Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 16:46

Amazon.co.uk spytter dyret afsted d. 21 - dvs. at med lidt held, så kan den rent faktisk være i københavn om fredagen, og ude hos os allerede mandag! :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Akandreasen » 19. nov 2013 17:25

Det der RYSE der, det ser sku da meget fedt ud alligevel. :) Køber det nok engang når prisen er faldet til omkring 150,-
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 19. nov 2013 17:32

Crap !!! mediamarkt har heller ikke flere X1

Sehr geehrter .........,

 

leider wird es nicht möglich sein eine Xbox One am Freitag zu erwerben.

Wegen der hohen Nachfrage können wir leider keinen genauen Liefertermin nennen. Gern jedoch reservieren wir Ihnen ein Gerät. Sobald dieses bei uns Verfügbar ist, werden wir Sie benachrichtigen. Für die Reservierung benötigen wir Ihren Namen, sowie ihre Anschrift und Telefonnummer.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 19. nov 2013 17:36

Major Oblivious skrev:Amazon.co.uk spytter dyret afsted d. 21 - dvs. at med lidt held, så kan den rent faktisk være i københavn om fredagen, og ude hos os allerede mandag! :D


Jeg få min på fredag, havde opdateret kort og derfor kunne jeg ikke se leveringsdag :D
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 19. nov 2013 17:46




Uhhh det bliver godt! :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 19. nov 2013 17:48

Elsker muligheden for at snap'e twitch imens man gamer! Fandme cool :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 19. nov 2013 18:03

Blandina skrev:Crap !!! mediamarkt har heller ikke flere X1

Sehr geehrter .........,

 

leider wird es nicht möglich sein eine Xbox One am Freitag zu erwerben.

Wegen der hohen Nachfrage können wir leider keinen genauen Liefertermin nennen. Gern jedoch reservieren wir Ihnen ein Gerät. Sobald dieses bei uns Verfügbar ist, werden wir Sie benachrichtigen. Für die Reservierung benötigen wir Ihren Namen, sowie ihre Anschrift und Telefonnummer.


Uuh. Hvordan ser det ud mht. spil tror du? Er der mulighed for at få lagt nogle spil til side, hvis man skal derned og have en Xbox One under alle omstændigheder?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Hasani94 » 19. nov 2013 18:18

Lowlandet skrev:


Uhhh det bliver godt! :-)

Så kan man se LoL imens man gamer! Awesome feature! :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2013 18:21

Så kan I passende nuppe de achievements der er pakket med Twitch. No joke. De er officielle.

Newcomer: Watch one hour of live video on Twitch

Competitive: Watch 10 hours of live video on Twitch

Best Viewer: Watch 100 hours of live video on Twitch

Hipster: Watch one hour of live video on Twitch channels that have less than 10 viewers

Talent Scout: Watch 10 hours of live video on Twitch channels that have less than 10 viewers

Max Bandwidth: Watch a single channel on Twitch for more than eight hours consecutively

Around the Clock: Watch at least one minute of live video on Twitch in each hour of a full day

Prime Time: Watch a total of 10 hours of live video on Twitch between peak viewing hours from 7:30 to 11:30PM, on a weekday



Anyways, irriterende for mig, som er noget så ligeglad med apps lige pt., men som helst vil spille de nye spil :-/ Kom nu MS, send nu et par Xbox Ones til Danmark.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 19. nov 2013 18:22

Det skal lige siges de achievements vidst ikke går til ens normale gamerscore, men en "media-gamerscore" eller sådan noget :-) Den man også får TV, machinima osv achievements til :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 18:27

Macheta skrev:
Blandina skrev:Crap !!! mediamarkt har heller ikke flere X1

Sehr geehrter .........,

 

leider wird es nicht möglich sein eine Xbox One am Freitag zu erwerben.

Wegen der hohen Nachfrage können wir leider keinen genauen Liefertermin nennen. Gern jedoch reservieren wir Ihnen ein Gerät. Sobald dieses bei uns Verfügbar ist, werden wir Sie benachrichtigen. Für die Reservierung benötigen wir Ihren Namen, sowie ihre Anschrift und Telefonnummer.


Uuh. Hvordan ser det ud mht. spil tror du? Er der mulighed for at få lagt nogle spil til side, hvis man skal derned og have en Xbox One under alle omstændigheder?


Du kan med garanti maile dem, og få spil lagt til side.
Jeg troede at de havde en Forza bundle på lager til d. 22 - det kunne de ikke garantere, men de ville gerne lægge Forza + konsol til side til mig. Men konsollen ville bare ikke være der den 22. Så jeg opgav :?

De skal bare bruge din adresse og telefonnummer (mener jeg)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2013 18:28

Tak, det var jeg ikke klar over. Ville også være lidt tosset at få dem ind blandt sine spil. Havde i hvertfald haft 1000G i YouTube appen for længst så, lol.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 19. nov 2013 18:38

Major Oblivious skrev:
Macheta skrev:
Blandina skrev:Crap !!! mediamarkt har heller ikke flere X1

Sehr geehrter .........,

 

leider wird es nicht möglich sein eine Xbox One am Freitag zu erwerben.

Wegen der hohen Nachfrage können wir leider keinen genauen Liefertermin nennen. Gern jedoch reservieren wir Ihnen ein Gerät. Sobald dieses bei uns Verfügbar ist, werden wir Sie benachrichtigen. Für die Reservierung benötigen wir Ihren Namen, sowie ihre Anschrift und Telefonnummer.


Uuh. Hvordan ser det ud mht. spil tror du? Er der mulighed for at få lagt nogle spil til side, hvis man skal derned og have en Xbox One under alle omstændigheder?


Du kan med garanti maile dem, og få spil lagt til side.
Jeg troede at de havde en Forza bundle på lager til d. 22 - det kunne de ikke garantere, men de ville gerne lægge Forza + konsol til side til mig. Men konsollen ville bare ikke være der den 22. Så jeg opgav :?

De skal bare bruge din adresse og telefonnummer (mener jeg)


Okay, tak. Vil jeg lige prøve så. Mon de tager imod engelske beskeder? For jeg er mildest talt elendig til tysk. Kan bare ikke snakke det sprog, eller for den sags skyld skrive noget tysk.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 19. nov 2013 18:41

Haha, jeg kan ingengang finde ud af at sende en besked inde på deres hjemmeside, fordi det hele står på tysk, og jeg ikke kan forstå en brik af det hele :).
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 19:00

Macheta skrev:Haha, jeg kan ingengang finde ud af at sende en besked inde på deres hjemmeside, fordi det hele står på tysk, og jeg ikke kan forstå en brik af det hele :).


Jeg skrev til dem på engelsk, men de svarede på tysk, så jeg kørte deres mails gennem google translate.. Er også selv meget dårlig til tysk.
Men du kan maile dem på denne e-mail. Sikkert en god ide at nævne du gerne vil hente spillene i Flensburg. :)
mm.Flensburg.Kundenfeedback@media-saturn.com
Så får du fat i deres Flensborg afdeling.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron