Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 30. aug 2014 12:17

ShumwayDK skrev:Hmmm. Det var det åbenbart også. :)
Lidt underligt. I går efter opdateringen kunne jeg ikke vælge dansk eller Danmark. Det kan jeg så i dag.

Ærgeligt at se at de ikke har fået stemmestyring med. Det troede jeg var en af grundende til at vi skulle vente på lancering i DK.

Nej det var vist mere grunden til manglende dansk indhold.
Men om der kommer noget overhovedet ved jeg ikke. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 30. aug 2014 12:32

hvor er det billigste at købe xbox gold :)?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 30. aug 2014 12:33

SvAmP skrev:hvor er det billigste at købe xbox gold :)?


http://pointheaven.com/ er et godt bud 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 20:45

Jeg er godt nok spændt på, om der kommer dansk tale til Kinect den 5. september, eller om vores aprilsnar rent faktisk bliver virkelig:
http://www.xboxlife.dk/news/11313/xbox- ... ember.html


Som det ser ud lige nu, så kan man jo slet ikke tale til Kinect (heller ikke på engelsk), hvis man har valgt dansk som lokalitet? Eller er det bare fordi jeg har taget min Kinect fra?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 30. aug 2014 21:45

Nej det er ikke fordi den er tager fra.
Man kan ikke vælge noge Kinect sprog når man vælger dansk.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 1. sep 2014 08:49

Så er der kun 4 dage til officiel launch. Hvilket spil er det første, I smider i maskinen?

For mit eget vedkommende bliver det Super T.I.M.E. Force, Tomb Raider og Titanfall. :D
Senest rettet af maagaard90 1. sep 2014 10:45, rettet i alt 2 gange.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 1. sep 2014 10:35

maagaard90 skrev:Så er der kun 4 dage til officiel launch. Hvilket spil er det første, I smider i maskinen?


Destiny... nåh ja, det ligger jo allerede i maskinen ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 1. sep 2014 10:36

Forza/deadrising :D
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 1. sep 2014 10:59

Hehe, Bliver bare en alm dag som alle andre her.
Den 9. står den på Destiny, derefter venter vi på Fifa 15 og Forza Horison 2.
Har en mission om at finde et godt Rat/pedalsæt inden Horizon 2 kommer.
Og længere ud i fremtiden er det CoD:AW, Sunset Overdrive, samt et glædeligt gensyn med GTA V.

Men er da fedt den endelig kommer ud til jer der har ventet.
Men jeg kan i hvert fald for mit eget vedkommende se det bestemt ikke har været værd at vente 9 måneder på.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 1. sep 2014 11:32

BuBubbi skrev:Men er da fedt den endelig kommer ud til jer der har ventet.
Men jeg kan i hvert fald for mit eget vedkommende se det bestemt ikke har været værd at vente 9 måneder på.


Det lyder forkert :) sådan lidt som "Nu har i ventet i 9 måneder, og maskinen er slet ikke det værd" :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 1. sep 2014 11:34

Tænkte jeg også.. :)
Men det er i hvert fald ikke tilfældet :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf teko92 » 1. sep 2014 11:56

Enig i at "den store danske forberedelse" ser lidt begrænset ud i forhold til at have ventet på at få den officielt launchet i DK. Men lad os se om der kommer nogle interessante OneGuide announcements for danske TV udbydere til launch.

Men glæd Jer til at få den. Fantatisk produkt der er blevet meget bedre de sidste måneder. Nye købere har nu mulighed for at fravælge Kinect hvilket mange nok går efter (ville dog personligt ikke kunne undvære den). Ærgerligt at man skal vælge mellem at have stemmestyring (eks. engelsk) eller dansk interface/butik uden. Håber de får den begrænsning fjernet her i slut-spurten. Systemet ser fleksibelt nok ud.
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 1. sep 2014 11:56

Nej det var nu ikke sådan ment.
Jeg ser bare ingen fordele i at have ventet i 9 måneder på den.
Der var mange der argumenterede for at der fulgte de der gratis spil med.
Jeg fik selv Fifa 14 og Forza 5 med dengang jeg købte min, som jeg var godt tilfreds med.
Jeg synes det er lidt fladt de giver Forza 5 med i stedet for det nye Horizon 2, og det sidste danse spil siger mig intet.

Så for mig personligt var det heldigvis ikke ventetiden værd, og derfor er jeg glad for jeg købte min da den udkom.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 1. sep 2014 12:09

Jeg ser frem til at modtage min, selvom den kun skal bruges til exclusives . Man må ikke gå ned på gadgets :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 1. sep 2014 12:38

Slimjay DK skrev:Jeg ser frem til at modtage min, selvom den kun skal bruges til exclusives . Man må ikke gå ned på gadgets :)

Lige en gratis Komplett reklame.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron