Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 14. maj 2014 10:19

Major Oblivious skrev:
Bubbibubbi skrev:Der er jeg totalt modsat.
Jeg gider ikke danse og motionsspil, og bruger mest min til stemmekommandoer.
Det er langt hurtigere end at bruge controlleren.

Men det kræver selvfølgelig at man har den kalibreret korrekt, ellers vil jeg give dig ret i at den kan drille.
Jeg fik min kalibreret et par gange inden den nu bare virker perfekt.
Jeg kan sidde i en larmende stue og snakke still eg roligt til den, og den reagere bare promte.


hvordan gjorde du ? Jeg fornemmer at der nærmest er en usynlig mur på en 5-10 cm mellem registerer alt til at den overhovedet ikke hører noget som helst.. Selvom alt er på mute :?


Jeg bøvler også med min til tider... Jeg skal klart lige have kigget den video herover igennem.
Tak på forhånd Bubbi
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 14. maj 2014 10:37

Det var sku god brug af frokost-pause.. :D Den måde han gør det på er præcis modsat, hvad jeg har forsøgt på. Så skal helt sikkert prøve at tænde alt, som kan larme i nær-området og prøve igen.. Jeg lukkede vinduer, og smed alt og alle ud af stuen. Kan godt se, at det var en forkert taktik. Tak for videoen!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 14. maj 2014 10:40

Så lidt. :)

Det er også lidt tosset de skriver man skal være så stille som muligt når man kalibrere Kinecten, for reelt skal
man faktisk have så meget larm kørende i baggrunden som man normalt har når man spiller, netop for at Kinecten
lærer at ignorere de lyde og kun lytte til hvad man siger.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DinesJ » 14. maj 2014 10:53

Til jer der også bruger Kinect til at justerer lyden på jeres TV/Anlæg, så husk at det nu er blevet mulig at vælge hvor mange steps den skal justerer lyden med. Som standard er det kun 3, men man bliver hurtig træt af at sidde og sige samme kommando mange gange i træk :) Personligt er det en af mine favorit features ved Kinect :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 14. maj 2014 10:58

Det er sørme en god video. Skal også lige prøve et par ting. Men som i rigtigt skriver, så beder MS jo om at være så stille som muligt, men reelt skal der jo køre det "støj" som der vil være normalt i stuen samt evt noget spil lyd oveni.

PS: Har også været det igennem hvor Kinect skal kunne se en og genkende en. Det har jeg gjordt et par gange og den er faktisk blevet en smule bedre. Meeen, kan da' lige gøre det igen.

... Skal lige hen og prøve at kalibrere den ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 14. maj 2014 11:26

Jeg oplever nogle underlige problemer med ansigt-genkendelsen. Har den "snappet" mig med mig med briller, så kan den ikke genkende mig uden briller. Har jeg kasket på, eller morgenhår, så ved den heller ikk hvem jeg er..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 14. maj 2014 11:28

Tillægsspørgsmål:

Kan jeg så få min kæreste til at stå og snakke helt vildt imens jeg kalibrerer min Kinect, så den kun lystrer mig i tiden frem over? :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 14. maj 2014 15:40

http://uk.ign.com/articles/2014/05/14/x ... out-kinect
Cool vil ikke have noget i mod at slukke den, til visse spil.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 14. maj 2014 17:43

Hej!

Hurtigt spørgsmål; Jeg vil købe det nye season pass til watch dogs, og har allerede fundet tråden om hvordan man bare skal bruge en fiktiv adresse i udlandet når man indtaster sit dankort, såsom beverly hills 90210. Mit spørgsmål er, er det lovligt? Med andre ord, er der nogen risici ved at gøre det? Godt lige at være sikker :D
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 14. maj 2014 18:04

Og på de nye spil-covers kommer der til at stå: Works best without Kinect :-D
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 14. maj 2014 19:41

Stranger skrev:Hej!

Hurtigt spørgsmål; Jeg vil købe det nye season pass til watch dogs, og har allerede fundet tråden om hvordan man bare skal bruge en fiktiv adresse i udlandet når man indtaster sit dankort, såsom beverly hills 90210. Mit spørgsmål er, er det lovligt? Med andre ord, er der nogen risici ved at gøre det? Godt lige at være sikker :D


For det første så lad være med at bruge Beverly Hills.
Brug i stedet Delaware, bare søg på Delaware herinde på forumet.
Bruger du Delaware slipper du for tax på dine køb.

Og tjaa.. Egentlig er det ikke lovligt, og er nok lidt i strid med Microsoft egen politik, men vi er flere inkl mig selv,
der er blevet guidet af Microsoft support til at gøre det på den måde.
Så hvis de tillader sig at brokke sig over det får de sig noget af en sag på nakken.
Desuden kunne de ret nemt blokere for denne måde at gøre det på, hvis det var det de ønskede.
Så køb du bare løs.
Det har vi andre gjort. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 14. maj 2014 20:01

Major Oblivious skrev:Jeg oplever nogle underlige problemer med ansigt-genkendelsen. Har den "snappet" mig med mig med briller, så kan den ikke genkende mig uden briller. Har jeg kasket på, eller morgenhår, så ved den heller ikk hvem jeg er..


Du er vel nød til at få den til at genkende dig også med morgen hår og hvad andre tosserier du ellers kan finde dig på at stille dig foran din kinect. Du kan jo lade den registrere dig alle de gange du vil. Jo flere jo bedre.

Har selv brugt den video som henvises til, og det spiller max. Men jaufatteligt at MS ikke slev er i stand til at stille kravene til kalibrerring så systemet sættes optimalt op. Hos mig spiller alt optimalt nu. Det er så fedt :D
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 14. maj 2014 20:04

Okay.. Jeg troede at den gemte ét billede til hver gang, men det vil jeg da huske fremover! Har lige prøvet at gøre som i videoen, så meget jeg nu kunne, og nu kan jeg stå inde i soveværelset og råbe til Kinecten mens et spil kører i baggrunden.. Alt hvad der kunne larme i stuen fik også lov til at larme.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 14. maj 2014 20:10

Lyder lækkert at i også har fået jeres kinect til at spille max nu.
Der mangler tydeligvis noget Info på den kalibreringsside, og det vil jeg da prøve at skrive om inde på preview forumet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 14. maj 2014 20:31

Det synes jeg lyder som en god ide.. Specielt at man skal gøre det stik modsatte! PS4, Blueray, vaskemaskine, udsugning, HTPC var tændt og snurrede, og det hjalp voldsomt
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron