Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 12. jul 2014 17:31

Tak Twinkling, men swodniW spurgte først, så giv ham min kode (lidt kø-kultur har man vel) :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf swodniW » 12. jul 2014 17:53

Sådan som jeg har forstået det så indtaster man sin beta kode, vælger platform og derefter kommer der 3 download koder på mail til den platform man valgte, så man kan spille med sine venner og ikke støtte konkurrenten.
Billede
swodniW
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 12. jul 2014 18:07

Jeg kunne også godt tænkte mig en kode ti Destiny :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ragnarr90 » 12. jul 2014 18:12

666 sider... :twisted:
Ragnarr90
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lodberg » 12. jul 2014 18:30

Jeg vil også blive meget glad for en Destiny beta kode :)
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 13. jul 2014 01:08

Som sagt, jeg har kun beta koder til PS4 - syntes ikke jeg overhovedet kunne vælge X1 da jeg skulle vælge platform, men jeg kan huske forkert. Jeg forsøger selvfølgelig at overholde en kø kultur.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf krig » 13. jul 2014 11:24

lavede amazon preorder tricket og afbestilte med det samme..

kunne sagtens vælge Xbox one som platform, men jeg kan først få koder den 23 juli
jeg skal kun bruge 1..
de 2 andre poster jeg herinde :D

ses i Betaen
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 13. jul 2014 12:41

Lækkert. Hvis nogen har en Xbox One kode, giver jeg gerne til et par Colaer eller noget.
Evt. over mobilepay..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 14. jul 2014 21:44

Så blev min pre-order fra juni 2013 på X1 annulleret og lavede så en ny så jeg undgår kinect og Dance central .... Så hvis der er nogen der vil købe min digital udgave til Fifa 15, så stik mig en pb.......

Fik også forudbestilt HALO MCC ....... Glæder mig sindssygt meget til at game på X1......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 14. jul 2014 21:48

Aaliyahchili skrev:Så blev min pre-order fra juni 2013 på X1 annulleret og lavede så en ny så jeg undgår kinect og Dance central .... Så hvis der er nogen der vil købe min digital udgave til Fifa 15, så stik mig en pb.......

Fik også forudbestilt HALO MCC ....... Glæder mig sindssygt meget til at game på X1......

Tror et indlæg i FIFA tråden, og så er det spil solgt på rekordtid
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf psg4ever » 14. jul 2014 22:31

Jeg ville gerne købe din digitale udgave af fifa 15, har sendt dig PB :-)
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 15. jul 2014 20:58

Er ryse son of rome noget værd? umiddelbart synes jeg det ser fint nok ud og går lidt og overvejer at købe det så hvad siger panelet? :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 15. jul 2014 21:01

Jeg tror de fleste herinde har haft det ok med Ryse ..

Kigger man på Reviews fra det store udland, så er de ikke særlig begejstret. Jeg ved dog at den dag jeg køber en One, så skal jeg spille Ryse anyway :) Men så er prisen på spillet nok også under 100 kr :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf mortnDK » 15. jul 2014 21:46

Hvis jeg nu hiver en maskine hjem og opsætter den med min egen adresse og ikke går i US store osv, kan jeg så købe eksempelvis car pass til Forza selvom der ikke er en dansk store? Tænker mere at det virker til folk begynder at have problemer med deres content købt i US store.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 15. jul 2014 22:10

mortnDK skrev:Hvis jeg nu hiver en maskine hjem og opsætter den med min egen adresse og ikke går i US store osv, kan jeg så købe eksempelvis car pass til Forza selvom der ikke er en dansk store? Tænker mere at det virker til folk begynder at have problemer med deres content købt i US store.

Nej du kan ikke købe noget med en dansk adresse før det danske marketplace åbner op.
Men hvad mener du med folk har problemer med noget købt på det amerikanske marketplace?

Jeg har absolut ingen problemer med alle mine spil eller nogle af alle de addons jeg har købt..
Så hop du bare med på bølgen og spar en masse penge.

Det vil næsten være dumt at lade være når nu det er så meget billiger, og nej, du mister ikke dine ting efter september.
Du skal dog muligvis ind i indstillinger og ændre Xbox'en til USA hvis du vil hente dine købte ting igen.

Jeg kommer ikke selv til at skifte min til dansk, da jeg hellere vil have min Xbox på engelsk, så den kommer bare til at stå til USA, også efter september.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster