Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 29. aug 2014 11:22

Vil også tro du skal oprette en UD paypal ned US adresse. Men hvorfor ikke bare bruge dit kreditkort direkte?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf citysleeps » 29. aug 2014 11:33

Jeg har en del dollars på min Paypal, så det virkede oplagt at bruge den som betalingsmulighed fremfor mit kreditkort. Jeg har fundet frem til at andre har brugt deres EU Paypal; "You can pay with PayPal regardless of the region your PayPal account is made in (it doesn't need a US address or US bank account attached to it). You will just be charged in US dollars for purchases and the exchange rate at the time of purchase will factor into the total cost." http://digiex.net/guides-reviews/consol ... egion.html

Så hvis det er tilfældet, hva pokker kan problemet så være..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf citysleeps » 29. aug 2014 11:44

Læser dette nu "It appears shortly after Titanfall released and thousands of people across the internet took advantage of this to get Titanfall 4 days early outsite the US, Microsoft took steps to stop obvious abuse of the system with the PayPal option. As such, they seem to have strengthened the PayPal protections in place, checking the registered PayPal address in the connected account in some cases."

Så er der nok ikke andet for end at bruge kreditkort. En omvej omkring overstående restriktioner bliver i hvert fald for kringlet..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. aug 2014 12:57

Kunne satme være et lækkert design :) Desværre er det concept art ....

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 29. aug 2014 13:02

Sådan må den gerne se ud. Så skal min udskiftes :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 29. aug 2014 13:35

Den er godt nok lækker! Men måske lige lovligt tidligt med slim modeller.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. aug 2014 13:39

hehe ja, så kunne det være fedt med Wireless charging på toppen, så man bare smider sin controller til opladning der :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 29. aug 2014 15:19

Det der family share. Det er muligt at dele gold og alle ens spil på en vens konsol mens man også har det på sin egen ikke? Jeg bliver lidt i tvivl da der på deres side står:

"Selvom et af dine spil forbliver installeret på en anden persons konsol, så kan denne person ikke spille det, medmindre han eller hun også ejer det. Den anden bruger bliver bedt om at indsætte disken eller købe en digital kopi."
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 15:22

Meget interessant observation:

Hvis jeg ville købe Madden NFL 15 i UK butikken, så koster det 50 pund - 468,50 kroner (jeg får 10% rabat pga EA Access medlemsskab).
Hvis jeg vil købe samme spil på den danske butik, så koster det 400,50 kroner (fuld pris: 445,-).

Spillet er altså billigere i den danske butik og endda billigere end i f.eks. el-giganten hvor det koster 489.

Dermed er det også bekræftet, at EA Access tilsyneladende virker på kryds af regionerne? Nu er jeg spændt på om de MUT kort osv. som jeg har købt i den engelske trial af Madden, også virker når jeg har hentet spillet på dansk.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. aug 2014 15:26

spændende ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 29. aug 2014 15:27

Mike JezZ skrev:Det der family share. Det er muligt at dele gold og alle ens spil på en vens konsol mens man også har det på sin egen ikke? Jeg bliver lidt i tvivl da der på deres side står:

"Selvom et af dine spil forbliver installeret på en anden persons konsol, så kan denne person ikke spille det, medmindre han eller hun også ejer det. Den anden bruger bliver bedt om at indsætte disken eller købe en digital kopi."

Der findes IKKE noget family share på tværs af konsoller.
Du blander tingene voldsomt sammen..
Du kan dele dit Gold med din families profiler på samme konsol som din således kun én bruger på din Xbox behøver betale for gold.
Det er hvad der findes af Family Share.

Game share er sådan set ikke lavet for at dele spil med en ven.
Men lavet til at du nemt kan installere spil hvis du ejer 2 Xbox One konsoller.

At man så kan udnytte Game Share med en ven er jo en anden side af sagen.
Man får systemet til at tro du faktisk ikke sidder på din egen konsol og spiller,
og dermed lader de spil du køber være gratis på din vens Xbox (som står til at være din).

Det game share du henviser til på "deres side" handler om hvordan du nemt kan tage et af dine spil med over på en vens Xbox One ved at have spillet liggende på en ekstern harddisk.
Så kan din ven nemlig spille det, så længe din profil også er logget ind.
Men så snart du tager hjem og spille på din egen Xbox igen, kan din ven ikke længere spille de medbragte spil.
Heller ikke selvom i har kopieret dem over på hans egen Xbox.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 29. aug 2014 15:40

Så hvis jeg får systemet til at tro jeg ejer dem begge kan vi heller ikke spille samtidigt ?

Undskyld men det virker kompliceret :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 29. aug 2014 15:42

Mike JezZ skrev:Så hvis jeg får systemet til at tro jeg ejer dem begge kan vi heller ikke spille samtidigt ?
Undskyld men det virker kompliceret :)

Jo, det kan i godt, men det kræver du sætter den ene konsol til din Home Xbox, og så spiller på den anden.
Det er jo det vi gør når vi andre bruger game share, bortset fra, hvis man vil dele spil mellem hinanden laver begge personer samme trick på begge Xbox'e.
Men du kan sagtens gøre det på begge Xbox'e. Så får du bare ikke din vens spil.
Læs evt. min guide i mit signatur.
Senest rettet af BuBubbi 29. aug 2014 15:43, rettet i alt 1 gang.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 15:42

Morten Skou skrev:Meget interessant observation:

Hvis jeg ville købe Madden NFL 15 i UK butikken, så koster det 50 pund - 468,50 kroner (jeg får 10% rabat pga EA Access medlemsskab).
Hvis jeg vil købe samme spil på den danske butik, så koster det 400,50 kroner (fuld pris: 445,-).

Spillet er altså billigere i den danske butik og endda billigere end i f.eks. el-giganten hvor det koster 489.

Dermed er det også bekræftet, at EA Access tilsyneladende virker på kryds af regionerne? Nu er jeg spændt på om de MUT kort osv. som jeg har købt i den engelske trial af Madden, også virker når jeg har hentet spillet på dansk.


Alle mine ting i MUT virker søreme også efter at jeg har købt spillet på dansk :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 29. aug 2014 15:49

BuBubbi skrev:
Mike JezZ skrev:Så hvis jeg får systemet til at tro jeg ejer dem begge kan vi heller ikke spille samtidigt ?
Undskyld men det virker kompliceret :)

Jo, det kan i godt, men det kræver du sætter den ene konsol til din Home Xbox, og så spiller på den anden.
Det er jo det vi gør når vi andre bruger game share, bortset fra, hvis man vil dele spil mellem hinanden laver begge personer samme trick på begge Xbox'e.
Men du kan sagtens gøre det på begge Xbox'e. Så får du bare ikke din vens spil.
Læs evt. min guide i mit signatur.


Hvorfor ikke?

Som jeg kan læse det i din guide så skal vi bare gøre det på hinandens maskiner så kan vi spille hinandens spil plus vores egne selvf.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron