Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 8. sep 2013 10:26

mere rygte spas

http://misterxmedia.livejournal.com/133802.html

Billede

en forklaring på hvorfor de spil der bliver udviklet lige pt ikke tager brug af dgpuen.

Hvilket også betyder at de spil vi har set kører på xb1 faktisk kun har kørt i mono mode som kun er main APUen. I stereo mode(med dpguen) vil spillende blive boostet med voldsomt meget hastighed.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. sep 2013 11:05

Psymatiq skrev:mere rygte spas

http://misterxmedia.livejournal.com/133802.html

Billede

en forklaring på hvorfor de spil der bliver udviklet lige pt ikke tager brug af dgpuen.

Hvilket også betyder at de spil vi har set kører på xb1 faktisk kun har kørt i mono mode som kun er main APUen. I stereo mode(med dpguen) vil spillende blive boostet med voldsomt meget hastighed.


Jeg elsker dine indlæg og alle de spekulationer, som de sætter i gang :D
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 8. sep 2013 11:53

Mere rygte sjov, lyder usandsynligt man ikke ville fortælle hvor stærk man er.
http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox ... -main-soc/
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 8. sep 2013 12:09

ALIE skrev:Mere rygte sjov, lyder usandsynligt man ikke ville fortælle hvor stærk man er.
http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox ... -main-soc/


Major Nelson har sagt til Huffington Post at han ser frem til at sandheden om styrkeforholdet mellem PS4 og Xbox One kommer frem i de kommende måneder..

Så måske er der noget om det ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 8. sep 2013 13:12

Det er meget interessant læsning på det link som ALIE smed... hvis det viser sig at holde stik ser det jo ud til at Xbox One styrkemæssigt ender over det Sony har meldt ud om PS4... meget spændende ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 8. sep 2013 14:15

Selvom jeg skal have dem begge så synes jeg stadig at det kunne være ret fedt.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 8. sep 2013 14:41

BulletEyeDk skrev:Det er meget interessant læsning på det link som ALIE smed... hvis det viser sig at holde stik ser det jo ud til at Xbox One styrkemæssigt ender over det Sony har meldt ud om PS4... meget spændende ;)

alle de rygter, der dukker op på techsites lige for tiden om mulig dGPU i X1 stammer fra misterxmedia. Alt afhænger af om man tror på hans "insider". Det er ikke anderledes end cboat på neogaf.

Jeg har hele tiden sagt at misterxmedia bare er underholdning og fri fantasi, og det tror jeg egentlig stadig, men så var der lige en på hans blog, der henviste til en post fra marts sidste år hvor chip'en i den nye xbox blev omtalt som "Xbox 1". Så kan man jo alligevel ikke lade være med at tænke om der måske er noget med alle de sammenfald af datoer, NDA'er og udeladte specifikationer :lol: http://misterxmedia.livejournal.com/92980.html
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 8. sep 2013 14:53

Så smider jeg lige denne igen med link denne gang
http://pixelenemy.com/major-nelson-look ... -xbox-one/

*BOOM*

;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 8. sep 2013 14:56

Om rygterne er sande eller ej afgør ikke hvilken konsol jeg køber.. det bliver helt sikkert en xbox one...

Men rygterne hilser jeg da velkomne, jo kraftigere de nye konsoller er jo bedre ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 8. sep 2013 15:11

BulletEyeDk skrev:Om rygterne er sande eller ej afgør ikke hvilken konsol jeg køber.. det bliver helt sikkert en xbox one...

Men rygterne hilser jeg da velkomne, jo kraftigere de nye konsoller er jo bedre ;)

Yup, bedre konsoller gavner os alle da multiplatformsspil bliver udviklet til "The lowest common denominator" (Sådan har det ihvertfald været indtil nu). Ergo, hvis den svagest konsol bliver bedre, gavner det også de andre (Siger ikke at det er Xbox One :mrgreen: ). Kunne være vildt fedt hvis alle disse rygter var sande, da den næste konsol jeg skal have bliver Xbox One til Exclusives, og så bare fortsætte på PC med alle andre spil :mrgreen:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 8. sep 2013 21:17

MS ansat der snart bliver fyret pga dette leak af dashboardet hvor han filmer sit fjæs lol

Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ink129 » 8. sep 2013 21:32

Psymatiq skrev:MS ansat der snart bliver fyret pga dette leak af dashboardet hvor han filmer sit fjæs lol



Er han ikke lidt for ung til at arbejde for MS? Jeg tænker, at det nok nærmere er er en MS ansats søn, som ikke helt fatter alvoren i, hvad han har gang i. Anyways, så er det sgu ikke for smart #-o

Edit: Og så håber jeg, at user interface bliver forbedret, for det ser sgu endnu værre ud, end det vi har på Xbox 360'eren lige nu - noget, som jeg nærmest ikke troede muligt.
Senest rettet af Ink129 8. sep 2013 21:38, rettet i alt 1 gang.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 8. sep 2013 21:36

Psymatiq skrev:MS ansat der snart bliver fyret pga dette leak af dashboardet hvor han filmer sit fjæs lol



Det er jo for fedt det der! Kæft jeg glæder mig!

Men hold kæft, hvor ser den One da godt nok brugt og støvet ud. Han får den nærmest til at fremstå, som en overbrugt 1-2 år gammel maskine, og hey den kommer altså først officielt om et par måneder!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf fodbod1232 » 8. sep 2013 21:50

Macheta skrev:
Psymatiq skrev:MS ansat der snart bliver fyret pga dette leak af dashboardet hvor han filmer sit fjæs lol



Det er jo for fedt det der! Kæft jeg glæder mig!

Men hold kæft, hvor ser den One da godt nok brugt og støvet ud. Han får den nærmest til at fremstå, som en overbrugt 1-2 år gammel maskine, og hey den kommer altså først officielt om et par måneder!


Kunne være en Beta konsol
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2013 21:51

Er ikke super vild med det der Windows 8 tile look, men det var jo forventet..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster

cron