Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 12. nov 2013 10:28

eftersom jeg har bestilt xbox oen spil på Amazon kan det så bedst betale sig at lade prisen kører i Danske kroner eller i den pågældende valuta??
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 12. nov 2013 10:32

livekiller92 skrev:eftersom jeg har bestilt xbox oen spil på Amazon kan det så bedst betale sig at lade prisen kører i Danske kroner eller i den pågældende valuta??


Nogle forretninger kører fast valuta som justeres ind i mellem. Ved det faktisk ikke med amazon. Mon ikke du kan finde noget om det i deres handelsbetingelser?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 12. nov 2013 10:39

Cena skrev:
livekiller92 skrev:eftersom jeg har bestilt xbox oen spil på Amazon kan det så bedst betale sig at lade prisen kører i Danske kroner eller i den pågældende valuta??


Nogle forretninger kører fast valuta som justeres ind i mellem. Ved det faktisk ikke med amazon. Mon ikke du kan finde noget om det i deres handelsbetingelser?


Det er fordi du enten kan vælge at betale i DKK Eller GPB, men det var bare hvad der var billigst i længden :)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 12. nov 2013 10:49

livekiller92 skrev:
Cena skrev:
livekiller92 skrev:eftersom jeg har bestilt xbox oen spil på Amazon kan det så bedst betale sig at lade prisen kører i Danske kroner eller i den pågældende valuta??


Nogle forretninger kører fast valuta som justeres ind i mellem. Ved det faktisk ikke med amazon. Mon ikke du kan finde noget om det i deres handelsbetingelser?


Det er fordi du enten kan vælge at betale i DKK Eller GPB, men det var bare hvad der var billigst i længden :)


Jeg har normalt valgt GPB ved Amazon, da det plejer at være billigst.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 12. nov 2013 11:13

Jeps men det var det også i forvejen det var bare den der valuta omregner ;)
Har hermed bestilt valuta til jeg skal hente min boks i tyskland ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 12. nov 2013 13:07

Hmm, det er nok meget godt at DR3 ikke er et multiplayer FPS, hvor frames helst skal køre som postevand gennem en turist i Mexico (eller tæt på).

Den er helt nede at skrabe 20 FPS, når der er action på skærmen. Bevares der er stadig tid til at optimere, og det er så vidt jeg ved en stor åben verden uden loading, men dette kan Capcom da ikke være tilfreds med

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 13:10

10 dage tilbage !!!
Billede
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 12. nov 2013 13:18

IkkNico skrev:Hmm, det er nok meget godt at DR3 ikke er et multiplayer FPS, hvor frames helst skal køre som postevand gennem en turist i Mexico (eller tæt på).

Den er helt nede at skrabe 20 FPS, når der er action på skærmen. Bevares der er stadig tid til at optimere, og det er så vidt jeg ved en stor åben verden uden loading, men dette kan Capcom da ikke være tilfreds med



Selvom den ligger helt nede ved de 20 FPS så synes jeg ikke spillet ser ud til hakke eller køre mindre flydende af den grund? Den synes jeg da umiddelbart er positivt!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 12. nov 2013 13:33

Har lige fået denne besked fra GameStop på Facebook:

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 12. nov 2013 13:55

IkkNico skrev:Hmm, det er nok meget godt at DR3 ikke er et multiplayer FPS, hvor frames helst skal køre som postevand gennem en turist i Mexico (eller tæt på).

Den er helt nede at skrabe 20 FPS, når der er action på skærmen. Bevares der er stadig tid til at optimere, og det er så vidt jeg ved en stor åben verden uden loading, men dette kan Capcom da ikke være tilfreds med



Syntes virkeligt det ser fedt ud og lyder fedt med den åbne verden. Tror ikke det kommer til at genere mange med den lave fps men hvis man kigger på det rent teknisk er det en smule skuffende.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 12. nov 2013 13:57

Spændende. Håber på et ja.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. nov 2013 14:36

Jeg tror DR3 burde være en af de titler de skulle havde skudt et stykke ind i 2014, så der var tid til at lave det ordentligt.

Jeg var overrasket over at DR3 kun kørte 720P/30FPS, når nu det var en exclusive titel. At den så ikke kan holde frameraten er jo helt til grin, den er helt nede og støde 16/18 frames, det er under standarden for en alm. spillefilm.

Det er noget makværk. Men det er vel sådan det er, når man vil have et stærkt line up af spil til release af en konsol. Og det er jo altid en fordel at være først ude med spillene, da der er mindre konkurrence og sandsynligheden for et salg af lortet bliver større.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 12. nov 2013 15:29

Slimjay DK skrev:Jeg tror DR3 burde være en af de titler de skulle havde skudt et stykke ind i 2014, så der var tid til at lave det ordentligt.

Jeg var overrasket over at DR3 kun kørte 720P/30FPS, når nu det var en exclusive titel. At den så ikke kan holde frameraten er jo helt til grin, den er helt nede og støde 16/18 frames, det er under standarden for en alm. spillefilm.

Det er noget makværk. Men det er vel sådan det er, når man vil have et stærkt line up af spil til release af en konsol. Og det er jo altid en fordel at være først ude med spillene, da der er mindre konkurrence og sandsynligheden for et salg af lortet bliver større.


Enig.. Og havde egentlig udset DR3 som min Next-Gen debut titel, men med framerate-drops i den størrelsesorden vi så, så får jeg grumme flashbacks til den gang jeg stormede hjem med min PS3 og Splinter Cell: Convicted for at opdage spillet kørte helt horribelt :(
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. nov 2013 15:55

Man kan jo håbe de kan patche sig ud af problemerne :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 12. nov 2013 16:09

Major Oblivious skrev:min PS3 og Splinter Cell: Convicted for at opdage spillet kørte helt horribelt :(


er der ikke noget galt her?... enten kender jeg ikke til overnævnte spil.. eller også tænker du på Splinter Cell: Conviction.. et spil der kørte helt horribelt.. dog ikke på ps3, da det aldrig udkom på platformen
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron