Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 9. dec 2014 19:54

Shit, så er man på den :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. dec 2014 19:59

Theis Jensen skrev:
hackNICE1112@ skrev:Jaa kunne være man skulle spille det i aften :-) har det selv til xbox one :-) fuck det glemt jeg der er en eller anden klovn der har gravet et kabel over så ikke nåde internet eller tv og ikke nok med det så er strømmen også røget


Ingen tv!
Ingen internet!
Ingen strøm!

Hvad laver du så? :|


Jaa kæresten foreslår kortspil det er det så blivet til og med 18 % tilbage på mobil så gå der ikke lang tid for jeg er helt fortabe fra den digitale verden :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 9. dec 2014 21:35

Kortspil kan da også være godt .. en omgang Strippoker og så en tur i kanen :) Det er jo jul .. hehe
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 11. dec 2014 23:28

Er der nogen af jer der har prøvet Trigger Treads på jeres controller ?

Jeg får sgu ondt i mine fingre af den kant der er på triggerne og faldt lige over dem her til at sætte på:

https://www.coolshop.dk/produkt/trigger ... imp/AH2VN9

Billede

Havde noget lignende på min PS3 controller, da jeg kortvarigt havde sådan en, var faktisk rigtig rart at spille med.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 13. dec 2014 16:21

JohnH skrev:Er der nogen af jer der har prøvet Trigger Treads på jeres controller ?

Jeg får sgu ondt i mine fingre af den kant der er på triggerne og faldt lige over dem her til at sætte på:

https://www.coolshop.dk/produkt/trigger ... imp/AH2VN9

Billede

Havde noget lignende på min PS3 controller, da jeg kortvarigt havde sådan en, var faktisk rigtig rart at spille med.


Nåh nu har jeg købt dem og er allerede glad for dem, har monteret dem på begge mine controllere og de føles rigtig godt. Der bliver brugt 3M tape på dem, så jeg er sikker på at de bliver siddende.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Deeznutz » 13. dec 2014 19:44

JohnH skrev:
JohnH skrev:Er der nogen af jer der har prøvet Trigger Treads på jeres controller ?

Jeg får sgu ondt i mine fingre af den kant der er på triggerne og faldt lige over dem her til at sætte på:

https://www.coolshop.dk/produkt/trigger ... imp/AH2VN9

Billede

Havde noget lignende på min PS3 controller, da jeg kortvarigt havde sådan en, var faktisk rigtig rart at spille med.


Nåh nu har jeg købt dem og er allerede glad for dem, har monteret dem på begge mine controllere og de føles rigtig godt. Der bliver brugt 3M tape på dem, så jeg er sikker på at de bliver siddende.


Havde kig på dem til min 360'er i sin tid, men fik dem aldrig købt, måske man skulle prøve dem nu til xb1
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 13. dec 2014 20:20

Deeznutz skrev:
Havde kig på dem til min 360'er i sin tid, men fik dem aldrig købt, måske man skulle prøve dem nu til xb1


Jeg synes ihvertfald de er lækre, jeg slipper for den kant på triggerne som jeg tidligere var irriteret over, nu er der bare en lækker blød og skridsikker overflade istedet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 13. dec 2014 20:57

JohnH skrev:
Deeznutz skrev:
Havde kig på dem til min 360'er i sin tid, men fik dem aldrig købt, måske man skulle prøve dem nu til xb1


Jeg synes ihvertfald de er lækre, jeg slipper for den kant på triggerne som jeg tidligere var irriteret over, nu er der bare en lækker blød og skridsikker overflade istedet.

Hvilken kant er det helt præcist du er irriteret over?
Jeg rammer nemlig ingen kant når jeg gamer med min X1 controller, så er da lidt nysgerrig over om det er mig der holder tosset på min controller. :)

Men jo, de ser da ret nice ud dem der.
Overvejer dem faktisk til min ene Scuf controller.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 13. dec 2014 21:23

BuBubbi skrev:Hvilken kant er det helt præcist du er irriteret over?
Jeg rammer nemlig ingen kant når jeg gamer med min X1 controller, så er da lidt nysgerrig over om det er mig der holder tosset på min controller. :)

Men jo, de ser da ret nice ud dem der.
Overvejer dem faktisk til min ene Scuf controller.


Bøjningen eller hvad man skal kalde det på triggeren, kan mærke den i fingrene efter et stykke tid, måske på grund af mine fine kontorfingre :lol:

Du kan se kanten på dette billede :

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 15. dec 2014 10:53

JohnH skrev:
BuBubbi skrev:Hvilken kant er det helt præcist du er irriteret over?
Jeg rammer nemlig ingen kant når jeg gamer med min X1 controller, så er da lidt nysgerrig over om det er mig der holder tosset på min controller. :)

Men jo, de ser da ret nice ud dem der.
Overvejer dem faktisk til min ene Scuf controller.


Bøjningen eller hvad man skal kalde det på triggeren, kan mærke den i fingrene efter et stykke tid, måske på grund af mine fine kontorfingre :lol:


1000 tak for forklaringen.
Måtte faktisk lige ind og holde på min controller for at se om jeg overhovedet bemærker den kant, og det gør jeg slet ikke.
Den lægger jo perfekt mellem første og andet led på min pegefinger.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 15. dec 2014 19:32

TerrificFalcon skrev:Kun hvis man slår funktionen med at optage ting fra - det er utroligt irriterende. Jeg optager sjældent klip alligevel, men gider samtidig ikke slå funktionen helt fra. Det er dog et rent helvede med de alt for nemme "conditions" som nogle spil har, hvor klip bliver optaget alt for tit. I GTA V er det netop når du laver et barrel-roll med en bil, laver et headshot med en sniper(!) og lignende - nogle af dem er simpelthen for nemme at aktivere. Det samme gælder i fx Magic 2015, hvor spillet automatisk optager en video hver evigt eneste gang du vinder. Det ville jeg sgu gerne være foruden.

wait what? hvornår er det blevet en feature? Hele humlen med active recording er at den løbende optager for dig som spiller, og når du vil gemme klippet kan du gøre det- sådan fungerer det da for mig da jeg sidst var på min One (og PS4) Det med den automatisk gemmer har jeg hverken hørt om eller oplevet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 15. dec 2014 20:12

Twinkling skrev:
TerrificFalcon skrev:Kun hvis man slår funktionen med at optage ting fra - det er utroligt irriterende. Jeg optager sjældent klip alligevel, men gider samtidig ikke slå funktionen helt fra. Det er dog et rent helvede med de alt for nemme "conditions" som nogle spil har, hvor klip bliver optaget alt for tit. I GTA V er det netop når du laver et barrel-roll med en bil, laver et headshot med en sniper(!) og lignende - nogle af dem er simpelthen for nemme at aktivere. Det samme gælder i fx Magic 2015, hvor spillet automatisk optager en video hver evigt eneste gang du vinder. Det ville jeg sgu gerne være foruden.

wait what? hvornår er det blevet en feature? Hele humlen med active recording er at den løbende optager for dig som spiller, og når du vil gemme klippet kan du gøre det- sådan fungerer det da for mig da jeg sidst var på min One (og PS4) Det med den automatisk gemmer har jeg hverken hørt om eller oplevet.


Kommer an på hvad spil du spiller, i Forza Horizon 2, Sniper Elite 3 , Battlefield 4 m.m. optager den klip hver gang man laver noget sejt ..... jeg sletter klip næsten hver uge og alligevel har jeg 20-30 stk liggende hele tiden.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 15. dec 2014 20:46

gah. settings i spillet måske?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf fodbod1232 » 16. dec 2014 00:09

Personerne bag Lizard Squad er blevet anholdt ifølge nogle personer på Youtube, så måske får vi alligevel et problem fri jul på Xbox og Playstation :D
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 16. dec 2014 08:31

Uha man har vel lov at håbe :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron