Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 10. dec 2013 22:38

ALIE skrev:


Har vist 8 spil installeret, Har ikke ramt vægen.

Men nej hvor folk sjove gå lidt mere amok :D uhu det så hård og installere et spil igen.

Tjaaa, hvis man skal installere et spil igen som NBA Live 14 eller Fifa 14, som begge tager over et kvarter på X1, så er det ikke skide fedt.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf kofoed » 10. dec 2013 22:47

Erroneus skrev:
ALIE skrev:


Har vist 8 spil installeret, Har ikke ramt vægen.

Men nej hvor folk sjove gå lidt mere amok :D uhu det så hård og installere et spil igen.

Tjaaa, hvis man skal installere et spil igen som NBA Live 14 eller Fifa 14, som begge tager over et kvarter på X1, så er det ikke skide fedt.


Ikke nok med det, så kan man heller ikke selv slette de spil man gerne vil, da xboxen selv sletter de spil som ikke bliver spillet, men ikke lige frem nogen nyhed at MS' devices tager masser af disk plads, gør surface f.eks. også :-)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 10. dec 2013 22:53


når man laver sådan en beregning bør det også nævnes at "500gb harddisk" i praksis ikke er 500gb. Harddiskstørrelser angives af producenten som antal bytes i 10-tals system, 500.000.000.000 bytes => 465gb. Det gælder alle harddiske, både den, der sidder i Xboxen og i PS4. Det drejer sig altså om ca. 100gb, der er brugt til anden side, ikke 140gb. Det er stadig meget, men ret skal være ret :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 11. dec 2013 00:15

Problemet med harddisken er vel ikke større end man sætter en USB3.0 disk til.
Dog skal der lige komme en Update der muliggøre dette, men det har de jo lovet der kommer.
Så er det jo ikke så slemt lige at smide fx en 3TB ekstern disk til.
De koster jo ikke alverden mere.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 11. dec 2013 04:23

Er der nogen er jer der kan annullere jeres en måned prøve af Xbox Music? Får den her side, hvergang jeg prøver at trykke på mit abonnement. Har prøvet at ændre til United States, men den bliver ved at med vende tilbage til DK...

Billede
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 11. dec 2013 07:32

NimaAKaJoJo skrev:Er der nogen er jer der kan annullere jeres en måned prøve af Xbox Music? Får den her side, hvergang jeg prøver at trykke på mit abonnement. Har prøvet at ændre til United States, men den bliver ved at med vende tilbage til DK...


Virker det heller ikke hvid du ændre da-dk til en-us i den adresse der?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 11. dec 2013 07:36

Bubbibubbi skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Er der nogen er jer der kan annullere jeres en måned prøve af Xbox Music? Får den her side, hvergang jeg prøver at trykke på mit abonnement. Har prøvet at ændre til United States, men den bliver ved at med vende tilbage til DK...


Virker det heller ikke hvid du ændre da-dk til en-us i den adresse der?


Nej heller ikke det.. :/
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 11. dec 2013 07:39

NimaAKaJoJo skrev:
Bubbibubbi skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Er der nogen er jer der kan annullere jeres en måned prøve af Xbox Music? Får den her side, hvergang jeg prøver at trykke på mit abonnement. Har prøvet at ændre til United States, men den bliver ved at med vende tilbage til DK...


Virker det heller ikke hvid du ændre da-dk til en-us i den adresse der?


Nej heller ikke det.. :/

og du har ændret den til USA nederst til venstre på siden?
Evt. prøv det i en anden browser der ikke har en masse cookies gemt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 11. dec 2013 09:18

Nåde nyt med hvornår xbox one udkommer her hjemme :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. dec 2013 09:33

Den danske Microsoft-afdeling, har d.d. på Twitter, næget at kommenterer på rygtet om yderligere forsinkelse af Xbox One i Danmark. Jeg mener ikke dette tegner godt, da de kunne have slukket rygtet én gang for alle... :(
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Askinas » 11. dec 2013 09:38

Det jeg har hørt som rygte er Q3 2014....
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. dec 2013 09:41

Bavi skrev:Den danske Microsoft-afdeling, har d.d. på Twitter, næget at kommenterer på rygtet om yderligere forsinkelse af Xbox One i Danmark. Jeg mener ikke dette tegner godt, da de kunne have slukket rygtet én gang for alle... :(


Jeg tror ikke at de selv kender datoen endnu - det er det som jeg har fået at vide de gang hvor jeg har snakket med dem.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. dec 2013 09:41

Askinas skrev:Det jeg har hørt som rygte er Q3 2014....


Netop. Jeg synes det er dybt problematisk at de ikke melder ud, om den oprindelige plan holder eller ej. Jeg kan lige gå med til 'hurtigst' muligt i 2014, men gider simpelthen ikke give fuldpris for maskinen i Q3...!!! Der kommer jo nok en ala Slim 'extra-experience'-edition på et tidspunkt og i 3. kvartal er maskinen jo knap 1 år gammel.
Tror jeg ender med at stå helt af ræset så. Har slemme tanker om PS4, men dén vej har jeg lovet mig selv at jeg ikke ønsker at gå ned af.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. dec 2013 09:44

Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Den danske Microsoft-afdeling, har d.d. på Twitter, næget at kommenterer på rygtet om yderligere forsinkelse af Xbox One i Danmark. Jeg mener ikke dette tegner godt, da de kunne have slukket rygtet én gang for alle... :(


Jeg tror ikke at de selv kender datoen endnu - det er det som jeg har fået at vide de gang hvor jeg har snakket med dem.


Men de kender jo til om den bliver yderligere forsinket eller ej.
Jeg mener de allerede har svaret på spørgsmålet, ved ikke at svare. For det var jo nemt at slukke rygtet, ved at melde ud at det intet har på sig, uagtet at de ikke kender datoen for 'A.S.A.P. in 2014' endnu.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 11. dec 2013 09:48

Bavi skrev:
Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Den danske Microsoft-afdeling, har d.d. på Twitter, næget at kommenterer på rygtet om yderligere forsinkelse af Xbox One i Danmark. Jeg mener ikke dette tegner godt, da de kunne have slukket rygtet én gang for alle... :(


Jeg tror ikke at de selv kender datoen endnu - det er det som jeg har fået at vide de gang hvor jeg har snakket med dem.


Men de kender jo til om den bliver yderligere forsinket eller ej.
Jeg mener de allerede har svaret på spørgsmålet, ved ikke at svare. For det var jo nemt at slukke rygtet, ved at melde ud at det intet har på sig, uagtet at de ikke kender datoen for 'A.S.A.P. in 2014' endnu.


Microsoft svarer ALDRIG på rygter... Det er der ikke noget nyt i.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron