Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. feb 2016 11:05

Er det kun mig der har den her bug i Battlefront:

Hver gang jeg starter et spil, så har jeg altid valgt det gevær der kommer først i alfabetet. Den husker ikke hvilket våben jeg vil have hver gang?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 4. feb 2016 13:42

Et problem de også havde i Bf4, det gik væk da hvis man gik ind og skiftede våben på deres hjemmeside/app
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 4. feb 2016 14:30

Xbox Japan har lækket en video-playliste omkring det rygtede remaster af Alan Wake. Det bliver formegentlig bekræftet inden for de næste par måneder at enten:
A) Alan Wake HD remaster til Xbox One bliver bundlet med Quantum Break
B) Quantum Break udskydes, Alan Wake HD bliver udgivet til at "fylde rummet", og som et forsøg på at skabe goodwil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 4. feb 2016 14:54

TerrificFalcon skrev:Xbox Japan har lækket en video-playliste omkring det rygtede remaster af Alan Wake. Det bliver formegentlig bekræftet inden for de næste par måneder at enten:
A) Alan Wake HD remaster til Xbox One bliver bundlet med Quantum Break
B) Quantum Break udskydes, Alan Wake HD bliver udgivet til at "fylde rummet", og som et forsøg på at skabe goodwil.



Jamen så stemmer jeg på a....
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 4. feb 2016 14:59

Jep - men helt ærligt, så virker Quantum Break ikke som om, at der er ved at være klar til udgivelse. Til gengæld forlyder det sig at Remedy har haft pressefolk forbi de sidste par uger, som formegentlig arbejder på en række af previews, som så skal lede pressestrategien op til udgivelsen i april. Der mangler ligesom en del hype, i forhold til, at Quantum Break skal være en ny stortitel.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. feb 2016 15:53

Phimosis skrev:Et problem de også havde i Bf4, det gik væk da hvis man gik ind og skiftede våben på deres hjemmeside/app


Men den mulighed har Battlefront ikke?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 5. feb 2016 16:22

Mike JezZ skrev:
Phimosis skrev:Et problem de også havde i Bf4, det gik væk da hvis man gik ind og skiftede våben på deres hjemmeside/app


Men den mulighed har Battlefront ikke?


Jeg har ikke haft det problem, men jo man kan sagtens skifte/equippe våben i Battlefront app'en.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 6. feb 2016 23:12

Nye BC-titler lækket. De kan allerede spilles, hvis man har spillet digitalt, og følger en person, som kan spille det (Rockohoward spiller fx Red Dead Redemption pt.).

Red Dead Redemption, Tekken Tag Tournament 2, Halo Wars, Left 4 Dead 2 og Castlevania SOTN er lækket indtil videre.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgar » 7. feb 2016 15:31

Red Dead er ikke dårligt. Det bliver nok det første BC spil, som jeg virkelig får gang i (igen).
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 8. feb 2016 17:36

Remedy annoncerer nyheder om (blandt andet) Quantum Break på torsdag. At præ-annoncere en udsættelse virker som et bold move, så måske er det bare noget Quantum Break-relateret og så Alan Wake HD.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 8. feb 2016 18:39

TerrificFalcon skrev:Remedy annoncerer nyheder om (blandt andet) Quantum Break på torsdag. At præ-annoncere en udsættelse virker som et bold move, så måske er det bare noget Quantum Break-relateret og så Alan Wake HD.



Har du måske et link til det :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf xsoenx » 8. feb 2016 18:48

hackNICE1112@ skrev:
TerrificFalcon skrev:Remedy annoncerer nyheder om (blandt andet) Quantum Break på torsdag. At præ-annoncere en udsættelse virker som et bold move, så måske er det bare noget Quantum Break-relateret og så Alan Wake HD.



Har du måske et link til det :-)

http://community.remedygames.com/forum/ ... oon/page15
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 10. feb 2016 14:26

Det er åbenbart embargoen på previews af Quantum Break, som løftes i morgen, og så skydes marketing-maskineriet i gang, op mod udgivelsesdatoen. Spændende!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf fodbod1232 » 11. feb 2016 15:49

Quantum Break til PC, så mistede Xbox lige endnu en konsol sælger. Men fedt at man får spillet gratis til pc, hvis man køber spillet direkte fra Xbox One.

http://www.xboxachievements.com/news/ne ... rsion.html
Senest rettet af fodbod1232 13. feb 2016 12:35, rettet i alt 2 gange.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 13. feb 2016 11:14

Er der nogen der ved om man kan optage tv med den tv tuner man købe til xbox one
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron