Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 26. jul 2014 09:25

susperia skrev:Jeg får en one mere her til september, som kommer i soveværelset.
Og jeg syntes da at det er alt for fedt, at jeg kan sætte den ene som home Xbox, jeg håber så bare at man kan spille samme spil online samtidigt.
Fordi kæresten kan godt lide at spille bf, og online fps i det hele taget, og normalt skal vi have 2 guld abonnement, 2 battlefield, og 2 premium, men nu kan hun bare bruge mit, så det er jo alligevel en del at spare.
Og jeg føler da ikke at jeg laver noget ulovligt i det, da det jo er mine begge 2.

Men har de egentlig ikke udtalt, at det måske alligevel kommet på et tidspunkt, det med at dele med flere venner?

Jeps.
Det er præcist hvad i kan bruge game Sharing til.
Så kan i nemlig nøjes med 1x spil og 1x Premium.
Og i kan sagtens spille online samtidigt.
Faktisk er jeg lige ved at tro i også kan dele den ene profils Gold på den ene Xbox,
så i også kun behøver 1x Gold.
Hvis du logger ind med din gold profil på den ene Xbox og sætter den som Home Xbox, og også vælger "share gold on this Xbox" så vil de andre profiler på den Xbox kunne spille med online.
Derefter logger du bare ind med din egen profil på din anden Xbox.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. jul 2014 18:38

Når man snapper en vindue i høre side, hvilken knap fjerner man snappen med, jeg ved man kan sige xbox unsnap, men min
xbox lytter aldrig hele tiden
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 27. jul 2014 18:45

Mikael Nielsen skrev:Når man snapper en vindue i høre side, hvilken knap fjerner man snappen med, jeg ved man kan sige xbox unsnap, men min
xbox lytter aldrig hele tiden


Tryk på xboxknappen på kontrolleren og tryk på unsnap :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. jul 2014 18:54

JohnH skrev:
Mikael Nielsen skrev:Når man snapper en vindue i høre side, hvilken knap fjerner man snappen med, jeg ved man kan sige xbox unsnap, men min
xbox lytter aldrig hele tiden


Tryk på xboxknappen på kontrolleren og tryk på unsnap :wink:



Åh ja det virker.
Takker for hjælpen, i er alle virkelig gode til at hjælpe i denne forum
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 27. jul 2014 20:28

Mikael Nielsen skrev:Når man snapper en vindue i høre side, hvilken knap fjerner man snappen med, jeg ved man kan sige xbox unsnap, men min
xbox lytter aldrig hele tiden

Så har du med garanti ikke kalibreret din kinect ordentligt.
Se evt denne 10 minutters video.
Den er guld værd for en korrekt kalibrering:
http://youtu.be/FeLUcamiK0I

I starten havde jeg også gjort det helt forkert og måtte nogen gange råbe ret hørt og overdrevet tydeligt før den hørte efter.
Men efter jeg så den video, og gjorde som han sagde med bl.a. at have alt det der normalt larmer i mit game
room stående tændt, kan jeg nu sidde og tale helt stille og roligt til den, og den fanger det bare hver gang.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zieglers » 27. jul 2014 23:50

Jeg synes snap-featuren er rigtig fin, men er træt af måden man får det frem på med controlleren.
Jeg brugte tit doubletap på xbox-knappen, hvor man holder den nede anden gang, til at slukke controlleren. Nu snapper den i stedet og det irriterer mig en del. Nogen der ved om man kan indstille controller layout?
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. jul 2014 06:54

Zieglers skrev:Jeg synes snap-featuren er rigtig fin, men er træt af måden man får det frem på med controlleren.
Jeg brugte tit doubletap på xbox-knappen, hvor man holder den nede anden gang, til at slukke controlleren. Nu snapper den i stedet og det irriterer mig en del. Nogen der ved om man kan indstille controller layout?


Desværre, det kan du ikke.
Microsoft er efter min mening på vej i den gale retning.
De bruge en masse tid og ressourcer på at lave en masse løsninger til dem der ikke gider have Kinect,
men siger man efter min mening fra på Kinecten, må man altså også erkende at man må undvære nogle af de features den giver.
Er enig med hensyn til dobbelt-tab på xbox-knappen, det er møg irriterende.
Vi må håbe vi i fremtiden for mulighed for at bestemme hvad knappen skal gøre.
Jeg tvivler dog.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 28. jul 2014 15:31

BuBubbi skrev:
Mikael Nielsen skrev:Når man snapper en vindue i høre side, hvilken knap fjerner man snappen med, jeg ved man kan sige xbox unsnap, men min
xbox lytter aldrig hele tiden

Så har du med garanti ikke kalibreret din kinect ordentligt.
Se evt denne 10 minutters video.
Den er guld værd for en korrekt kalibrering:
http://youtu.be/FeLUcamiK0I

I starten havde jeg også gjort det helt forkert og måtte nogen gange råbe ret hørt og overdrevet tydeligt før den hørte efter.
Men efter jeg så den video, og gjorde som han sagde med bl.a. at have alt det der normalt larmer i mit game
room stående tændt, kan jeg nu sidde og tale helt stille og roligt til den, og den fanger det bare hver gang.


Jeg har godt nok gjort det på videoen et stykke tilbage i tiden, det kan da godt være jeg skal have rekalibreret igen.
engelsk udtalt med nordvest jydsk accent er nok heller ikke nemt at forstå for kinect :D
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. jul 2014 16:41

Mikael Nielsen skrev:Jeg har godt nok gjort det på videoen et stykke tilbage i tiden, det kan da godt være jeg skal have rekalibreret igen.
engelsk udtalt med nordvest jydsk accent er nok heller ikke nemt at forstå for kinect :D

Hihi, ja det kan da være det har noget at sige. :D

Jeg har måtte kalibrere min igen på et tidspunkt, mener det var efter en af 1407 opdateringerne.
Efter den kom ud var det som om min kalibrering blev nulstillet.
Men efter en re-kalibrering virker det hele igen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zieglers » 28. jul 2014 16:44

BuBubbi skrev:
Zieglers skrev:Jeg synes snap-featuren er rigtig fin, men er træt af måden man får det frem på med controlleren.
Jeg brugte tit doubletap på xbox-knappen, hvor man holder den nede anden gang, til at slukke controlleren. Nu snapper den i stedet og det irriterer mig en del. Nogen der ved om man kan indstille controller layout?


Desværre, det kan du ikke.
Microsoft er efter min mening på vej i den gale retning.
De bruge en masse tid og ressourcer på at lave en masse løsninger til dem der ikke gider have Kinect,
men siger man efter min mening fra på Kinecten, må man altså også erkende at man må undvære nogle af de features den giver.
Er enig med hensyn til dobbelt-tab på xbox-knappen, det er møg irriterende.
Vi må håbe vi i fremtiden for mulighed for at bestemme hvad knappen skal gøre.
Jeg tvivler dog.


Tænkte squ nok man ikke kunne, det er da irriterende. Er fuldstændig enig med dig i at hvis man giver afkald på kinect, giver man også afkald på features.
Tvivler også, men man kan altid håbe :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 29. jul 2014 17:16

Er der andre der har problemer med Twitch på X1 ? Jeg kan faktisk ikke se noget kanaler på den uden de reloader konstant. Jeg kører med kablet internet på min X1, alt andet virker fint nok.
På min pc virker de fleste kanaler på Twitch fint nok.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 21:50

Så er der dårligt nyt efterfulgt af godt nyt :)

Bad news: We are delaying the release of Pinball FX2 on Xbox One until August.

Awesome news: You'll be able to transfer purchased tables from Xbox 360 to Xbox One!!!

Det er fanme god stil ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 29. jul 2014 21:55

Slimjay DK skrev:Så er der dårligt nyt efterfulgt af godt nyt :)

Bad news: We are delaying the release of Pinball FX2 on Xbox One until August.

Awesome news: You'll be able to transfer purchased tables from Xbox 360 to Xbox One!!!

Det er fanme god stil ....


Jep, læste jeg også lige på Reddit.
Tager med glæde en lille forsinkelse, for derimod at få muligheden for at overføre mine tables fra 360'en.
Dejligt at nogle udviklere lytter til deres kunder.

De kunne nemt have været kolde i røven, og i stedet, enten ikke have gjort en skid, eller fx bare have lavet et "tilbud" for os der har nogle baner i forvejen, så man kunne købe dem igen, bare en smule billigere.
Men ligefrem at gøre det helt gratis, det er sgu flot gjort.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf kejseren87 » 29. jul 2014 21:59

EA ACCESS FOR XBOX ONE: THE BEST WAY TO PLAY EA’S GAMES...

http://www.ea.com/news/ea-announces-ea- ... n-xbox-one
kejseren87
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 22:04

BuBubbi skrev:
Slimjay DK skrev:Så er der dårligt nyt efterfulgt af godt nyt :)

Bad news: We are delaying the release of Pinball FX2 on Xbox One until August.

Awesome news: You'll be able to transfer purchased tables from Xbox 360 to Xbox One!!!

Det er fanme god stil ....


Jep, læste jeg også lige på Reddit.
Tager med glæde en lille forsinkelse, for derimod at få muligheden for at overføre mine tables fra 360'en.
Dejligt at nogle udviklere lytter til deres kunder.

De kunne nemt have været kolde i røven, og i stedet, enten ikke have gjort en skid, eller fx bare have lavet et "tilbud" for os der har nogle baner i forvejen, så man kunne købe dem igen, bare en smule billigere.
Men ligefrem at gøre det helt gratis, det er sgu flot gjort.


Nu var det jo mircrosoft der var begrænsningen og ikke Zen Studio ... Zen Studio har jo allerede crossbuy på tables mellem PS3/PS Vita samt PS4 og de tables man havde købt kunne kvit og frit eksporteres over ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron