Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 28. aug 2014 10:08

@ Silmjay

Vrøvlen opstår i, at det du snakker om er når man selv er ude og rejse og befinder sig et i et andet land, hvor meget man så må medbringe hjem når du rejser uden fra EU. Det er ikke det samme som at man laver en oversø handel herhjemme fra DK.
I et sådant tilfælde er bagatel grænsen 80,- DKR - bare til info

Jeg har en tolddiplom udd. så jeg kender skam godt reglerne ret indgående
Fordi Itunes ikke er et dansk selskab - det har MS i det her tilfælde
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2014 11:06

Jeg giver svar til BuBubbi (hvilket godt kan være svært at se, da jeg ikke quoter ham) som skriver :

Egentlig er det jo under bagatelgrænsen når man køber et spil.
Er vel ikke værre end at jeg tager til USA og køber et spil der og tager med hjem.


hvortil jeg svare :

Nej, bagatel grænsen er 3.250 kr. uden at betale told og afgifter. men man stikker jo ikke lige afsted for at købe et spil.

Iøvrigt skriver jeg i samme post :

Det sjove er jo at køber man noget digitalt fra USA så kan man shoppe amok, men køber du det fysisk, så hedder grænsen 80 kr for import. det er jo helt hen i vejret ....

Fik vist formuleret mig forkert, hvilket jeg godt kan se nu ... Men det ser ud til vi er enige :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 28. aug 2014 11:30

Helt enig!

Det kan sagtens også være mig der har læst det "med helveds til"... Det beklager jeg
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ShumwayDK » 28. aug 2014 12:59

Så er Xbox One SmartGlass til IOS i den danske appstore. =D>
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KattenMogens » 28. aug 2014 16:30

Jeg venter spændt på min One. I min stue kører alt mit HIFI over forstærkeren. Vil der være nogen fordele i at tilslutte Xboxen direkte til TVet? :)
KattenMogens
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2014 16:56

KattenMogens skrev:Jeg venter spændt på min One. I min stue kører alt mit HIFI over forstærkeren. Vil der være nogen fordele i at tilslutte Xboxen direkte til TVet? :)


Mig bekendt skulle der ikke være nogle fordele ved at bruge TV'et direkte.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. aug 2014 17:30

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Henrik_s » 28. aug 2014 19:35

Virker GameShare kun ved digitale kopier? altså kun det spil der er købt over Xbox store
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. aug 2014 20:12

Henrik_s skrev:Virker GameShare kun ved digitale kopier? altså kun det spil der er købt over Xbox store

Ja det virker kun ved digitale kopier.
Men sådan set ikke kun ved spil købt over Xbox Storen som sådan.
Køber du en redeem kode til et digitalt spil på en hjemmeside, og redeem'er denne, kan det spil også deles.

Men altså kun digitale spil.
Game share/Family share med spil fra skiver røg desværre da mange brokkede sig over Microsofts DRM politik, samt at man max kunne spille 24 timer i offline tilstand.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Henrik_s » 28. aug 2014 20:50

BuBubbi skrev:
Henrik_s skrev:Virker GameShare kun ved digitale kopier? altså kun det spil der er købt over Xbox store

Ja det virker kun ved digitale kopier.
Men sådan set ikke kun ved spil købt over Xbox Storen som sådan.
Køber du en redeem kode til et digitalt spil på en hjemmeside, og redeem'er denne, kan det spil også deles.

Men altså kun digitale spil.
Game share/Family share med spil fra skiver røg desværre da mange brokkede sig over Microsofts DRM politik, samt at man max kunne spille 24 timer i offline tilstand.


Okay :), virkelig en skam de fjernede det, kunne håbee på det kom via. en update senere :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. aug 2014 22:41

Der sker ikke.
Så lad vær med at håbe på det.

Hvis der skulle ske noget vil det muligvis blive en form for Family Share, men det kommer stadig kun til at ske for digitale spil.
Hvilket jeg sådan set er okay med, da jeg aldrig kommer til at købe et spil på skive igen. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. aug 2014 23:16

Lige til info, så skulle septemer-opdateringen være på vej ud til alle nu.
Vil man have den med det samme, gå da ind i Settings -> System og klik på System Update.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 03:10

BuBubbi skrev:Lige til info, så skulle septemer-opdateringen være på vej ud til alle nu.
Vil man have den med det samme, gå da ind i Settings -> System og klik på System Update.


Tak for tippet, er ved at hente ned nu :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf citysleeps » 29. aug 2014 11:19

Jeg kan stadig ikke bruge Paypal som betalingsmulighed. Når jeg har tilføjet Paypal har jeg brugt min Xbox One US adresse, hvilket jeg har gjort både igennem min Live account og på Xbox.com. Dette er gjort ved at tilføje en ny shipping address som min primære adresse.

Men uanset hvordan, så fortæller den "Your purchase can't be completed with this payment option." når jeg forsøger at tilkøbe noget på game store. Hvordan har i andre gjort?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. aug 2014 11:21

Mig bekendt skal du oprette en US paypal konto.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster