Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 20. nov 2013 15:22

Har bestilt BF4 & Forza 5, og dem får jeg først i næste uge.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. nov 2013 15:23

Blauwy skrev:
Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:Nu har jeg lige været lidt rundt på forskellige boards, og heldigvis tyder det på at der ikke har været de store prb med X1 hardwaren indtil videre. Og det kan vi jo kun være glad for. XBL virker åbenbart også uden prb.





Og hvorfor bruger i så meget energi på et skide batteri, det er jo til at grine over .... hvad bliver det næste ? at ledningen er for stiv eller for blød eller har den forkerte sorte farve ... lol


Igen et indlæg hvor du fuldstændig overser pointen. =D> =D> =D> =D>


Helt sikkert, tro på det =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2013 15:24

Blandina skrev:
Og den må du også gerne have Blauwy, men så må vi andre jo også gerne have en mening uden at folk bliver sure og onde igoz. :D Vi går og glæder os til at få en Xbox, det er jo derfor de fleste er herinde, og det må folk have forståelse for


Jamen selvfølgelig min dreng. Jeg var/er ikke sur over folks holdning. Jeg syntes det var spøjst at du ligefrem foretræk at bruge penge på batterier. Men det giver mening nu. Det er jo MS der har lavet controlleren.

Forresten; skal vi så ikke lade de provokerende smileys blive hvor solen ikke skinner? :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 20. nov 2013 15:42

Er der nogen der har lavet beregningen?

Her er en hypotetisk opstilling.

2x AA = 1 måned
20 batterier = 80 kr

== 96 Kr om året x Antallet af controlere

Tricket er så hvor meget strøm contolleren bruger når den lader (og om den bruger strøm når den er ladet op og du lader den sidde i stikket).

Derudover så er der udskiftning af controlleren når det intern batteri bliver "slidt" nok til du ikke gider bruge det længere.
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 15:45

^ Opladelige AA batterier
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 16:13

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:Nu har jeg lige været lidt rundt på forskellige boards, og heldigvis tyder det på at der ikke har været de store prb med X1 hardwaren indtil videre. Og det kan vi jo kun være glad for. XBL virker åbenbart også uden prb.


Det er satme heller ikke mange der har fået hardwaren endnu, den har Microsoft haft gemt godt :)

taget i betragtning af hvor hurtigt vi fik rapporter om broken PS4 så må det da siges at Xbox One holder skruen godt i vandet lige nu hvad angår den hardware-mæssige kvalitet. Nogle hundrede heldige Target-kunder har haft maskinen i næsten 2 uger (om end de har jo givet vis ikke kunne benytte den fuldt ud til at starte med), og alverdens spil-sites skulle eftersigende have haft Xbox One at lege med i meget længere tid end PS4 (jf. review fra Rev3). Der er intet på nuværende tidspunkt, der skulle indikere hardware-problemer hos Xbox One (men derfor kan det jo stadig godt forekomme)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 16:23

Annxii skrev:Der er intet på nuværende tidspunkt, der skulle indikere hardware-problemer hos Xbox One (men derfor kan det jo stadig godt forekomme)


Der vil selvfølgelig forekomme HW problemer, det kan ikke undgås med elektriske apperater. Lad os håbe de bliver få.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 16:31

så kom reviews af Forza 5! Måske lidt skuffende at de ikke kan klare mere end 82 på metacritic, men en 9'er fra Gamespot (wtf!? jeg vidste slet ikke de kunne give mere end 8 til andet end CoD!), OXM, Polygon, Destructoid og IGN siger måske mest i sidste ende :)

http://www.metacritic.com/game/xbox-one ... torsport-5
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. nov 2013 16:36

Nå - jeg må svare på alt om Xbox One konsollen nu, så hvis I har nogle ting jeg skal teste og lignende, så kan jeg gøre det i aften.

Overvejer også at livestreame lidt, så I kan se de forskellige ting - hvis det er noget der er interesse for?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 20. nov 2013 16:39

Kunne Være fedt med en livestream!
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 16:41

Morten Skou skrev:Nå - jeg må svare på alt om Xbox One konsollen nu, så hvis I har nogle ting jeg skal teste og lignende, så kan jeg gøre det i aften.

Overvejer også at livestreame lidt, så I kan se de forskellige ting - hvis det er noget der er interesse for?

fart på!!! hvor er min livestream!! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 16:42

Ja for satan Skou :D
Hvordan har du indstillet dit Locale ?

Første review af Ryse..
4/5
http://www.3news.co.nz/Ryse-Son-of-Rome ... ozYAni9LCS
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 20. nov 2013 16:45

Annxii skrev:så kom reviews af Forza 5! Måske lidt skuffende at de ikke kan klare mere end 82 på metacritic, men en 9'er fra Gamespot (wtf!? jeg vidste slet ikke de kunne give mere end 8 til andet end CoD!), OXM, Polygon, Destructoid og IGN siger måske mest i sidste ende :)

http://www.metacritic.com/game/xbox-one ... torsport-5


tja, nu mangler vi bare RYSE, som af MYSTISKE grunde har fået sin embargo udskudt hmm.

og det er da slemt for mange af disse launch titler.. de bliver høvlet ned. sådan er det jo med krydsgenerationspil i mængden.

så det bedste "kun på en platform spil", er pt. resogun til ps4. og det bedst scorende krydsgenerationspil er flower til ps4..

Major Oblivious skrev:Første review af Ryse..
4/5
http://www.3news.co.nz/Ryse-Son-of-Rome ... ozYAni9LCS


troede først de måtte dukke op senere

og til morten. tager maskinen VIRKELIG over et minut at tænde?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. nov 2013 16:47

Ok - livestream omkring klokken 20. Skal lige hjem fra kontoret først :-)

Det bliver på http://www.xboxlife.dk/live - så kan I også stille spørgsmål direkte via chatten.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 20. nov 2013 16:55

Fedt!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster