Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 22. jun 2013 21:03

Ja ok, de to fandt jeg også straks. Men det er da' ret lige gyldigt. Han forstår da' hvad man mener...
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 22. jun 2013 21:45

UnrealPirate skrev:Ja ok, de to fandt jeg også straks. Men det er da' ret lige gyldigt. Han forstår da' hvad man mener...


Ja fuldstændigt - og idéen er kanon, så håber han læser det hele...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 22. jun 2013 23:30

Benja190782 skrev:
Mikael Nielsen skrev:Ved i hvad der følger med i day one edition, er der noget ekstra der følger med


Det hele står her:

Microsoft released details of a premium "Day One" edition of the Xbox One and its E3 press conference. On the Amazon listing for the console, it's noted that, "Xbox One - Day One Console includes a limited edition controller, token code to unlock Day One achievement, premium packaging, and decal." There will also be exclusive DLC available for select games, including the following:
•Ryse: Son of Rome - Exclusive multiplayer map and sword with bonus attributes.
•Forza Motorsport 5 - Access to four cars tuned to the top of their class.
•Kinect Sports Rivals - Exclusive sporting equipment that separates your Champion from the rest of the world.
•Dead Rising 3 - Exclusive Frank West and Chuck Greene Tribute Packs with bonus attributes.

The premium edition will be available to those who reserve the console at "specific major retailers." It's going to be available in limited quantities, so the only way to guarantee it is by reserving one. Perhaps the most interesting element of this is that the addition of a Day One achievement means that Xbox One will now have system-level rewards available. The fact that these are no longer tied to games opens the floodgates of a myriad of strange opportunities for Achievement-hunters

Dlc'en til spillene følger ikke med Day One edition-konsollen, det er seperate Day One editions af spillene som man skal forudbestille for at få dlc'en, det står inde på www.xbox.com troede også selv at det fulgte med, men det gør det ikke. Der er også Day One edition af guld-medlemsskab.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 22. jun 2013 23:58

Hvad er der specielt ved control??
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 23. jun 2013 15:13

Synes med de nye ting der er kommet frem under solen, så må xbox da være helt fremme i folks tanker herinde, for det eneste der blevet klaget over var da DRM ikke, og hvis det er væk nu, så er alle vel tilfredse eller.... ????

jeg selv synes det var lidt trist, kunne godt lide ideen bag det at jeg aldrig skulle smide en cd/dvd i maskinen eller, men er nu et eller andet sted glad nok for der bliver lyttet til flere tallet :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 23. jun 2013 15:32

ALIE skrev:Hvad er der specielt ved control??


I Day one
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 23. jun 2013 16:05

Phimosis skrev:Synes med de nye ting der er kommet frem under solen, så må xbox da være helt fremme i folks tanker herinde, for det eneste der blevet klaget over var da DRM ikke, og hvis det er væk nu, så er alle vel tilfredse eller.... ????

jeg selv synes det var lidt trist, kunne godt lide ideen bag det at jeg aldrig skulle smide en cd/dvd i maskinen eller, men er nu et eller andet sted glad nok for der bliver lyttet til flere tallet :)



Jeg er ikke tilfreds, for jeg synes de er gået for langt tilbage :) Der var nogle fordele ved DRM modellen som gjorde Xbox One mere interessant end den er nu, i hvert fald for mit vedkommende :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Uzhgi » 24. jun 2013 07:03

Phimosis skrev:Synes med de nye ting der er kommet frem under solen, så må xbox da være helt fremme i folks tanker herinde, for det eneste der blevet klaget over var da DRM ikke, og hvis det er væk nu, så er alle vel tilfredse eller.... ????

jeg selv synes det var lidt trist, kunne godt lide ideen bag det at jeg aldrig skulle smide en cd/dvd i maskinen eller, men er nu et eller andet sted glad nok for der bliver lyttet til flere tallet :)


Jeg kunne bedre lide DRM med family sharing - med mindre altså rygtet om family share spil er korrekt. Altså at man ikke kunne få fuld adgang til venners spil, men blot adgang i 15-45 minutter hvor efter man skulle købe spillet. I så fald, mener jeg uden tvivl den nye model (eller den gamle er det vel egentlig) er at foretrække.

Det eneste problem jeg har lige nu er kravet om Kinect. Det er fint at det følger med og det kan da også give mulighed for nogle fede features, men umiddelbart havde jeg foretrukket, at Kinect ikke var obligatorisk og derfor ikke fulgte med konsollen. Det kunne fx betyde cirka $100 billigere startpris - måske på med niveau eller måske endda under PS4. Men det er helt klart ikke en dealbreaker.

Xbox One > PS4 hos mig grundet bedre exclusives og bedre controller. Microsoft får desuden "benefit of the doubt" da mine erfaringer med Xbox Original og 360 har været super.
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. jun 2013 07:56

[quote="Uzhgi"] Jeg kunne bedre lide DRM med family sharing - med mindre altså rygtet om family share spil er korrekt. Altså at man ikke kunne få fuld adgang til venners spil, men blot adgang i 15-45 minutter hvor efter man skulle købe spillet. quote]

Microsoft har været ude og afkræfte dette rygte.. Så det er rigtig ærgeligt at de har lagt familiy-sharing på hylden. Mener dog at nogle af Microsofts tunge drenge har været ude og hinte at de fokusere stærkt på digitalisering, så tolker det som vi vil få et valg mellem fysisk disk de muligheder som der medfølger der, og digitale disks, og de muligheder som følger der.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 24. jun 2013 08:06

Major Oblivious skrev:
Uzhgi skrev: Jeg kunne bedre lide DRM med family sharing - med mindre altså rygtet om family share spil er korrekt. Altså at man ikke kunne få fuld adgang til venners spil, men blot adgang i 15-45 minutter hvor efter man skulle købe spillet.

Microsoft har været ude og afkræfte dette rygte.. Så det er rigtig ærgeligt at de har lagt familiy-sharing på hylden. Mener dog at nogle af Microsofts tunge drenge har været ude og hinte at de fokusere stærkt på digitalisering, så tolker det som vi vil få et valg mellem fysisk disk de muligheder som der medfølger der, og digitale disks, og de muligheder som følger der.



Hvis dette er sandt, så vil jeg lave en lille sejrs dans. Valget mellem non-DRM fysiske discs og DRM download vil være en stor sejr og fremgang. Downloaded skulle selvfølgelig være billigere og give en masse features for at vinde folk over til denne lejr, i forhold til brugtspils-land.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 24. jun 2013 08:33

Den er som også helt med på, for det var en af de ting jeg var extrem glad for, især da jeg har en på 5 der gerne vil spille ret tit, men når han skifter dvd, så kan jeg se det går ret så meget ud over levetiden på de forskellige spil jeg har :)

Men jeg vil også sige at lige pt. om det bliver den ene eller den anden, så føre xbox altså, og af samme grund som Uzhgi skriver, netop at Microsoft får desuden "benefit of the doubt" da mine erfaringer med Xbox Original og 360 har været super.

Men alle herinde, som virkelig har været hårde mod xbox, må da snart kunne se en ende på det, da de ligner mere og mere hinanden, at ps4, så ender med lidt flere hestekræfter, jamen det er jo set før, og om det har en virkning, ser vi vel når nogen for lov at holde de forskellige maskiner op fysisk imod hinanden.

Jeg som sådan er faktisk mere spændt på om de om bestemmer sig ang. om alt skal være trådløs eller om der er mulighed for ledning, bruger nemlig kun ledning, da jeg ikke gider det pjat med at oplade og sådan noget, ikke at det er noget der kan få mig til at fravælge xbox, men er stadig lidt spændt. (snakker controller hehe)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. jun 2013 10:23

Phimosis skrev:
Jeg som sådan er faktisk mere spændt på om de om bestemmer sig ang. om alt skal være trådløs eller om der er mulighed for ledning, bruger nemlig kun ledning, da jeg ikke gider det pjat med at oplade og sådan noget, ikke at det er noget der kan få mig til at fravælge xbox, men er stadig lidt spændt. (snakker controller hehe)


De har bestemt sig..

Den er begge dele ;)
Køber man play & charge kittet, og sætter oplader-kablet i, så overfører den både data og strøm. Køber man dét, så kan man have begge dele. Ved dog ikke om man kan bruge et standard mini-usb kabel.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgaard » 24. jun 2013 11:12

Major Oblivious skrev:De har bestemt sig..

Den er begge dele ;)
Køber man play & charge kittet, og sætter oplader-kablet i, så overfører den både data og strøm. Køber man dét, så kan man have begge dele. Ved dog ikke om man kan bruge et standard mini-usb kabel.


Snakker vi om X360 eller Xbone controllere her? Som det er i dag er jeg ret sikker på at der ikke går data gennem Play&Charge kablet. Det kan dog sagtens levere størm uden der sidder batteri på controlleren, men dataen går stadig trådløst. Du kan f.eks. ikke bruge en controller med P&C til PCen, der skal du have en controller med kabel.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 24. jun 2013 11:13

Den controller man får med, er det med play and charge, eller skal sådan en købes også? Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan det fungere.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ink129 » 24. jun 2013 11:44

CaptainKicker skrev:Den controller man får med, er det med play and charge, eller skal sådan en købes også? Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan det fungere.


Det ser desværre ud til, at dette skal købes ved siden af:

http://www.videogamer.com/news/xbox_one ... ealed.html
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron