Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Rygte: Always On

Indlægaf Krueger » 8. apr 2013 09:41

Shooter DK skrev:under alle omstændigheder, er det vel tankevækkende at i en måling på et xbox forum, vil 39% smutte hvis dette bliver aktuelt. og 45% vil i alt ikke vælge xbox, hvis vi medregner dem der vil forlade konsol markedet. selvfølgelig har kun 64 stemt, men alligevel, dette er jo trods alt et xbox forum.

Det viser vel bare at folk ikke er fanboys, og at de går efter den konsol som de vil få mest glæde af =D> Men som det er blevet nævnt flere gange tidligere i tråden så er always on jo stadigvæk blot et rygte :)
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Shooter DK » 8. apr 2013 09:44

Krueger skrev:
Shooter DK skrev:under alle omstændigheder, er det vel tankevækkende at i en måling på et xbox forum, vil 39% smutte hvis dette bliver aktuelt. og 45% vil i alt ikke vælge xbox, hvis vi medregner dem der vil forlade konsol markedet. selvfølgelig har kun 64 stemt, men alligevel, dette er jo trods alt et xbox forum.


Det viser vel bare at folk ikke er fanboys, og at de går efter den konsol som de vil få mest glæde af =D> Men som det er blevet nævnt flere gange tidligere i tråden så er always on jo stadigvæk blot et rygte :)


Hvilket er dejligt at folk er så objektive. Jeg vil selv vurdere, hvor jeg får mest for mine penge, inden at valget falder for mit eget vedkommende.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Elgaard » 8. apr 2013 10:00

Krueger skrev:
Shooter DK skrev:under alle omstændigheder, er det vel tankevækkende at i en måling på et xbox forum, vil 39% smutte hvis dette bliver aktuelt. og 45% vil i alt ikke vælge xbox, hvis vi medregner dem der vil forlade konsol markedet. selvfølgelig har kun 64 stemt, men alligevel, dette er jo trods alt et xbox forum.

Det viser vel bare at folk ikke er fanboys, og at de går efter den konsol som de vil få mest glæde af =D> Men som det er blevet nævnt flere gange tidligere i tråden så er always on jo stadigvæk blot et rygte :)


Men mon ikke der kunne ligge mere bag end bare Always On, hvis folk overvejer at skifte platform? Jeg overvejer stærkt PS4 som min primære konsol næste generation, men det er som sagt mest fordi jeg syntes Sony har haft de mest spændende spil at byde på i den seneste tid. Om Xbox 720 bliver Always On eller ej er ikke altafgørende for mig, men det vil bare være endnu et plus til Sony.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Rygte: Always On

Indlægaf artemisthemp » 8. apr 2013 10:22

Sidder endelig lige og tænker på, hvor mange som ikke har Internet vil vide at, Next Box kræver Internet for at, kunne spille spil (Hvis rygter er sande ofc)
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Rygte: Always On

Indlægaf MutantFoodStamp » 8. apr 2013 12:52

Jeg tror ikke rigtig på de her rygter om allways on, jeg tror ikke at Microsoft vil risikere at begynde at få en masse klager fra kunder om at de sidder med en 3-4000,- kr dyr brevvægt hvis nu internettet skulle gå ned.
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Twinkling » 8. apr 2013 12:53

PS4eren vil ikke have en always online funktion, men den har en stand by funktion der vil holde spil og apps opdateret, så man ikke skal bruge tid på opdateringer, når man egentlig bare vil igang med at spille. Smart, men ikke noget jeg vil benytte mig af, da jeg ikke vil vækkes om natten fordi den starter op og så er den ekstra strøm det vil forbruge.

Jeg tror faktisk at den næste Xbox Always On funktion vil være det samme. Som jeg før har sagt, MS vil være godt dumme hvis de kræver at maskinen skal være på nettet. Det vil for det første dræbe salget af maskinen (beviset har vi lgie i denne tråd) men også få hackere til at hacke maskinen noget hurtigere end ellers fordi de vil se det som en udfordring og udvise deres hævntørst.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Rygte: Always On

Indlægaf nakka » 8. apr 2013 14:23

Twinkling skrev:PS4eren vil ikke have en always online funktion, men den har en stand by funktion der vil holde spil og apps opdateret, så man ikke skal bruge tid på opdateringer, når man egentlig bare vil igang med at spille. Smart, men ikke noget jeg vil benytte mig af, da jeg ikke vil vækkes om natten fordi den starter op og så er den ekstra strøm det vil forbruge.

.


du behøver ikke sætte den til at opdatere om natten. tror faktisk slet ikke den vil gøre det. ifølge Cerny , vil det ikke være nødvendigt. du finder det spil du har lyst til at spille. du smider det i/starter det. hov der er en opdatering. det klares i baggrunden mens du spiller spillet (med opdateringen).. ligesom når du skal downloade fra storen. du finder spillet. klik. du har "hentet starten"/streamer starten af spillet. imens downloader resten i baggrunden. fokuset er at man aldrig skal se et spil installere eller opdatere. så om du vil det eller er, så er det noget du kommer til at benytte dig af - men aldrig kommer til at opdage du benytter. smart hva? - alt dette virker selvfølgelig kun hvis du har internet. du kan ikke downloade eller opdater uden :)

som tidligere nævnt. så tror jeg også sony har noget always on med ps4... hvis MS gør dette (og alt tyder på det), ja så vil udviklerne gøre det samme på ps4. sony har sagt muligheden er der, men det er op til udviklerne at benytte det (ligesom med Bionic Commando Rearmed til ps3). herved for sony aldrig den dårlige PR, skylden flyttes til udviklerne, som sikkert vil kaste den videre på MS.. da det sikkert er "nemmere" at udvikle det på den måde, at begge konsoller gør det samme (også selvom xboxen virker til at være markant dårlige i spec.). så vil sonyfolkene hygge sig i deres stole - for selvfølgelig ville sony gerne lave en always on konsol, det er jo til at stoppe hacks osv.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Slimjay DK » 8. apr 2013 14:55

@Nakka Sony kan jo ikke tvinge "always on" ned over deres kunder, når de ikke selv formår at være online hele tiden :) Vi ser jo tit "planlagt nedetid på PSN", hvor tit ser du planlagt nedetid på xboxlive ?? :)

Men jeg er spændt på hvordan de ruller opdateringer ud imens man spiller, Det har jo aldrig været muligt på pc eller andre enheder at opdaterer elementer der er i brug af systemet. Men ok, det kan jo være at det kun er speciale ting den kan opdaterer i baggrunden

Download af spil og begynd at spille med det samme featuren bliver interessant, glæder mig til at se hvordan den håndtere spillet, hvis din linie går ned .. Her tænker jeg " du nåede ikke dit check point / save point " sur røv, for resten af spillet mangler :) eller din linie er så sløv at du indhenter det downloaded ... :) Jeg vil mene der skal programmeres på en special måde, hvis det skal virke optimalt ... :?:

Men en ting er sikkert .. skulle Xbox'en stinke for hårdt, så er jeg på en PS4 på release :D
Senest rettet af Slimjay DK 8. apr 2013 15:01, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Always On

Indlægaf artemisthemp » 8. apr 2013 15:01

nakka skrev:
Twinkling skrev:PS4eren vil ikke have en always online funktion, men den har en stand by funktion der vil holde spil og apps opdateret, så man ikke skal bruge tid på opdateringer, når man egentlig bare vil igang med at spille. Smart, men ikke noget jeg vil benytte mig af, da jeg ikke vil vækkes om natten fordi den starter op og så er den ekstra strøm det vil forbruge.

.


du behøver ikke sætte den til at opdatere om natten. tror faktisk slet ikke den vil gøre det. ifølge Cerny , vil det ikke være nødvendigt. du finder det spil du har lyst til at spille. du smider det i/starter det. hov der er en opdatering. det klares i baggrunden mens du spiller spillet (med opdateringen).. ligesom når du skal downloade fra storen. du finder spillet. klik. du har "hentet starten"/streamer starten af spillet. imens downloader resten i baggrunden. fokuset er at man aldrig skal se et spil installere eller opdatere. så om du vil det eller er, så er det noget du kommer til at benytte dig af - men aldrig kommer til at opdage du benytter. smart hva? - alt dette virker selvfølgelig kun hvis du har internet. du kan ikke downloade eller opdater uden :)

som tidligere nævnt. så tror jeg også sony har noget always on med ps4... hvis MS gør dette (og alt tyder på det), ja så vil udviklerne gøre det samme på ps4. sony har sagt muligheden er der, men det er op til udviklerne at benytte det (ligesom med Bionic Commando Rearmed til ps3). herved for sony aldrig den dårlige PR, skylden flyttes til udviklerne, som sikkert vil kaste den videre på MS.. da det sikkert er "nemmere" at udvikle det på den måde, at begge konsoller gør det samme (også selvom xboxen virker til at være markant dårlige i spec.). så vil sonyfolkene hygge sig i deres stole - for selvfølgelig ville sony gerne lave en always on konsol, det er jo til at stoppe hacks osv.

Hvis det virker lidt ligesom Plus kan du sæt automatisk opdatering op til at, køre f.eks 12:00-14:00
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Major Oblivious » 8. apr 2013 16:45

Ham tech-bloggeren har snakket med OXM
http://www.oxm.co.uk/51994/xbox-720-lea ... y-nothing/
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Keras » 8. apr 2013 16:53

"If there isn't a connection, no games or apps can be started," the source continued. "If the connection is interrupted then after a period of time—currently three minutes, if I remember correctly—the game/app is suspended and the network troubleshooter started."
Kilde Kotaku. http://kotaku.com/the-next-xbox-will-re ... -470062456

Ellers tak siger jeg bare. Så bliver min nextgen konsol en ps4.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Re: Rygte: Always On

Indlægaf maagaard90 » 8. apr 2013 16:56

Major Oblivious skrev:Ham tech-bloggeren har snakket med OXM
http://www.oxm.co.uk/51994/xbox-720-lea ... y-nothing/


meget spændende interview, som får lagt låg på al den hysteri, som har været den seneste tid.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf CaptainKicker » 8. apr 2013 17:05

Godt interview. Selvom at "For me, Xbox 360 is almost entirely an online experience", ikke er sådan jeg har det, så var det alt i alt, et positivt kig på det her galskab.

Har også valgt i dag, at cancel min PS4 pre-order, som jeg lavede med Gamestops byt 5 ind-bla bla, og så bare smide det over, så Xboxen er betalt.

Jeg er stensikker på at Microsoft har den perfekte løsning klar, mht. den nye Xbox, og at det gavner alle på den ene eller anden måde.

Det er alt for tidligt at afskrive en konsol, når den ikke er annonceret endnu. Men interviewet gør bare jeg glæder mig mere og mere!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Elgaard » 8. apr 2013 18:03

maagaard90 skrev:
Major Oblivious skrev:Ham tech-bloggeren har snakket med OXM
http://www.oxm.co.uk/51994/xbox-720-lea ... y-nothing/


meget spændende interview, som får lagt låg på al den hysteri, som har været den seneste tid.


Men gør han så rent faktisk det? Han afkræfter jo ikke rygterne om at maskinen kan gå hen og blive always on, nærmest tværtimod: "Thurrott claims he has access to documents that reveal the next Xbox "must be internet-connected to use", but says he's not sure of the precise ramifications.".

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor Microsoft ikke selv har givet en udmelding om det - De kunne let afkræftet rygterne, uden at nævne noget specifikt om den nye konsol, og så var der for alvor lagt låg på. Jeg er bange for at grunden til de ikke har gjordt det er at der rent faktisk er noget om snakken.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Twinkling » 8. apr 2013 18:27

Ja, eller også er de stadig ved overvejelsen om det skal implementeres, og de følger med i debatten. Så lad os blive ved med at sige hvor vi kan, at det ikke er noget vi er interesseret i. They might listen along.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron