Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 11:29

Bubbibubbi skrev:Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....




http://gearnuke.com/possible-fix-xbox-o ... een-death/

Nogen mener at man kan fixe det ved at bruge den USB-baserede Day One update. Du kan finde den i linket
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf torniel » 25. nov 2013 11:29

Bubbibubbi skrev:Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....


Øv! Det er surt. Det må være fordi det er et Sony TV... ;) Held og lykke!
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. nov 2013 11:29

Bubbibubbi skrev:Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....




Øv for fanden. :-/

Håber du finder en løsning hurtigt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 25. nov 2013 11:29

[="Bubbibubbi"]Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....



[/quote

Kæft hvor surt :( jeg har gået med den samme følelse. Hvad nu hvis.
Blev 360 her fra ikke ordnet i Tyskland?

Med hensyn til pakke post modtager jeg aldrig efter 14.00. Men vis det er ups eller FedEx kommer de nogle gange ved 16.00 tiden.
Senest rettet af ALIE 25. nov 2013 11:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. nov 2013 11:31

Nøj det er nitten! Jeg håber du finder en løsning (og lytter også selv med her, da jeg har tænkt mig at snuppe en PS4 fra amazon.de også).
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 25. nov 2013 11:40

Føler med dig Bubbi. Det er virkelig sur røv og en af grundene til jeg ikke har bestilt fra udlandet. Kan ikke bære tanken om det skulle ske :'(

Håber du enten finder en løsning eller får ombyttet den hurtigt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. nov 2013 11:40

Bubbibubbi skrev:Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....



Super nedtur..
Bl.a. En af grundene til at jeg venter med X1 til DK launch, og napper en PS4 på fredag.
Frygten for alt det bøvl når der ikke er dansk support. Og risikoen er der jo for en defekt model, desværre.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 11:45

Fuck hvor nederen! Nu frygter jeg sgu da' for alvor at maskinen ikke virker... Er da' ufatteligt at Microsoft Danmark ikke vil hjælpe dig med konsollen. Det er sgu dårlig stil... Har selv betalt noget der ligner 550kr alene i forsendelse for at få den her til DK hurtigere... Kan slet ikke forestille mig hvor sur jeg vil blive hvis en konsol til over 4000kr ikke virker... :-(

PS: Har det sådan at når ét firma sender et produkt ud i verdenen, så skal de også yde support på det uanset hvor henne det er købt og hvem indenfor firmaet man ringer til... Og det var netop udelukkende pga. dette at jeg tøvede med at købe Xbox One fra udlandet. Lige nu er jeg sgu lidt negativ over dette... Den HAR bare at virke når den kommer.. :^o
Senest rettet af UnrealPirate 25. nov 2013 11:48, rettet i alt 1 gang.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 11:46

Sådan er livet.
Prøver den update metode der. Tvivler bare på det virker, da der ikke engang er grønt logo nu når jeg tænder den.
Bare sort skærm.

Men nu må vi se. Amazon vil få en engelsktalende til at sende mig en mail inden for 24 timer, da microsoft ikke kan hjælpe.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 25. nov 2013 11:47

ramlas skrev:
munckster skrev:Så for satan. Så kom der liv i dyret!

Billede

:D



For sa... da, der er plads til en 55'' (ser godt ud):)


Den er 51" den der hænger der nu :-)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 25. nov 2013 11:49

Jeg læste imorges et sted, at Microsoft er i kontakt med dem der har problemer med deres xbox one konsoler, og de sender en ny ud til dem der har problemer næsten samme dag, så du ikke skal vente 3 uger før du for den tilbage fra rep. Jeg prøver at finde artiklen.

Link: http://www.polygon.com/2013/11/22/5134804/microsoft-we-plan-to-take-care-of-customers-with-faulty-xbox-ones
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 11:50

Competa skrev:Jeg læste imorges et sted, at Microsoft er i kontakt med dem der har problemer med deres xbox one konsoler, og de sender en ny ud til dem der har problemer næsten samme dag, så du ikke skal vente 3 uger før du for den tilbage fra rep. Jeg prøver at finde artiklen.


Kun i USA?... :^o

Ja eller i de lander den officielt er udkommet i?
Senest rettet af UnrealPirate 25. nov 2013 11:53, rettet i alt 1 gang.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 25. nov 2013 11:51

UnrealPirate skrev:Fuck hvor nederen! Nu frygter jeg sgu da' for alvor at maskinen ikke virker... Er da' ufatteligt at Microsoft Danmark ikke vil hjælpe dig med konsollen. Det er sgu dårlig stil... Har selv betalt noget der ligner 550kr alene i forsendelse for at få den her til DK hurtigere... Kan slet ikke forestille mig hvor sur jeg vil blive hvis en konsol til over 4000kr ikke virker... :-(

PS: Har det sådan at når ét firma sender et produkt ud i verdenen, så skal de også yde support på det uanset hvor henne det er købt og hvem indenfor firmaet man ringer til... Og det var netop udelukkende pga. dette at jeg tøvede med at købe Xbox One fra udlandet. Lige nu er jeg sgu lidt negativ over dette... Den HAR bare at virke når den kommer.. :^o


Den er jo ikke udgivet i DK så at de ikke supportere kan sagtens forsvares. Men det er røv hamrende ærgerligt!

@Competa
Er det ikke kun i lande hvor den er udkommet? Tror det var på IGN der stod noget om det du omtaler.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 11:52

Competa skrev:Jeg læste imorges et sted, at Microsoft er i kontakt med dem der har problemer med deres xbox one konsoler, og de sender en ny ud til dem der har problemer næsten samme dag, så du ikke skal vente 3 uger før du for den tilbage fra rep. Jeg prøver at finde artiklen.

Link: http://www.polygon.com/2013/11/22/5134804/microsoft-we-plan-to-take-care-of-customers-with-faulty-xbox-ones


Eftersom Microsoft Danmark ikke vil have noget som helst med den at gøre, så tvivler jeg sgu på det der kan lade sig gøre i Danmark.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 11:55

Man skulle næsten oprette en tråd her på siden med en afstemning om hvem der har fået maskiner der virker og hvem der ikke har...

Men føler sgu med dig Bubbi... Fandeme nederen at din maskine ikke virker... :-(
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster