Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 19. nov 2013 19:10

Ok, her er så fra Saturn.de
Moin Moin,
 
Leider kann ich Ihnen keine Xbox One mehr für den 22.11. zusagen. Der nächste Lieferstep wird voraussichtig Anfang Dezember eintreffen.


Så man må nok formode at første sending er totalt udsolg, og næste sending kommer først i december.

Det var da godt jeg var en af de første der forud bestilte hos coolshop :-D
 
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 19. nov 2013 19:16

Major Oblivious skrev:
Macheta skrev:Haha, jeg kan ingengang finde ud af at sende en besked inde på deres hjemmeside, fordi det hele står på tysk, og jeg ikke kan forstå en brik af det hele :).


Jeg skrev til dem på engelsk, men de svarede på tysk, så jeg kørte deres mails gennem google translate.. Er også selv meget dårlig til tysk.
Men du kan maile dem på denne e-mail. Sikkert en god ide at nævne du gerne vil hente spillene i Flensburg. :)
mm.Flensburg.Kundenfeedback@media-saturn.com
Så får du fat i deres Flensborg afdeling.


Tusind tak, Major.

Virker det der google-translate optimalt nok, til oversættelse? :)

Men vi er enige om, at den mail jeg har sendt afsted, er hos mediamarkt i Flensburg?
Senest rettet af Macheta 19. nov 2013 19:19, rettet i alt 1 gang.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. nov 2013 19:18

Blandina skrev:Ok, her er så fra Saturn.de
Moin Moin,
 
Leider kann ich Ihnen keine Xbox One mehr für den 22.11. zusagen. Der nächste Lieferstep wird voraussichtig Anfang Dezember eintreffen.


Så man må nok formode at første sending er totalt udsolg, og næste sending kommer først i december.

Det var da godt jeg var en af de første der forud bestilte hos coolshop :-D
 


Har også bestilt på coolshop :-) har du fået nogler mail
Om at hvornår de pakke det hele :-) og sender det ?
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 19. nov 2013 19:20

Er der nogle som har hørt noget omkring jeres ordre, fra amazon.de endnu ? :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 19:26

Macheta skrev:
Major Oblivious skrev:
Macheta skrev:Haha, jeg kan ingengang finde ud af at sende en besked inde på deres hjemmeside, fordi det hele står på tysk, og jeg ikke kan forstå en brik af det hele :).


Jeg skrev til dem på engelsk, men de svarede på tysk, så jeg kørte deres mails gennem google translate.. Er også selv meget dårlig til tysk.
Men du kan maile dem på denne e-mail. Sikkert en god ide at nævne du gerne vil hente spillene i Flensburg. :)
mm.Flensburg.Kundenfeedback@media-saturn.com
Så får du fat i deres Flensborg afdeling.


Tusind tak, Major.

Virker det der google-translate optimalt nok, til oversættelse? :)

Men vi er enige om, at den mail jeg har sendt afsted, er hos mediamarkt i Flensburg?


Google translate var bob-bob, men man fik essensen ud af det. Men det gik ærlig talt bedst, da jeg sendte min engelske tekst gennem google translate, som oversatte det til tysk.

hvis du mailede til den adresse, som jeg postede. Så er det Flensborg afdelingen du får fat i :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf casper hansen » 19. nov 2013 19:30

hej her inde.

jeg står og gerne vil ha en Xbox one så hurtig som muligt efter release. ved godt jeg er sent ude men jeg var i tvivl om det skulle være playstation 4 eller Xbox one

jeg har haft Xbox 360 siden den kom ud og har været glad for den så valget er faldet på den nye Xbox one igen

nogen som ved et sted som den kan bestilles evt. med call of duty ghost har kigget lidt rundt i udlandet men synes de er revet væk de fleste steder.

hilsen casper
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 19. nov 2013 19:32

Spankey103 skrev:Er der nogle som har hørt noget omkring jeres ordre, fra amazon.de endnu ? :-)


Ikke endnu desværre :(

Og heller ikke fra Amazon.UK hvor jeg har bestilt spillene
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 19. nov 2013 19:39

hackNICE1112@ skrev:
Blandina skrev:Ok, her er så fra Saturn.de
Moin Moin,
 
Leider kann ich Ihnen keine Xbox One mehr für den 22.11. zusagen. Der nächste Lieferstep wird voraussichtig Anfang Dezember eintreffen.


Så man må nok formode at første sending er totalt udsolg, og næste sending kommer først i december.

Det var da godt jeg var en af de første der forud bestilte hos coolshop :-D
 


Har også bestilt på coolshop :-) har du fået nogler mail
Om at hvornår de pakke det hele :-) og sender det ?


Jeg har været på chatten med dem idag, og Martin, tror jeg han hed, var næsten 100 på at vi har X1 den 29. Men jeg overvejer strækt at køre op til dem selv, så jeg er sikker på at posten ikke fucker op
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2013 19:39

MMMM ;-)

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 19. nov 2013 19:40

casper hansen skrev:hej her inde.

jeg står og gerne vil ha en Xbox one så hurtig som muligt efter release. ved godt jeg er sent ude men jeg var i tvivl om det skulle være playstation 4 eller Xbox one

jeg har haft Xbox 360 siden den kom ud og har været glad for den så valget er faldet på den nye Xbox one igen

nogen som ved et sted som den kan bestilles evt. med call of duty ghost har kigget lidt rundt i udlandet men synes de er revet væk de fleste steder.

hilsen casper



Prøv amazon.it/fr de har stadigvæk day one edition
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 19. nov 2013 19:42

Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede



Det er jo ikke fair :-) Ligger den godt i hånden, altså controlleren
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 19. nov 2013 19:44

casper hansen skrev:hej her inde.

jeg står og gerne vil ha en Xbox one så hurtig som muligt efter release. ved godt jeg er sent ude men jeg var i tvivl om det skulle være playstation 4 eller Xbox one

jeg har haft Xbox 360 siden den kom ud og har været glad for den så valget er faldet på den nye Xbox one igen

nogen som ved et sted som den kan bestilles evt. med call of duty ghost har kigget lidt rundt i udlandet men synes de er revet væk de fleste steder.

hilsen casper


Hej Casper og tillykke med dit valg. Som du sikkert kan fornemme er der rift om X1'eren. Tyskland har solgt hele første sending, ny levering midt i december. Har du prøvet shopto i England? Eller måske Amazon? Og endelig er der jo også coolshop.dk.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 19:51

Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede


Hvis der ikke er embago, så ved du godt, hvordan du får XBL's hits til at eksplodere i aften :D
Spill the beans!!!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2013 19:53

Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede


Smukt!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. nov 2013 19:55

CaptainKicker skrev:
Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede


Smukt!


Lækkert :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron