Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. jul 2014 14:56

Ja det bliver en spring over for mig.
Gider ikke købe alle de baner igen.
Og skulle jeg endelig ville spille pinball, må jeg bare starte den gamle 360'er.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 16. jul 2014 16:43

Twinkling skrev:Stik mig lige udvikler og udgiver på de spil der er problemer med, jeg kan muligvis få fat i de rigtige personer.


Har sendt en PM - så info´en ikke går tabt i tråden her :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 16. jul 2014 18:11

Er der nogle der har lavet Amazon tricket mht Destiny Betaen, og virker det upåklageligt?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 16. jul 2014 18:51

Competa skrev:Er der nogle der har lavet Amazon tricket mht Destiny Betaen, og virker det upåklageligt?


Har ikke lavet den på Amazon, men lavede den på Game.co.uk og det virkede helt fint :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jul 2014 19:41

ALT for tyndt af Microsoft at man ikke kan importere borde i Pinball FX2. De må straks lave en løsning. Når man kan få Ghost' Season Pass til at virke på to konsoller, så burde det også være muligt at sørge for Pinball-spillerne på en eller anden måde, og det betyder altså meget!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jul 2014 19:47

Hvordan få i fat på den beta kode til Destiny :-) eller er der måske en som har to kode :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. jul 2014 20:10

Competa skrev:Er der nogle der har lavet Amazon tricket mht Destiny Betaen, og virker det upåklageligt?

Jeg lavede en preorder tidligere i dag og fik beta koden med det samme på email.
Dog til info står der dette på xbox one versionen på amazon nu:

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 16. jul 2014 20:48

BuBubbi skrev:
Competa skrev:Er der nogle der har lavet Amazon tricket mht Destiny Betaen, og virker det upåklageligt?

Jeg lavede en preorder tidligere i dag og fik beta koden med det samme på email.
Dog til info står der dette på xbox one versionen på amazon nu:

Billede

Men har i redeemet jeres kode? Jeg har! Problemet er bare at når jeg skal vælge platform, for jeg dette!

Billede

Er der andre der har det samme problem?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. jul 2014 21:04

Nej jeg kunne fint vælge hvilken platform jeg skulle bruge.
Når det hele er gennemført skulle der gerne stå under codes at du skal kigge tilbage D. 24.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jetsonboy » 16. jul 2014 21:06

Nogen der kan svare mig på hvorfor at det tager ca 1,1/2 time og installere forza 5 fra disc til Xboxen? :-(
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 16. jul 2014 21:12

TerrificFalcon skrev:ALT for tyndt af Microsoft at man ikke kan importere borde i Pinball FX2. De må straks lave en løsning. Når man kan få Ghost' Season Pass til at virke på to konsoller, så burde det også være muligt at sørge for Pinball-spillerne på en eller anden måde, og det betyder altså meget!


Enig :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 16. jul 2014 21:26

Jetsonboy skrev:Nogen der kan svare mig på hvorfor at det tager ca 1,1/2 time og installere forza 5 fra disc til Xboxen? :-(


Det gør den hos mig og det samme med Ryse, tager lang tid at instalere. Det er heller ikke altid mircosoft
kan levere opdateringerne med høj hastighed.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. jul 2014 22:03

Jetsonboy skrev:Nogen der kan svare mig på hvorfor at det tager ca 1,1/2 time og installere forza 5 fra disc til Xboxen? :-(

Højst sandsynligt fordi den henter en masse store opdateringer mens den også installere fra disc'en, og din internet måske ikke er så hurtigt, eller du har ikke portene til Xbox live åbnet korrekt.

Mikael Nielsen skrev:
Det gør den hos mig og det samme med Ryse, tager lang tid at instalere. Det er heller ikke altid mircosoft
kan levere opdateringerne med høj hastighed.


Jeg kan sagtens downloade meget tæt på max på min 150 Mbit/s på min Xbox One.
Det hjælper rigtigt meget på hastigheden hvis portene til Xbox Live er korrekt åbnet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 16. jul 2014 22:43

BuBubbi skrev:
Jetsonboy skrev:Nogen der kan svare mig på hvorfor at det tager ca 1,1/2 time og installere forza 5 fra disc til Xboxen? :-(

Højst sandsynligt fordi den henter en masse store opdateringer mens den også installere fra disc'en, og din internet måske ikke er så hurtigt, eller du har ikke portene til Xbox live åbnet korrekt.

Mikael Nielsen skrev:
Det gør den hos mig og det samme med Ryse, tager lang tid at instalere. Det er heller ikke altid mircosoft
kan levere opdateringerne med høj hastighed.


Jeg kan sagtens downloade meget tæt på max på min 150 Mbit/s på min Xbox One.
Det hjælper rigtigt meget på hastigheden hvis portene til Xbox Live er korrekt åbnet.


Har du noget guide så man kan se om ens porte er ordentligt åbnet? Min downloader kun max hvis jeg kabler den og det ville jeg gerne undgå :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 16. jul 2014 22:45

Er der nogen der har spillet The last of us på playstation? Umiddelbart er det den eneste grund til jeg godt kunne finde på at anskaffe mig en ps4 for det ser sku meget godt ud (synes at heavy rain til ps3 var rigtig godt feks). og så måske infamous second son men var ikke voldsomt glad for det første af dem så tror heller ikke det nye er noget for mig medmindre de har lavet en del om..


Ja jeg ved godt jeg er på xboxlife :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster