Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 23. nov 2013 13:03

Måske det bare er fordi jeg lige har siddet og gloet på de sløret lol.. well..
..kunne være deluxe hvis Skou gad at kører den omtalte bane - så kan det i hvert fald enten af eller bekræftes :-)

Det jo bare at snappe de omtalte steder
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. nov 2013 13:04

Dreiager skrev:Se, på billede 1 der ser det jo NUTS ud igen(ikke fordi de 2 andre ikke gør) - så man kan da for pokker håbe det er forkert!

Kan du ikke prøve at køre den bane der? :D


Jo, jeg prøver lige at tage nogle billeder fra banen når jeg kommer til den :-) Jeg er enig i, at det kunne være interessant at se forskellen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2013 13:06

Holy F.. Ser et live-stream, og der er kommet en update til forza 6 GB!
Skou har du hentet den ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. nov 2013 13:08

Nu har jeg sgu lige fundet den originale optagelse fra min Forza Motorsport 5 video som jeg smed op her på Xboxlife.dk i går:

Hent den herfra:
http://stream.xboxlife.dk/xboxlife_forza_unedited.mp4

(Bemærk at selv om den er i 1080p - så er den kun i 30fps og ikke i 60fps som spillet ellers skulle køre - dette skyldes at Elgato "kun" kan tage 30fps).

Major: Jeg har ikke hentet nogen opdatering manuelt i dag. Men den har sikkert hentet det i nat i mens jeg sov? :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 23. nov 2013 13:09

Major Oblivious skrev:Holy F.. Ser et live-stream, og der er kommet en update til forza 6 GB!
Skou har du hentet den ?

Kan man egentlig skifte drevet i X1?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 23. nov 2013 13:09

Hvis der ikke er downgrade, så forklar forskellen på dreiagers billede? Kan godt være disse snaps er fra youtube, men forskellen er jo klokkeklar. ikke kun texture mæssigt, men se forskellen på banner, flag, bygninger osv..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2013 13:14

Morten Skou skrev:
Major: Jeg har ikke hentet nogen opdatering manuelt i dag. Men den har sikkert hentet det i nat i mens jeg sov? :-)


Tænkte at den store update måske kiggede op nogle af de tekstur-forskelle som der var på de to screenshots.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. nov 2013 13:18

Major Oblivious skrev:
Morten Skou skrev:
Major: Jeg har ikke hentet nogen opdatering manuelt i dag. Men den har sikkert hentet det i nat i mens jeg sov? :-)


Tænkte at den store update måske kiggede op nogle af de tekstur-forskelle som der var på de to screenshots.


Ja, det kunne selvfølgelig være. 6GB lyder alligevel af en del. Jeg mener at hele spillet fylder 32GB?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 23. nov 2013 13:27

Kan se på Google at det er en del af spillet man skal downloade Day 1, derfor 6gb. Jeg kan dog ikke finde detaljer om præcist hvad den indeholder.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2013 14:15

Thorpedo29 skrev:Kan se på Google at det er en del af spillet man skal downloade Day 1, derfor 6gb. Jeg kan dog ikke finde detaljer om præcist hvad den indeholder.


Det forklarer en del - fyren havde ikke spillet eller installeret Forza før
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. nov 2013 14:20

Godt vi fik løst det mysterium. Det så virkelig også mærkelig ud.

Forza 3 er det eneste Forza/bilspil, jeg sådan rigtig kan lide, men nøøøj hvor vil jeg gerne ha' Forza 5.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2013 14:28

CaptainKicker skrev:Godt vi fik løst det mysterium. Det så virkelig også mærkelig ud.

Forza 3 er det eneste Forza/bilspil, jeg sådan rigtig kan lide, men nøøøj hvor vil jeg gerne ha' Forza 5.

Jeg hentviste kun til et stream, hvad grunden er til den store forskel på de to screenshots er vist ikk fundet endnu.

Men tænker at skærmen også har sit at skulle have sagt. Gengivelse af sort osv
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 23. nov 2013 15:08

Macheta skrev:Er der andre, ligesom mig der også har problemer med at få folk ind i ens party. Altså på Xbox One. Jeg har forgæves forsøgt på livet løs igår med en kammerat, der også fik sin One, og lige nu går problemet igen. Han har dog sin lokale sat til Tyskland, så ved ikke om det har noget at gøre med det? Anyways, nogle der oplever det samme? Nogle der ved hvad man kan gøre?

Det kan selvfølgelig også have at gøre med tålmodighed.


Prøver lige igen.

Nogle med Xbox One, der har samme Problemer som mig?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 23. nov 2013 15:18

Macheta skrev:
Macheta skrev:Er der andre, ligesom mig der også har problemer med at få folk ind i ens party. Altså på Xbox One. Jeg har forgæves forsøgt på livet løs igår med en kammerat, der også fik sin One, og lige nu går problemet igen. Han har dog sin lokale sat til Tyskland, så ved ikke om det har noget at gøre med det? Anyways, nogle der oplever det samme? Nogle der ved hvad man kan gøre?

Det kan selvfølgelig også have at gøre med tålmodighed.


Prøver lige igen.

Nogle med Xbox One, der har samme Problemer som mig?

Er der åbnet porte til den?

Hvis i har flere xbox'e på samme router, kan det være en fordel at bruge port triggering i stedet for portforward?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 23. nov 2013 15:33

Bubbibubbi skrev:
Macheta skrev:
Macheta skrev:Er der andre, ligesom mig der også har problemer med at få folk ind i ens party. Altså på Xbox One. Jeg har forgæves forsøgt på livet løs igår med en kammerat, der også fik sin One, og lige nu går problemet igen. Han har dog sin lokale sat til Tyskland, så ved ikke om det har noget at gøre med det? Anyways, nogle der oplever det samme? Nogle der ved hvad man kan gøre?

Det kan selvfølgelig også have at gøre med tålmodighed.


Prøver lige igen.

Nogle med Xbox One, der har samme Problemer som mig?

Er der åbnet porte til den?

Hvis i har flere xbox'e på samme router, kan det være en fordel at bruge port triggering i stedet for portforward?


Oh, du tænker på hvis vi stadig har vores 360'er sat til, mens vi spiller på One?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster

cron