.xboxlife.dk/news/11451/fjern ... x-one.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 2. jul 2014 09:31

Nå Elgiganten har åbenbart slettet min ordre på en One, uden at fortælle mig noget, og den var ellers bestilt den 14-6-2013.
Så hvis der er andre som har bestilt der, kunne det være i lige skulle tjekke om den stadig står der.
På min side er den helt væk, jeg kan ikke engang se den har været bestilt, så det er kun mailen jeg har, fra da jeg bestilte.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 2. jul 2014 09:56

Well... jeg har en ordre liggende hos microsoft.dk fra den 10-06-2013.
Det ville være nemmere for mig at ændre adressen frem for at annullerer denne.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 2. jul 2014 11:13

Morten Skou skrev:
hackNICE1112@ skrev:
famulor skrev:Er der noget hold i rygterne med at xbox one med kinect er 10% svagere end den xbox one uden kinect? i såfald burde der vel komme en software opdatering som gør at hvis kinect er tilsluttet er den 10% svagere og hvis ikke så mister den ikke de 10%.. Der er jo ikke forskel på selve konsollen udover om kinect er sat til eller ej oO

@susperia hvis du sælger fifa 15 til fornuftig pris er jeg nok interesseret :P


Nej de rygter passe overhoved ikke hvor har du læst/hørt det ?? :shock:


Den er nu god nok, men kun I de spil hvor udvikleren har valgt ikke at anvende Kinect-mulighederne, vi har en nyhed om det her:
http://www.xboxlife.dk/news/11451/fjern ... x-one.html


Men kommer der så en opdatering som frigiver de 10% når kinect ikke er sat til? Synes det er en smule plat hvis den konsekvent skal være 10% svagere end en uden kinect
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. jul 2014 11:18

famulor skrev:Men kommer der så en opdatering som frigiver de 10% når kinect ikke er sat til? Synes det er en smule plat hvis den konsekvent skal være 10% svagere end en uden kinect


Som der står i nyheden, så er det noget som udviklerne af de forskellige spil kan VÆLGE at bruge. Du kan ikke få 10% forøgelse på alle spil bare ved at fjerne kinect uden at det er tænkt ind i spillene som altså så ikke kan gøre brug af Kinect overhovedet. Så der kommer næppe en patch som fikser det generelt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 2. jul 2014 11:38

Tvivler jeg også på, for det vil da helt sikkert være døden for Kinect.
Og man behøver ikke tage den fra og sætte den til hele tiden.
Hvis et spil bliver lavet så den udnytter de ekstra kræfter, slukkes kinecten bare.
Ligesom man selv kan gære i settings.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron