Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TheSnake » 22. nov 2013 22:11

hackNICE1112@ skrev:
Lemvig skrev:Til jer der har købt xbox one og har fået den, kan i svare på om den larmer meget fra blæseren? ????


Hvorfor :-)


Fordi han vel er nysgerrig? :o
TheSnake
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. nov 2013 22:12

Lemvig skrev:Til jer der har købt xbox one og har fået den, kan i svare på om den larmer meget fra blæseren? ????


Det synes jeg ikke at den gør - blæseren er også ret stor, derfor larmer den mindre end de små som f.eks. sad i Xbox 360.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2013 22:13

CaptainKicker skrev:
hackNICE1112@ skrev:
CaptainKicker skrev:Har bare desværre byttet alle mine PS3 spil + en Wii U jeg købte billigt, ind i Gamestop. Dvs. at hvis jeg trækker pengene ud fra pre-ordered, der ligger på 3900,- så ender jeg vel med et tab der er alt for stort... hvis jeg overhovedet kan hive det kontant ud.


ja du ville nok tab meget på det øv :-/ og du er sikker
Du ikke kan få penge ud :-)


Well, hvis jeg kunne trække 2250,- ud, så er det hvad det er. Kan være jeg skal prøve at høre dem ad.

Fik alligevel den Wii U, sindsygt billigt og solgte den til 1100,- profit. Meeeen, jaaaa....

MEN set i bakspejlet, er det nok hypen der taler lige nu. Det er ret træls at skulle tabe så mange penge.

Is på, og så vent et par dage. Overvej hvilke gaver fruen og ungerne kunne få for de penge, og så om 2 uger når al hypen har lagt sig, så kan du sagtens vente ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lemvig » 22. nov 2013 22:29

Morten Skou skrev:
Lemvig skrev:Til jer der har købt xbox one og har fået den, kan i svare på om den larmer meget fra blæseren? ????


Det synes jeg ikke at den gør - blæseren er også ret stor, derfor larmer den mindre end de små som f.eks. sad i Xbox 360.

okay,cool :D
Lemvig
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Lemvig


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. nov 2013 22:30

IkkNico skrev:Is på, og så vent et par dage. Overvej hvilke gaver fruen og ungerne kunne få for de penge, og så om 2 uger når al hypen har lagt sig, så kan du sagtens vente ;)


Økonomien til julegaver har jeg på plads, og det piller jeg ikke ved-. Har ca. 2000,- til overs til gøgl, hvis det er.....

....Men min fornuft siger, at jeg må slå koldt vand i blodet, græde mig i søvn hver nat, og så nyde de næste måneder med min Xbox 360. :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 22:35

Andre end mig der har problemer med BF4, connection lost to EA servers og så regner det bare hele tiden?
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 22:36

Blæser støj er lidt lavere end 360eren ihvertfald nu hvor den står og installerer
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. nov 2013 22:40

Det er fandme også fedt, at man nu kan have flere profiler - og at man kan vælge "this is my home xbox" og så kan ALLE profiler på den Xbox spille spillene som man ejer. Det har lige reddet mig et gratis eksemplar af Forza ;-)

Og det ser ud til at jeg kan spille Forza Motorsport 5, i mens den installere Call of Duty Ghosts :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf smiley-mann » 22. nov 2013 22:55

Ved ikke lige, om det er blevet nævnt, men TV-funktionen - Hvordan fungerer den her i Danmark? :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 22:58

Tjah ifølge quizzen på bussen så virker det i DK (Jeg er ikke enig). Men du smider din yousee/stofa boks i røven på xbox one HDMI one så skulle tv virke.
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 22:59

Ok efter 2 games har jeg måtte hente 1,7 GB udover 501 mb day one patch...godt man ikke har forbrugsbegrænsning.
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 22. nov 2013 23:01

smiley-mann skrev:Ved ikke lige, om det er blevet nævnt, men TV-funktionen - Hvordan fungerer den her i Danmark? :)


det skulle ikke officielt virke, tænker dog ret mig gerne :) xbox smider vel bare billedet fra kilden ud, i stedet fra selve kilden direkte. så måske tv og kanaler er muligt bare uden tvguide?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. nov 2013 23:02

Mox skrev:Ok efter 2 games har jeg måtte hente 1,7 GB udover 501 mb day one patch...godt man ikke har forbrugsbegrænsning.


Ja, dem som har en internetudbyder der har "fair use" grænser som er for lave, kan sagtens få problemer med det her.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 23:02

I min bog er det så ikke fuld tv funktion (pixel.tv I am looking at you) :D men ja du kan i princippet smide din VHS maskine i HDMI IN og så har du adgang til det input fra Xbox One
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TigerJax007 » 22. nov 2013 23:03

Mox skrev:Tjah ifølge quizzen på bussen så virker det i DK (Jeg er ikke enig). Men du smider din yousee/stofa boks i røven på xbox one HDMI one så skulle tv virke.


Ok det lyder pænt cool, hvis det passer. Så ved jeg da godt, hvad min Stofaboks skal om et par dage når boxen dumper ind fra England :) Jeg havde også indtryk af, at det kun virkede i USA...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster