Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 20. nov 2013 09:16

De laver virkeligt nogle gode reviews og super fedt layout.

Virker meget imponerende med controllerens levetid hvor de ikke har fået brugt batterierne på en uge(ps4 7-8 timer). Super fed kinect feature at den sender controlleren i en powersave mode når den genkender at conttrolleren er lagt ned. Lidt bekymret over at de ikke alle er helt vilde med knappernes positionering men det må jo komme an på en prøve.

Syntes også interfaced ser fedt ud og dejligt at det er blevet hurtigere, noget der virkeligt kunne drive mig til vanvid på 360. Kinect virker også som en super fed feature som jeg ihverfald ville bruge meget hvis jeg skulle have en.

TV delen kunne være lækkert og især deres NFL app. ville være int. men kommer det til Danmark eller bliver det som sidste gen. hvor vi kunne får en forsvindende lille del af alle de fede features de får i staterne.

Launch line up ser lækker ud men jeg forstår ikke de skrive lange load tider, det lyder mærkeligt og ville virkeligt være irriterende.

Glæder mig til at høre mere fra de rigtige brugere.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. nov 2013 09:26

Kotaku review :

http://kotaku.com/the-xbox-one-the-kota ... 1467960010

Et helt andet syn på maskinen .. integration med TV der ikke er så optimalt (hvis Tv'et er tændt og du siger Xbox ON, så slukker den TV'et fordi konsollen prøver at være smart og forventer at TV er slukket når din xbox er det., Downmix af surround sound til stereo via optisk udgang , nitte hvis man har surround headset der benytter optisk udgang osv.

Interessant at 2 reviews kan være så forskellige .. Polygon's er mere positiv og fik mig til at tænke, det er ikke så tosset, og så læser man Kotaku's review og kommer så på andre tanker ....

Hands on er sku den eneste løsning, for negative ting kan være noget man alligevel ikke bruger og ligeledes kan de positive ting, vi har jo alle vores helt egen måde at bruge tingene på :)

The Xbox One is trying some very cool new things, and it's launching alongside some very fun games. But there are so many rough edges, and the software feels incomplete. Do you need to have an Xbox One?

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 20. nov 2013 09:52

Ved godt spørgsmålet sikkert har Været stillet før men.
Hvis jeg spiller Bf4 på xbox one og en ven på en xbox 360 kan vi så stadig joine hinandens server m.m?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 20. nov 2013 09:58

livekiller92 skrev:Ved godt spørgsmålet sikkert har Været stillet før men.
Hvis jeg spiller Bf4 på xbox one og en ven på en xbox 360 kan vi så stadig joine hinandens server m.m?


Nope, det kan man ikke.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. nov 2013 10:02

Hm, det ser ud til at Xbox One embargoen er blevet hævet, med alle de anmeldelser som er ude :)

Regner med at skrive lidt i min frokostpause.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. nov 2013 10:07

Morten Skou skrev:Hm, det ser ud til at Xbox One embargoen er blevet hævet, med alle de anmeldelser som er ude :)

Regner med at skrive lidt i min frokostpause.


Det lyder godt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 20. nov 2013 10:21

Morten Skou skrev:Hm, det ser ud til at Xbox One embargoen er blevet hævet, med alle de anmeldelser som er ude :)

Regner med at skrive lidt i min frokostpause.


Hvis du er tidspresset kan jeg da godt teste den for dig som en tjeneste :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. nov 2013 10:24

Major Oblivious skrev:
Bubbibubbi skrev:
Major Oblivious skrev:dem som har en US itunes konto kan hente den nye Xbox One app

https://itunes.apple.com/us/app/xbox-on ... 79781?mt=8

Der er nogle interessante ting at se, selvom man ikke har en Xbox One.
Eksempelvis er der Season Pass til både Dead Rising 3 og Ryse.. Endda 3 små videoklip som brugere har uploaded (ryse) men grafikken ligner et Iphone-spil, så tænker at app´en måske render klippet.

Edit: Ser ud til at micro-transactions bliver endnu mere udbredt.. Både Ryse og AC: Blag Flag har "time-savers-ting" så man kan købe ressourcer for rigtige penge.


Kan da lige sige, at de game clips du snakker om, ser ganske fine ud på min iPad Air.
Så tror bare de ligger i forskellige kvaliteter i forhold til hvilken enhed det afspilles på.


Iphone 5c - Men battlefield og Killer Instinct så rigtig pænt ud på telefonen, men det er sku smart at man kan være så connected til spillet. Der bliver kamp om iPad´en herhjemme til den tid!


Hehe, så må i gøre som os, og have en iPad hver.
Selv vores 2 årige knægt altid ville låne iPad'en, så vi beholdte en af vores iPad 3'ere til ham,
da vi købe de 2 iPad Air. :)
Selvom planen var at sælge begge 3'ere.
Måske lidt tosset at en 2 årig har en iPad 3 med WiFi+3G, men pyt nu med det. Knægten er glad, så er vi også. :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf WilleGame » 20. nov 2013 10:38

http://gizmodo.com/xbox-one-review-absolutely-amazing-when-it-works-1467466379?

For now, the Xbox One is one impressive living room box machine—and it more than justifies its $500 dollar price with the inclusion of at least $100-worth of set-top boxitude—but you're going to be better off waiting for a little while to see how things shake out.

But—and this is admittedly a sizable but—if the Xbox One can straighten the few little quirks it has with some software tweaks, this thing is going to be unstoppable in a way the PS4 could never touch. It's too versatile, too feature-ridden, too future. So wait, yes. But while you do, go ahead and start clearing out plenty of space underneath your television.


:D
WilleGame
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 10:50

Bubbibubbi skrev:
Hehe, så må i gøre som os, og have en iPad hver.
Selv vores 2 årige knægt altid ville låne iPad'en, så vi beholdte en af vores iPad 3'ere til ham,
da vi købe de 2 iPad Air. :)
Selvom planen var at sælge begge 3'ere.
Måske lidt tosset at en 2 årig har en iPad 3 med WiFi+3G, men pyt nu med det. Knægten er glad, så er vi også. :D


Og det er jo, hvad som tæller!

Men så er der en god grund til at kigge nærmere på de nye ipads.. Hardwaren i iPad´en skal jo gerne være god nok til at gøre det en smooth oplevelse ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 20. nov 2013 11:06

Dagens hovedryster: SmartGlass-appen til Windows Phone er kun ude i launchmarkederne, så man kan ikke engang downloade den og bruge den til sin tyske Xbox One. Det havde jeg da ellers glædet mig til...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 20. nov 2013 11:08

TerrificFalcon skrev:Dagens hovedryster: SmartGlass-appen til Windows Phone er kun ude i launchmarkederne, så man kan ikke engang downloade den og bruge den til sin tyske Xbox One. Det havde jeg da ellers glædet mig til...


Havde jeg også :\ Lidt nitte.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 11:11

TerrificFalcon skrev:Dagens hovedryster: SmartGlass-appen til Windows Phone er kun ude i launchmarkederne, så man kan ikke engang downloade den og bruge den til sin tyske Xbox One. Det havde jeg da ellers glædet mig til...


Kan man ikke lave en konto som passer til et af launch markederne, og hente derfra ?
Jeg snuppede Xbox One smartglass i går fra US iTunes netop fordi at den ikke var på den danske.

Adam Sessler review:

http://youtu.be/3Y51zatx9qs

Kan ikke finde ud af at embedde youtube-videoer mere
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 20. nov 2013 11:16

Nej, det kan man desværre ikke, hvis man bruger en Windows Phone, hvilket jeg er ret ked af - for man kan sagtens med en iPhone, for eksempel, som du netop har gjort.

En Windows Phone er tilknyttet et gamertag, og i og med at mit gamertag er fra Danmark, så kan jeg kun hente fra den danske markedsplads på Windows Phone Store via min PC. Jeg kan heller ikke downloade den med min amerikanske bruger, da der ikke er tilknyttet en Windows Phone til denne.
Der er én ting jeg kan gøre for at downloade den, og det er at formatere min telefon (og dermed miste alt hvad jeg har på den af spildata, fx), sætte den op med et amerikansk gamertag, downloade App'en og håbe, at jeg så kan bruge den sammen med min Xbox One, selvom det ene gamertag ikke matcher det andet - men det synes jeg ikke ligefrem er en løsning, snarere at skabe flere problemer. Egentlig burde den bare være udgivet på alle markeder - det kan jo ikke skade nogen, at man kan downloade den før tid.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 20. nov 2013 11:19

Hmmm... Jeg tror Android har samme problem. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen XO SmartGlass app på Google Play.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron