Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2013 18:11

Der var hellere ikke nogen der skrev at det var eksklusivt. De skrev med det samme på Facebook at datoer til andre platforme vil blive annonceret senere. Så det kommer ikke bag på nogen. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 12. jun 2013 18:16

CaptainKicker skrev:Der var hellere ikke nogen der skrev at det var eksklusivt. De skrev med det samme på Facebook at datoer til andre platforme vil blive annonceret senere. Så det kommer ikke bag på nogen. :)


Folk har debatteret på diverse forums om dette.
Samtidig har mange nævnt det som værende en eksklusiv titel til Xbox One, så en del har ikke været informeret.
Ekstra info; så står det både på Gametrailers, IGN osv under platforme "Xbox One" "Xbox360"
Hviket så ikke passer.

Så jo, nogle har skrevet/hentydet til en rendyrket eksklusiv titel.
Så jo, det kommer bag på nogle.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 12. jun 2013 18:17

Jomuhs skrev:
Meistar skrev:
Åh CaptainKicker dog, det har det fordi spillet ikke er så eksklusivt til Xbox One som det blev gjort til.
Så kan der jo f.eks. debatteres yderligere om de 15 eksklusive titler MS lovede til Xbox One.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Du er da godt nok dum at høre på!
Skal du ikke nærmere over på pslife


Du skal tale pænt. Jeg har ikke generet dig Jomus
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2013 18:18

Meistar skrev:
CaptainKicker skrev:Der var hellere ikke nogen der skrev at det var eksklusivt. De skrev med det samme på Facebook at datoer til andre platforme vil blive annonceret senere. Så det kommer ikke bag på nogen. :)


Folk har debatteret på diverse forums om dette.
Samtidig har mange nævnt det som værende en eksklusiv titel til Xbox One, så en del har ikke været informeret.
Ekstra info; så står det både på Gametrailers, IGN osv under platforme "Xbox One" "Xbox360"
Hviket så ikke passer.

Så jo, nogle har skrevet/hentydet til en rendyrket eksklusiv titel.
Så jo, det kommer bag på nogle.


Men hvad kan vi bruge det til, når ingen har diskuteret det her, og dette ikke er PS4 tråden?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 12. jun 2013 18:26

CaptainKicker skrev:
Meistar skrev:
CaptainKicker skrev:Der var hellere ikke nogen der skrev at det var eksklusivt. De skrev med det samme på Facebook at datoer til andre platforme vil blive annonceret senere. Så det kommer ikke bag på nogen. :)


Folk har debatteret på diverse forums om dette.
Samtidig har mange nævnt det som værende en eksklusiv titel til Xbox One, så en del har ikke været informeret.
Ekstra info; så står det både på Gametrailers, IGN osv under platforme "Xbox One" "Xbox360"
Hviket så ikke passer.

Så jo, nogle har skrevet/hentydet til en rendyrket eksklusiv titel.
Så jo, det kommer bag på nogle.


Men hvad kan vi bruge det til, når ingen har diskuteret det her, og dette ikke er PS4 tråden?


Fordi jeg selv havde nævnt tidligere i denne tråd at det var et af de spil der tiltrak mig ved en Xbox One.
Altså hvad er det du prøver på? Stop nu med at være mobset :)

Ellers ignorer indlægget og lad det blive glemt på forrige side.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 12. jun 2013 18:34

Tbigum skrev:Billederne fra Wupti.com viser tydeligt at det følger med

Det er jeg ikke sikker på du skal stole på.
For ingen andre steder, heller ikke i USA følger der 12 mdr. Live med i Day One Edition.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2013 18:36

Nej nej, jeg er glad på dine vegne over at du også får glæde af spillet. Helt klart. :)

Kunne bare ikke lige se det relevante i denne tråd.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 12. jun 2013 20:10

Så er den bestilt hos Elgiganten, de sagde at det også var Day One Edition de fik, så skal jeg bare have fri d. 12 og 13 nov. :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 20:11

Jeg har lige skrevet et blogindlæg, som jeg godt kunne tænke mig at I kiggede på:
http://blogs.xboxlife.dk/skou/9160/next ... redde.html

Der er ikke rigtigt nogen der har snakket om dette område, som voldsomt brug af onlineservices som cloud måske kan resultere i.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 12. jun 2013 20:16

Er det kun xboxen hvor man kan installere sine spil og så ikke længere behøver discen?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 12. jun 2013 20:18

Godt blogindlæg, ikke noget jeg har givet en tanke :O
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 12. jun 2013 20:26

Thorpedo29 skrev:Er det kun xboxen hvor man kan installere sine spil og så ikke længere behøver discen?

Så vidt jeg har hørt, så ja.
Det er også derfor der er så meget DRM kontrol, og krævet internet check-in på Xboxen.
Simpelthen for at de kan kontrollere at du har spillet.
Og det er også derfor du ikke bare kan give spillet væk, eller sælge det.

Det er helt klart en af de absolut fedeste features ved den nye xbox.
Hader selv at skifte skiver hele tiden.

Men forvent ikke at du kan installere dine spil, og så bare give skiven videre til en anden.
Sådan dur det ikke.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 12. jun 2013 20:29

Ville også bare installere mit spil katalog, så man slipper for skiverne bagefter. Men det lyder fedt :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 12. jun 2013 21:04

Xbox One won't offer Live in every country at launch, but it has a concrete lineup of Live-supported countries that includes the US, UK, Australia, New Zealand, Russia and a handful of European nations. Check out the complete list below (image above from NeoGAF).

Without Xbox Live, games on Xbox One won't work in these regions. "Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions," a disclaimer on the Xbox One reservation page says.

The Xbox One requires an internet connection at least once every 24 hours, Microsoft revealed in the days leading up to E3. Without that connection, the Xbox One's ability to play games is locked down.


http://www.joystiq.com/2013/06/12/xbox- ... at-launch/

Danmark er dog på listen .. Men av :(
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2013 21:07

Tbigum skrev:Så er den bestilt hos Elgiganten, de sagde at det også var Day One Edition de fik, så skal jeg bare have fri d. 12 og 13 nov. :-)


Er det releasedatoen, eller bare deres dato? For så skal jeg skynde mig hjem fra Avenged Sevenfold koncert d. 11. :S
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster

cron