Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 4. jun 2014 19:38

Fandt jeg ud af ;)
Har sat den til us og sparede lidt håndører ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 4. jun 2014 21:31

Når vi nu er inde på U.S. Området ved i, så om man kan købe et redeem code på f.eks. Pointhevean så det vil virke på min Xbox One som er sat på den amerikanske. Eller er jeg nød til, at købe et på Amazon.com og bruge et redeem code der.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 4. jun 2014 23:18

Et par råd ang Extern HDD

De fleste har flyttet deres spil til ext HDD uden problemer, men nogle har haft problemer med at flytte spil fra X1 til ext. HDD. Incl. undertegnede. Der har været dublicater af spil på X1 som så ikke kunde slettes, og andre mærkelige ting. så her er nogle råd (den langsomme men sikre vej)

når du begynder at bruge ext . hdd så gør som følger

- først - tilslut din ext hdd til din pc for at vælge om den skal gå I sleep-mode eller spin down mode når du ikke bruger X1, brug den disk der er med (de fleste) ext Hdd. mange Hdd er sat til "always on" fra fabrikken. Og man kan ikke ændre når først X1 har formateret. Min slukker ned 5 min efter sidste read / write. Den spinner op når der kommer opdateringen og spinder så ned igen.

-Tilslut ext. hdd til X1 og formater ext. hdd og vælg den som "prefered hdd"

- genstart X1 - ved at trykke på tænd knappen X1 i 5+ sekunder

- COPY alle spil til extern hdd - et spil af gangen. Brug IKKE "Move" det kan f*cke din ext hdd op - det er sket for flere på preview programmet.

- sluk X1 og fjern ext. HDD

- tænd X1 og slet de interne spil

- sluk og tilslut ext HDD igen

- Tænd X1 og Voila alle spil er kun et sted og ingen dublikater (som mange har haft problemer med)

- husk at checke at ext er prefered hdd, ellers får du opdateringer på din interne hdd - og dermed dublicater af spil
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2014 23:50

klarityDk skrev:Når vi nu er inde på U.S. Området ved i, så om man kan købe et redeem code på f.eks. Pointhevean så det vil virke på min Xbox One som er sat på den amerikanske. Eller er jeg nød til, at købe et på Amazon.com og bruge et redeem code der.


Jeg har haft problemer med at redeeme koder fra pointheaven på xbox one da der sker en fejl, hvis ikke de er i den rigtige valuta.

Det lykkedes mig efterfølgende at redeeme de købte koder på min gamle xbox 360... men her var valutaen dansk, du skal således være opmærksom på at selvom de redemede penge så er på dit gamertag, vil de ikke automatisk blive omregnet til euro, når du starter din xbox one op igen.

NB. min profil er sat til UK
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. jun 2014 01:19

Blandina skrev:Et par råd ang Extern HDD

- først - tilslut din ext hdd til din pc for at vælge om den skal gå I sleep-mode eller spin down mode når du ikke bruger X1, brug den disk der er med (de fleste) ext Hdd. mange Hdd er sat til "always on" fra fabrikken. Og man kan ikke ændre når først X1 har formateret. Min slukker ned 5 min efter sidste read / write. Den spinner op når der kommer opdateringen og spinder så ned igen.


Øhhhh....
Kan du forklare mig hvad hulen det hjælper at sætte ens harddisk til at gå i Sleep mode på en PC først?
Det har da så vidt jeg ved intet med harddisken at gøre når du indstiller PC'en til at sætte en USB enhed i sleep mode.
Det er jo USB controlleren i PC'en du ændre indstillinger på, og ikke harddisken.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ezx » 5. jun 2014 07:30

hej
Har lige et hurtig spørgsmål, Da jeg købet min One var der Fifa digitalt med. vis jeg sælger min One kan køber så bruge det spil?
eller er det låst til mit game tag!
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 5. jun 2014 07:46

ezx skrev:hej
Har lige et hurtig spørgsmål, Da jeg købet min One var der Fifa digitalt med. vis jeg sælger min One kan køber så bruge det spil?
eller er det låst til mit game tag!


Det er låst til din profil
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf arnel925 » 5. jun 2014 09:10

ezx skrev:hej
Har lige et hurtig spørgsmål, Da jeg købet min One var der Fifa digitalt med. vis jeg sælger min One kan køber så bruge det spil?
eller er det låst til mit game tag!

Ja han kan godt bruge den, så længe han spiller på den maskine.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 5. jun 2014 09:15

arnel925 skrev:
ezx skrev:hej
Har lige et hurtig spørgsmål, Da jeg købet min One var der Fifa digitalt med. vis jeg sælger min One kan køber så bruge det spil?
eller er det låst til mit game tag!

Ja han kan godt bruge den, så længe han spiller på den maskine.


Og du er sikker på han ikke skal logge ind med den profil hvor spillet er hentet fra...?
Digitale spil følger efter min bedste overbevisning profilen og ikke konsollen
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 5. jun 2014 09:18

Den er låst til profilen.. Men andre profiler kan godt spille spillet, så længe profilen stadig ligger på konsollen, og kan bruges med andre ord..
Bubbibi fandt ud af, hvordan han kan dele spil med sin kammerat på den måde
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 5. jun 2014 13:50

cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 5. jun 2014 18:27

Så er internet medierne igen igang med at skabe BS omkring Xbox One. Nogle påstår at man skal frakoble Kinect2 eller købe en Xbox One uden K2 for at få adgang til mere GPU båndbredde (som blev annoncerent for et par dage siden)

Billede

Så behold K2 :D :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 5. jun 2014 22:06

BulletEyeDk skrev:
klarityDk skrev:Når vi nu er inde på U.S. Området ved i, så om man kan købe et redeem code på f.eks. Pointhevean så det vil virke på min Xbox One som er sat på den amerikanske. Eller er jeg nød til, at købe et på Amazon.com og bruge et redeem code der.


Jeg har haft problemer med at redeeme koder fra pointheaven på xbox one da der sker en fejl, hvis ikke de er i den rigtige valuta.

Det lykkedes mig efterfølgende at redeeme de købte koder på min gamle xbox 360... men her var valutaen dansk, du skal således være opmærksom på at selvom de redemede penge så er på dit gamertag, vil de ikke automatisk blive omregnet til euro, når du starter din xbox one op igen.

NB. min profil er sat til UK

Såååå, hvad vil du mene jeg skal gøre? Skal jeg købe fra Gamepointsnow.com eller købe nogen hos Coolshop og indløse dem på min 360, så min Live bliver ''Overført'' til min X1?

OBS: Det er Xbox Live koder jeg snakker om :)

Jeg undskyder på forhånd for min dårlig forklaring :)
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 6. jun 2014 10:08

klarityDk skrev:
BulletEyeDk skrev:
klarityDk skrev:Når vi nu er inde på U.S. Området ved i, så om man kan købe et redeem code på f.eks. Pointhevean så det vil virke på min Xbox One som er sat på den amerikanske. Eller er jeg nød til, at købe et på Amazon.com og bruge et redeem code der.


Jeg har haft problemer med at redeeme koder fra pointheaven på xbox one da der sker en fejl, hvis ikke de er i den rigtige valuta.

Det lykkedes mig efterfølgende at redeeme de købte koder på min gamle xbox 360... men her var valutaen dansk, du skal således være opmærksom på at selvom de redemede penge så er på dit gamertag, vil de ikke automatisk blive omregnet til euro, når du starter din xbox one op igen.

NB. min profil er sat til UK

Såååå, hvad vil du mene jeg skal gøre? Skal jeg købe fra Gamepointsnow.com eller købe nogen hos Coolshop og indløse dem på min 360, så min Live bliver ''Overført'' til min X1?

OBS: Det er Xbox Live koder jeg snakker om :)

Jeg undskyder på forhånd for min dårlig forklaring :)


Da jeg lige havde købt X1 købte jeg nogle reedem koder i England, og jeg havde sat X1 op til engelsk marked. Med jeg fik dem aldrig til at virke, så jeg indløste dem på 360, hvor de blev lavet om til dkr. De står der stadig.

Mit råd er at du bruger et kreditkort.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 6. jun 2014 12:31

Okay, så jeg køber bare f.eks. 12 måneder på X1 med kredikort og så vil det virke?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster

cron