Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2013 14:57

Benja190782 skrev:
iDanish Soul skrev:
Benja190782 skrev:Så lige for at opsummere: Jeg køber en Xbox One i Tyskland d. 22 November og hvilke problemer får jeg så?

Strømstik?
Live-konto?

Ingen. Tyskland bruger samme strømstik som i Danmark. Mht. live-profilen skal du måske skifte region, men ellers downloader du den bare på den nye konsol.


Slet ingen? Mister jeg heller ikke et gratis FIFA 14 download?


Jo det får du KUN med til preorders af Day One Edition.

Det er sikkert heller ikke en day one edition du får.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2013 14:58

Bubbibubbi skrev:Jeg er jo en af dem der stadig tror de har forsinket den i flere lande for at have nok til de store lande.
Men nu må vi se.
I det interview hvor ham Microsoft manden bekræfter release dagen fortæller han også at fabrikkerne nu er gået i 'full production'.
Så måske der bliver produceret en del mere nu.

Er jo nok også en grund til at man på fx amazon.de pludselig kunne preorder day one edition igen.


Det vil sige at vi måske kan være så heldig at den kommer til Danmark før tid?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2013 15:06

Benja190782 skrev:
Bubbibubbi skrev:Jeg er jo en af dem der stadig tror de har forsinket den i flere lande for at have nok til de store lande.
Men nu må vi se.
I det interview hvor ham Microsoft manden bekræfter release dagen fortæller han også at fabrikkerne nu er gået i 'full production'.
Så måske der bliver produceret en del mere nu.

Er jo nok også en grund til at man på fx amazon.de pludselig kunne preorder day one edition igen.


Det vil sige at vi måske kan være så heldig at den kommer til Danmark før tid?


Hvad er før tid?
De har jo ikke annonceret nogen dansk datobandet en starten af 2014.
Men arbejder ikke hos Microsoft så det kan jeg ikke sige noget om. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2013 15:09

Jeg mener måske i midt December eller endda før? Altså hvorfor skal vi vente så længe i DK, hvis produktionen går fint med Xbox One? :)

Den kunne da sagtens komme før 2014 i mine øjne. Microsoft siger jo det kører på skinner lige pt.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2013 15:12

Benja190782 skrev:Jeg mener måske i midt December eller endda før? Altså hvorfor skal vi vente så længe i DK, hvis produktionen går fint med Xbox One? :)

Den kunne da sagtens komme før 2014 i mine øjne. Microsoft siger jo det kører på skinner lige pt.

Som Microsoft har sagt det handler forsinkelsen ikke om hardware, men om dansk software og indhold.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SaintRasmus » 5. sep 2013 15:14

Spørgsmålet er : Hvor mange kan de lave per. time/døgn og producere de i 24/7 og hvor mange fabrikker bruger de.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 5. sep 2013 16:04

Slimjay DK skrev:Og det er ikke for at fjerne glæden .. du bliver bare nødt til at være realitisk ....


Hehe ja blev vist lidt carried away 8) Glæder mig enormt men ja, nu må vi se!
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 5. sep 2013 16:34

Det er jo lidt et gamble.. Er man super ivrig, så bestiller man i udlandet, og får den i november. Har man lidt mere is i blodet, så venter man scorer de 2 undskyld-spil, men kan risikerer at vente i princippet et helt år, da 2014 er det eneste bekræftede.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 5. sep 2013 16:37

Når alle afbestillingerne dumper ind (alle de der dobbelt og tredobbelt-bestillinger) , så bliver markedet oversvømmet, så er der nok til alle ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 5. sep 2013 20:44

jonas12 skrev:Hvilke fordele? At du slipper for at bruge hovedet, og være lidt fysisk aktiv når du skal skifte spil, og købe dem, jeg holder mig sgu også til at tage det billigste alternativ kan sagtens bruge andre ting at bruge penge på ved siden af spil ;)


Rolig nu - jeg har som sagt mistet spil ved udlån, og har et par ridsede spil - det udgår jeg ved DD. At jeg gerne betaler lidt mere skal du ikke føle dig stødt over. At du vælger det billigste alternativ er fuldstædig fint med mig, jeg syntes det er fint vi har et valg med X1. ;)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 5. sep 2013 21:14

Major Oblivious skrev:Det er jo lidt et gamble.. Er man super ivrig, så bestiller man i udlandet, og får den i november. Har man lidt mere is i blodet, så venter man scorer de 2 undskyld-spil, men kan risikerer at vente i princippet et helt år, da 2014 er det eneste bekræftede.


Gamble ? ... der er alternativer, og det ene alternativ er bestilt :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 6. sep 2013 04:51

Blandina skrev:
jonas12 skrev:Hvilke fordele? At du slipper for at bruge hovedet, og være lidt fysisk aktiv når du skal skifte spil, og købe dem, jeg holder mig sgu også til at tage det billigste alternativ kan sagtens bruge andre ting at bruge penge på ved siden af spil ;)


Rolig nu - jeg har som sagt mistet spil ved udlån, og har et par ridsede spil - det udgår jeg ved DD. At jeg gerne betaler lidt mere skal du ikke føle dig stødt over. At du vælger det billigste alternativ er fuldstædig fint med mig, jeg syntes det er fint vi har et valg med X1. ;)


Jeg vil da også langt hellere have digitalversioner.
Jeg er da også en af dem der blev skuffet over nogle af de kovendinger de lavede.
Havde set rigtigt meget frem til family share og installer spillet én gang og glem derefter alt om skiven.

Men sådan er det.
Konsolfolk er åbenbart ikke klar til fremtiden endnu. :)

Nu bliver det bare spændende at se hvad digitalversionerne kommer til at koste.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 6. sep 2013 06:56

Modtaget mail fra Amazon i morges - Xbox One bliver leveret mellem den 25 og 29 november :D
Satme et lille vindue! Lur mig om det ikker UPS som leverer. Så kan vi allerede havde den mandag/tirsdag (25-26)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 6. sep 2013 08:22

Min siger; "Xbox One Console: Day One Edition (with free FIFA 14 download code)"    Estimated arrival date: November 22 2013 - November 22 2013
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. sep 2013 08:36

"Voraussichtliches Lieferdatum: 29. November 2013 - 16. Dezember 2013"

wtf!? er tyskere bare uduelige?

[edit]
hvornår er jeres bestilt?
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster