BuBubbi skrev:mortnDK skrev:Hvis jeg nu hiver en maskine hjem og opsætter den med min egen adresse og ikke går i US store osv, kan jeg så købe eksempelvis car pass til Forza selvom der ikke er en dansk store? Tænker mere at det virker til folk begynder at have problemer med deres content købt i US store.
Nej du kan ikke købe noget med en dansk adresse før det danske marketplace åbner op.
Men hvad mener du med folk har problemer med noget købt på det amerikanske marketplace?
Jeg har absolut ingen problemer med alle mine spil eller nogle af alle de addons jeg har købt..
Så hop du bare med på bølgen og spar en masse penge.
Det vil næsten være dumt at lade være når nu det er så meget billiger, og nej, du mister ikke dine ting efter september.
Du skal dog muligvis ind i indstillinger og ændre Xbox'en til USA hvis du vil hente dine købte ting igen.
Jeg kommer ikke selv til at skifte min til dansk, da jeg hellere vil have min Xbox på engelsk, så den kommer bare til at stå til USA, også efter september.
mortnDK skrev:BuBubbi skrev:mortnDK skrev:Hvis jeg nu hiver en maskine hjem og opsætter den med min egen adresse og ikke går i US store osv, kan jeg så købe eksempelvis car pass til Forza selvom der ikke er en dansk store? Tænker mere at det virker til folk begynder at have problemer med deres content købt i US store.
Nej du kan ikke købe noget med en dansk adresse før det danske marketplace åbner op.
Men hvad mener du med folk har problemer med noget købt på det amerikanske marketplace?
Jeg har absolut ingen problemer med alle mine spil eller nogle af alle de addons jeg har købt..
Så hop du bare med på bølgen og spar en masse penge.
Det vil næsten være dumt at lade være når nu det er så meget billiger, og nej, du mister ikke dine ting efter september.
Du skal dog muligvis ind i indstillinger og ændre Xbox'en til USA hvis du vil hente dine købte ting igen.
Jeg kommer ikke selv til at skifte min til dansk, da jeg hellere vil have min Xbox på engelsk, så den kommer bare til at stå til USA, også efter september.
Synes bare at der længere tilbage i tråden var nogen der havde problemer med Dead Rising 3 tror jeg det var.
Så det vil sige at man skal sætte sin billing adress til USA(hvilken stat?) Og så vælge US som region på maskinen?
mortnDK skrev:Synes bare at der længere tilbage i tråden var nogen der havde problemer med Dead Rising 3 tror jeg det var.
Så det vil sige at man skal sætte sin billing adress til USA(hvilken stat?) Og så vælge US som region på maskinen?
BuBubbi skrev:Det burde ikke være noget problem at få en mistet licens tilbage.
Find dit køb på http://commerce.microsoft.com og kontakt Microsoft support chatten (IKKE DEN DANSKE TELEFONSUPPORT)
Så kan de med garanti enten fixe det ellers generere en redeem kode på det pågældende spil.
Major Oblivious skrev:BuBubbi skrev:Det burde ikke være noget problem at få en mistet licens tilbage.
Find dit køb på http://commerce.microsoft.com og kontakt Microsoft support chatten (IKKE DEN DANSKE TELEFONSUPPORT)
Så kan de med garanti enten fixe det ellers generere en redeem kode på det pågældende spil.
Chattede 1.5 time med supporten, og konklusionen er at de mener fejlen ligger hos udvikleren, og jeg skal skrive til dem, at jeg ikke kan spille spillet.
Forklarede mange gange, at jeg før har spillet spillet, og alle mine andre digitalt købte spil stadig virker, hvilket hun godt kunne se, men det ændrer desværre ikke på, at jeg hverken kan få en redeem kode eller pengene tilbage hos dem.
Supporten var rigtig flik, og hjælpsom men deres policy sucks ass.. Så jeg køber ikke flere fulde spil digitale til hverken Xbox One eller PS4 på udenlandske regioner. Så overvej det en ekstra gang drenge! - Det kan også ske for jer.
Major Oblivious skrev:BuBubbi skrev:Det burde ikke være noget problem at få en mistet licens tilbage.
Find dit køb på http://commerce.microsoft.com og kontakt Microsoft support chatten (IKKE DEN DANSKE TELEFONSUPPORT)
Så kan de med garanti enten fixe det ellers generere en redeem kode på det pågældende spil.
Chattede 1.5 time med supporten, og konklusionen er at de mener fejlen ligger hos udvikleren, og jeg skal skrive til dem, at jeg ikke kan spille spillet.
Forklarede mange gange, at jeg før har spillet spillet, og alle mine andre digitalt købte spil stadig virker, hvilket hun godt kunne se, men det ændrer desværre ikke på, at jeg hverken kan få en redeem kode eller pengene tilbage hos dem.
Supporten var rigtig flik, og hjælpsom men deres policy sucks ass.. Så jeg køber ikke flere fulde spil digitale til hverken Xbox One eller PS4 på udenlandske regioner. Så overvej det en ekstra gang drenge! - Det kan også ske for jer.
BuBubbi skrev:Fair nok.
Det tog mig også 10, 12, 14 henvendelser til support chatten, Microsofts økonomiafdeling, telefon support i USA samt en masse mails frem og tilbage før jeg fik godtgørelse for de point jeg blev lovet af supporten jeg kunne bruge på min Xbox One tilbage i august sidste år.
Problemet er jo at de point, der blev konverteret til kroner, udløber efter 12 måneder.
Det vil sige de forsvinder i august i år, og kan derfor så ikke nå at blive brugt på min Xbox One.
De blev ved med at påstå at det ikke var deres fejl selvom jeg havde kopi af diverse chat-henvendelser hvor de siger jeg kan bruge mine point på min importerede Xbox One på det danske marketplace, fra november 2013.
Til sidst gav de sig og erkendte problemet, og forliget blev så 2 stk. 12 mdr guld koder.
Jeg giver nemlig ikke op, når jeg ved jeg har ret.
Major Oblivious skrev:BuBubbi skrev:Det burde ikke være noget problem at få en mistet licens tilbage.
Find dit køb på http://commerce.microsoft.com og kontakt Microsoft support chatten (IKKE DEN DANSKE TELEFONSUPPORT)
Så kan de med garanti enten fixe det ellers generere en redeem kode på det pågældende spil.
Chattede 1.5 time med supporten, og konklusionen er at de mener fejlen ligger hos udvikleren, og jeg skal skrive til dem, at jeg ikke kan spille spillet.
Forklarede mange gange, at jeg før har spillet spillet, og alle mine andre digitalt købte spil stadig virker, hvilket hun godt kunne se, men det ændrer desværre ikke på, at jeg hverken kan få en redeem kode eller pengene tilbage hos dem.
Supporten var rigtig flik, og hjælpsom men deres policy sucks ass.. Så jeg køber ikke flere fulde spil digitale til hverken Xbox One eller PS4 på udenlandske regioner. Så overvej det en ekstra gang drenge! - Det kan også ske for jer.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster