Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. nov 2013 15:08

jsejrup skrev:Mit fucking drev dur ikke siger den berygtede lyd..... .


endnu en død :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. nov 2013 15:10

jsejrup skrev:Mit fucking drev dur ikke siger den berygtede lyd..... .


Det starter jo godt her... Føler med dig sejrup!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 15:13

blazingnsane skrev:
UnrealPirate skrev:
blazingnsane skrev:Så er min kommet ind af døren =D> =D> =D>


Når du har sat den op... please skriv at den virker ;-)



Den er startet op nu, og er igang med at installere Bf4 :D


Godt at høre om den der virker (blazingnsane), men skidt at høre med jsejrup's maskine... Har efterhånden det indtryk at Xbox One ligesom 360 er noget skrammel af den værste skuffe hardware mæssigt... Håber jeg tager fejl... [-o<
Senest rettet af UnrealPirate 25. nov 2013 15:15, rettet i alt 1 gang.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. nov 2013 15:15

UnrealPirate skrev:Godt at høre om den der virker, men skidt at høre med jsejrup's maskine... Har efterhånden det indtryk at Xbox One ligesom 360 er noget skrammel af den værste skuffe... Håber jeg tager fejl... [-o<


Det ved vi desværre først om nogle måneder. Tror man skal være varsom med at tolke for meget på det. Tænk på hvor mange tilfredse der også er :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. nov 2013 15:15

Det er godt nok surt, også fordi man har købt fordi man ville have på release, og nu står man så bare med bøvl og kan kun få pengene tilbage, fordi der ikke er konsoller nok til bytning og Microsoft DK ikke yder support produktet, da varen jo ikke er tilgængeligt i DK.

Jeg føler med jer ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 15:16

tue69 skrev:
UnrealPirate skrev:Godt at høre om den der virker, men skidt at høre med jsejrup's maskine... Har efterhånden det indtryk at Xbox One ligesom 360 er noget skrammel af den værste skuffe... Håber jeg tager fejl... [-o<


Det ved vi desværre først om nogle måneder. Tror man skal være varsom med at tolke for meget på det. Tænk på hvor mange tilfredse der også er :)


I know, men bliver da' lidt nervøs nu da' flere bare alene i denne tråd over de sidste fem sider har skrevet at deres maskine ikke virker... :^o
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 25. nov 2013 15:18

Nogle der ved hvad jeg skal gøre egentlig? Kontakte shopto eller ms? Værste dag længe det her da..
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 15:20

Tror du skal have fat i MS DK først og høre dem af, ellers ville jeg gå til ShopTo. Det ville jeg ihvertfald gøre...
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 15:20

jsejrup skrev:Nogle der ved hvad jeg skal gøre egentlig? Kontakte shopto eller ms? Værste dag længe det her da..


Du skal kontakte Shopto og sige at den er "dead on arrival" vil jeg tro. Så vidt jeg forstod på Bubbi, så nytter det ikke noget at kontakte Microsoft, da de ikke vil sende DHL ud her i Danmark, da maskinen ikke er officielt ude her.

Er vi oppe på 3-4 stykker herinde med en defekt Xbox One?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 25. nov 2013 15:20

Puha Spif. Du står over for et lotteri med dine 2 konsoller. Åben nu den der virker ;)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 25. nov 2013 15:21

Så kom min men brug for hjælp de herre, jeg er teknik spasser! Sjovt nok passer strømstikket fra england ikke, og havde fundet et andet et frem, regnede med alle kunne bruges, men nu er jeg i tvivl.

På det originale fra england, står der 10A, 250v
På det jeg har, står der 2.5A, 250v, kan det bruges eller ødelægger jeg maskinen så snart jeg starter den?!
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 25. nov 2013 15:21

Morten Skou skrev:
jsejrup skrev:Nogle der ved hvad jeg skal gøre egentlig? Kontakte shopto eller ms? Værste dag længe det her da..


Du skal kontakte Shopto og sige at den er "dead on arrival" vil jeg tro. Så vidt jeg forstod på Bubbi, så nytter det ikke noget at kontakte Microsoft, da de ikke vil sende DHL ud her i Danmark, da maskinen ikke er officielt ude her.

Er vi oppe på 3-4 stykker herinde med en defekt Xbox One?


Ok og så skal den sendes tilbage til shopto tror du eller?
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 25. nov 2013 15:22

jsejrup skrev:Nogle der ved hvad jeg skal gøre egentlig? Kontakte shopto eller ms? Værste dag længe det her da..


Jeg spurgte dem om hvad man skulle gøre hvis man handlede ved dem, og den var i stykker, de sagde de tog imod den, kan prøve at finde den contact center ticket de skrev det i og kigge hvad de præcist sagde?
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 25. nov 2013 15:23

Stranger skrev:
jsejrup skrev:Nogle der ved hvad jeg skal gøre egentlig? Kontakte shopto eller ms? Værste dag længe det her da..


Jeg spurgte dem om hvad man skulle gøre hvis man handlede ved dem, og den var i stykker, de sagde de tog imod den, kan prøve at finde den contact center ticket de skrev det i og kigge hvad de præcist sagde?



Ja tak ;-)
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 15:24

Og ShopTo er nede pt...
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron