Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 25. jun 2013 18:41

wow, jeg er virkelig imponeret!, det virker meget lovende!
edit indlæg nr 3000 i denne her tråd =D>
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 25. jun 2013 18:47

ALIE skrev:
Annxii skrev:Jeg faldt over den her demonstration af kinect. Det ser altså mega vildt ud!



Super imponerende.

specielt den del med lyset!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 19:47

JohnH skrev:
Buktu skrev:
JohnH skrev:Lyder da realistisk nok, den 'gamle' kostede jo 599;- mange steder, og den nye controller er jo noget mere avanceret end den gamle.
Er jo også kun rimeligt med den pris, nu når konsollen er rimelig billig.



En 360 controller koster under 300 kroner nu! 700 kroner for en controller er laaangt over hvad den bør koste, det er helt horribelt. 3 ekstra controllere, så kan du smide 2100 kroner oven i prisen af konsollen - og så billig er en Xbox One sgu heller ikke!
2 ekstra el-motorer indbygget gør sgu ikke controlleren dobbelt så dyr at producere.


Den koster så kun 59,99 Euro = 527 kr , http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Xbox- ... B00CM1KT8S

Det jeg skrev at de gamle controllere kostede 599,- .... det var da de kom frem, men de koster nu stadig 449,- mange steder (Fona , Gamestop m.m.) , så så meget prisforskel er der heller ikke.

Ellers må man jo lige spare lidt mere op, intet er gratis og ingen tvinger en til at købe noget man ikke vil :wink:



Selvfølgelig er der ingen der tvinger nogen, men når de først forhindrer at man kan bruge sin gamle controllers på den nye konsol, og derudover sætter prisen på de nye så højt, så forbeholder jeg mig retten til at brokke mig så meget jeg har lyst til ;) Det er da også noget pladder at man bare skal sluge den og være tilfreds.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. jun 2013 20:01

Forhindre og forhindre, de benytter sig af en anden teknologi til at koble op med (WIFI Direct) der bl.a. giver mere båndbredde, hvilket i sidste ende giver dig bedre og renere lyd i headsettet. :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 20:10

Slimjay DK skrev:Forhindre og forhindre, de benytter sig af en anden teknologi til at koble op med (WIFI Direct) der bl.a. giver mere båndbredde, hvilket i sidste ende giver dig bedre og renere lyd i headsettet. :wink:



Du skal ikke bilde mig ind at det ville være nogen særlig opgave at muliggøre 360 controllere på One :) Og da slet ikke at det på en eller anden måde skulle komme mig til gode at de ikke har gjort det. Det har aldrig været en teknisk forhindring for dem, det er udelukkende fordi de de har en betydeligt pænere profitmargin på accessories end de har på selve konsollen.
Senest rettet af Buktu 25. jun 2013 20:11, rettet i alt 1 gang.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 25. jun 2013 20:10

Slimjay DK skrev:Forhindre og forhindre, de benytter sig af en anden teknologi til at koble op med (WIFI Direct) der bl.a. giver mere båndbredde, hvilket i sidste ende giver dig bedre og renere lyd i headsettet. :wink:


Ja det er det der hedder fremskridt! Overførselshastigheden er flere gange højere end på den gamle controller/Xbox , det giver endnu bedre og meget mere nøjagtig kontrol end tidligere, dvs meget mere spilglæde m.m.

Buktu skrev:Selvfølgelig er der ingen der tvinger nogen, men når de først forhindrer at man kan bruge sin gamle controllers på den nye konsol, og derudover sætter prisen på de nye så højt, så forbeholder jeg mig retten til at brokke mig så meget jeg har lyst til ;) Det er da også noget pladder at man bare skal sluge den og være tilfreds.


Du kan da bare spille videre på din Xbox 360 , den virker jo stadig fint :wink: , jeg skifter heller ikke til Xbox One før den næste udgave kommer og de har rettet alle fejlene, så er prisen jo også faldet lidt 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 20:14

JohnH skrev:
Slimjay DK skrev:Forhindre og forhindre, de benytter sig af en anden teknologi til at koble op med (WIFI Direct) der bl.a. giver mere båndbredde, hvilket i sidste ende giver dig bedre og renere lyd i headsettet. :wink:


Ja det er det der hedder fremskridt! Overførselshastigheden er flere gange højere end på den gamle controller/Xbox , det giver endnu bedre og meget mere nøjagtig kontrol end tidligere, dvs meget mere spilglæde m.m.

Buktu skrev:Selvfølgelig er der ingen der tvinger nogen, men når de først forhindrer at man kan bruge sin gamle controllers på den nye konsol, og derudover sætter prisen på de nye så højt, så forbeholder jeg mig retten til at brokke mig så meget jeg har lyst til ;) Det er da også noget pladder at man bare skal sluge den og være tilfreds.


Du kan da bare spille videre på din Xbox 360 , den virker jo stadig fint :wink: , jeg skifter heller ikke til Xbox One før den næste udgave kommer og de har rettet alle fejlene, så er prisen jo også faldet lidt 8)



I kan blive ved med at forsvare deres beslutning alt hvad i har lyst til, men den eneste årsag til prisen på Xbox One controlleren, og at Xbox 360 controllerne ikke fungerer på One, er for at maksimere deres profit.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 25. jun 2013 20:25

Buktu skrev:I kan blive ved med at forsvare deres beslutning alt hvad i har lyst til, men den eneste årsag til prisen på Xbox One controlleren, og at Xbox 360 controllerne ikke fungerer på One, er for at maksimere deres profit.


:-({|= :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 20:28

JohnH skrev:
Buktu skrev:I kan blive ved med at forsvare deres beslutning alt hvad i har lyst til, men den eneste årsag til prisen på Xbox One controlleren, og at Xbox 360 controllerne ikke fungerer på One, er for at maksimere deres profit.


:-({|= :wink:



Okay mester, vi kan også bare spytte lallegladt ros ud til Microsoft, uanset deres beslutninger :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. jun 2013 20:37

Buktu skrev:
Slimjay DK skrev:Forhindre og forhindre, de benytter sig af en anden teknologi til at koble op med (WIFI Direct) der bl.a. giver mere båndbredde, hvilket i sidste ende giver dig bedre og renere lyd i headsettet. :wink:



Du skal ikke bilde mig ind at det ville være nogen særlig opgave at muliggøre 360 controllere på One :) Og da slet ikke at det på en eller anden måde skulle komme mig til gode at de ikke har gjort det. Det har aldrig været en teknisk forhindring for dem, det er udelukkende fordi de de har en betydeligt pænere profitmargin på accessories end de har på selve konsollen.


Nej, det vil bare kræve en 2.4Ghz sender / modtager i konsollen og at resten er hardwaren samt softwaren er kompatibelt med :)

Og hvis det er så simpelt, så kommer der nok en adapter du kan smide i USB porten fra en eller anden 3. parts udvikler ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 20:51

Slimjay DK skrev:
Buktu skrev:
Slimjay DK skrev:Forhindre og forhindre, de benytter sig af en anden teknologi til at koble op med (WIFI Direct) der bl.a. giver mere båndbredde, hvilket i sidste ende giver dig bedre og renere lyd i headsettet. :wink:



Du skal ikke bilde mig ind at det ville være nogen særlig opgave at muliggøre 360 controllere på One :) Og da slet ikke at det på en eller anden måde skulle komme mig til gode at de ikke har gjort det. Det har aldrig været en teknisk forhindring for dem, det er udelukkende fordi de de har en betydeligt pænere profitmargin på accessories end de har på selve konsollen.


Nej, det vil bare kræve en 2.4Ghz sender / modtager i konsollen og at resten er hardwaren samt softwaren er kompatibelt med :)

Og hvis det er så simpelt, så kommer der nok en adapter du kan smide i USB porten fra en eller anden 3. parts udvikler ..



Nej det gør der sandsynligvis ikke, det er proprietær teknologi. Antallet af knapper er fuldstændig ens, så på den led er det en vældig simpel sag at understøtte i softwaren :)

Jeg må indrømme at jeg er lidt forvirret - er det urimelige ting jeg brokker mig over? De er ikke overraskende, men det gør det jo ikke bedre.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. jun 2013 20:58

CaptainKicker skrev:Nogen der ved om Viva Pinata-serien er helt død? Kunne være så fedt, med et nyt Viva Pinata til Xbox One, men eftersom a Trouble In Paradise udkom for 4-5 år siden, så er det svært at tro der kommer flere. :/


Er sgu bange for den serie er gået død.
Vi havde ellers meget sjov med både den først og TiP, så jeg ville nok også købe det hvis det kom til One'en. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. jun 2013 21:01

Bubbibubbi skrev:
CaptainKicker skrev:Nogen der ved om Viva Pinata-serien er helt død? Kunne være så fedt, med et nyt Viva Pinata til Xbox One, men eftersom a Trouble In Paradise udkom for 4-5 år siden, så er det svært at tro der kommer flere. :/


Er sgu bange for den serie er gået død.
Vi havde ellers meget sjov med både den først og TiP, så jeg ville nok også købe det hvis det kom til One'en. :)


Æv, den fik da både en TV-serie og DS spil?

Synd, det var ellers en meget sjov og anderledes spil serie. Det første Viva Pinata var fantastisk!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 26. jun 2013 11:18

Sidder lige glor på ham her, og må sige synes han har fat i et par små ting.
http://www.youtube.com/watch?v=xcXdWRJ-xb4
Hvis i før lyst til at se den, så dæmp lyden lidt, for han starter med at råbe et eller andet pjat.

Men en ting han snakkede om, var at den nye xbox one ikke længere skal være regions låst, vil det så ikke sige at jeg kan købe mine spil i Usa og spille løs når jeg rammer Danmark ?
For spil er vel alt andet billigere i fx Usa eller Kina...
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 26. jun 2013 11:22

Jo da den ikke er låst.
Kan vi købte spil i usa :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster

cron