Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dbbuu » 11. jun 2013 22:19

Jep :) Lidt træls jeg ikke gjorde det :(
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. jun 2013 22:22

Ziqma2 skrev:Hvis man har forudbestilt ps4eren til 3099 tidligere idag? får man den så til den pris?


har du fået en ordrebekræftigelse på prisen?

Fuck det. Gider ikek vente på svar... :)

Hvis du har fået ordrebekræftelse på prisen, så er aftalen bindende for sælger.
Så fremt der ikke på anden måde, er fremført andet, klart og tydeligt, at det feks at det var en opfordring til at gøre tilbud
Senest rettet af Bavi 11. jun 2013 22:26, rettet i alt 2 gange.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Burnie.dk » 11. jun 2013 22:24

Yo!

Er der nogen der ved, om "always online problemet" kan løses med et mobilt bredbånd? Hvis man bare skal online og sige "hej hej" og kan hoppe af igen, kan man da snildt tage en xbox one med i sommerhuset..
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf andersfc3 » 11. jun 2013 22:24

super ærgeligt, at jeg ikke bestilte ps4 da den var så langt nede i pris.
Er der forresten nogle der ved, om amazon.de sender elektronik til udlandet? (Danmark)
Dette ville gøre konsollen endnu billigere (selvom jeg hellere havde givet 100 kr ekstra, og være mere sikker omkring reparation ovs.)
andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ziqma2 » 11. jun 2013 22:25

jeg har fået en mail med ordrenummer og hvor der står min adresse og prisen 3099.-
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf andersfc3 » 11. jun 2013 22:26

Ziqma2 skrev:jeg har fået en mail med ordrenummer og hvor der står min adresse og prisen 3099.-


Så er du sikret :D (Coolshop kan derefter ikke bare sætte prisen op, det er ulovligt)
andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. jun 2013 22:27

andersfc3 skrev:
Ziqma2 skrev:jeg har fået en mail med ordrenummer og hvor der står min adresse og prisen 3099.-


Så er du sikret :D (Coolshop kan derefter ikke bare sætte prisen op, det er ulovligt)


Netop. Aftalen er som udgangspunkt bindende.. :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ziqma2 » 11. jun 2013 22:28

Nej hvor dejligt! :D
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 11. jun 2013 22:28

Burnie.dk skrev:Yo!

Er der nogen der ved, om "always online problemet" kan løses med et mobilt bredbånd? Hvis man bare skal online og sige "hej hej" og kan hoppe af igen, kan man da snildt tage en xbox one med i sommerhuset..


Det kan det.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 22:30

andersfc3 skrev:
Ziqma2 skrev:jeg har fået en mail med ordrenummer og hvor der står min adresse og prisen 3099.-


Så er du sikret :D (Coolshop kan derefter ikke bare sætte prisen op, det er ulovligt)


Ikke når de har skrevet dette i deres betingelser:

Der tages i ordrebekræftelsen forebehold for udsolgte og/eller udgåede varer, prisfejl samt prisstigninger
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ziqma2 » 11. jun 2013 22:32

:'(
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf andersfc3 » 11. jun 2013 22:35

Meistar skrev:
andersfc3 skrev:
Ziqma2 skrev:jeg har fået en mail med ordrenummer og hvor der står min adresse og prisen 3099.-


Så er du sikret :D (Coolshop kan derefter ikke bare sætte prisen op, det er ulovligt)


Ikke når de har skrevet dette i deres betingelser:

Der tages i ordrebekræftelsen forebehold for udsolgte og/eller udgåede varer, prisfejl samt prisstigninger


Coolshop har skrevet på facebook, at hvis man har forudbestilt til 3100, skal man ikke betale mere (prøver at vise et screenschoot, men kan ikke hitte ud af, at lægge det ind her)
andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. jun 2013 22:36

Meistar skrev:
andersfc3 skrev:
Ziqma2 skrev:jeg har fået en mail med ordrenummer og hvor der står min adresse og prisen 3099.-


Så er du sikret :D (Coolshop kan derefter ikke bare sætte prisen op, det er ulovligt)


Ikke når de har skrevet dette i deres betingelser:

Der tages i ordrebekræftelsen forebehold for udsolgte og/eller udgåede varer, prisfejl samt prisstigninger


Man kan ikke ansvarsfraskrive sig selv fra udsolgte vare, ligesom de heller ikke kan sige at en aftale på en konsol til 3000 kr., pludselig er en aftale på en konsol til 3001 krone.
Mange pigetøjs butikker, skilter også med ansvarsfraskrivelser på palietter. Det må man heller ikke. Men går den så går den jo.
Hvis hjemmesiden har en 'indkøbskurv' er det at betragte som at gøre tilbud, ligesom når du står nede i Netto med en bøtte hønsesalat til en 10'er. De må ikke nægte at sælge dig varen, med mindre du handler i ond tro.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ziqma2 » 11. jun 2013 22:40


Coolshop har skrevet på facebook, at hvis man har forudbestilt til 3100, skal man ikke betale mere (prøver at vise et screenschoot, men kan ikke hitte ud af, at lægge det ind her


Her :)

http://share.xboxlife.dk/
Senest rettet af Ziqma2 11. jun 2013 22:41, rettet i alt 2 gange.
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf andersfc3 » 11. jun 2013 22:41

andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron